2013年10月2日 星期三

極速瘦~ 極速瘦~

因為在 facebook 上不時有 post 近照, 就引來一班貪靚鬼問我是否有減肥良方? 明明早前生完 BB 後是很肥呀, 才 2 個月點解可以修身得咁快......

其實是沒有良方喇, 坐月期間還食量驚人~

我不愛做運動, 反對食減肥藥, 也很愛吃, 又懶得去美容院做機, 所以要瘦就只能靠自己每晚塗纖體 product 幫手了~

由於本身並不胖, 生完 BB 後只要能減到水腫, 要修身是不難的. 肥肉當然仲有好多要減, 未減得切的就靠穿衣技巧搭救, 遮住先~




這 1-2 個月內用的纖體 product, 就是 Clarins "Masvelt Body Shaping Cream", "V 面精華", 及 "Akuma 瘦腿霜"~

單靠這 2 件寶貝, 就足夠還我纖瘦身段了~




Clarins Masvelt Body Shaping Cream "纖柔美體霜":

能刺激微細循環, 撃退頑固贅肉, 緊緻肌膚, 並補充水份, 使肌膚更柔軟光滑.

質地屬豐盈乳霜狀, 不似一般 cream 般厚杰, 觸感比較輕盈柔滑, 伸展度極高!

每次用少少份量已能推得好開, 亦能按摩很久, 不會一塗勻就變乾, 所以 1 盒也能用很久.

而滋潤度充足得來, 不會是油淋淋的太過黏稠, 吸收後皮膚摸上手軟綿綿~

So far 用了約 1 個月, 每晚用來塗於粗腰 + 鬆弛肚肚 + pat pat 位 + 手臂位等按摩, 效果覺得也很不錯, 整體有明顯瘦下去的跡象~

不過也提醒大家, 纖體 product 是不會只用 1 次 / 或間中用一次就能見效的! 必需持之以恆日日按摩, 我是每晚洗白白後都有出盡力去按~


$500 / 200ml @ Clarins

http://www.clarins.com.hk/




而由 "水腫臉" 變 "V 臉" 的效果, 是用了這款 Clarins "V 面精華" (纖顏緊緻精華):

早前已有推介過:
http://blog.yahoo.com/makeupsecret/articles/1164361

So far 用了約 1.5 個月左右, 早晚都有用, 已差不多用完, 覺得真的有效!

雖然未完全瘦晒, 但都已經好 work! 打算 encore 再買~

(出力推介, 但大家不用多想, 我是自己買的, 並非由品牌送贈)




瘦腿是靠這支台灣 "AKUMA 超模飄飄瘦腿霜":

雖然個名比較 cutie (台灣係咁), 包裝看上去也很可愛, 好似不夠說服力, 但用起來效果卻十分不錯!

我的水腫腿全是靠它成功減除的!

之前已介紹過, 重溫: http://blog.yahoo.com/makeupsecret/articles/1180966/index


$170 / 80ml @ makeup secret

www.makeupsecret.com.hk/blog




每晚用瘦腿霜瘋狂出力按摩足足一個月, 雙腿明顯瘦了好多! 成績有目共睹~

雖未完全還原至未生 BB 之前的狀態, 但都能見到已經有返線條~ 


然後發現原來雙腿也不是最難減, 手臂先至係!

因為手臂位真的很難按摩, 用力的話又會痛....

好彩已經秋天, 可以暫時穿外套遮遮~




對比起臨生 BB 前的相片 (2 個月前), 已經叫瘦返好多:

圓臉雙下巴 + 河馬身型已有明顯進展!

期間並沒節食過喔~

再努力繼續用~

 

1 則留言:

  1. wow!! 你好呀! 我見到你講呢支AKUMA 超模飄飄瘦腿霜講得咁有效, 我都好想買一支試下呀, 但想請問呢...你地既shop係咪只有荃灣? 尖沙咀既學校係咪無得賣野? 因為我屋企同做野既地方都離荃灣好~~~~~~~~~~遠呀....

    回覆刪除