2013年10月31日 星期四

Video 分享: 好用的秋冬護膚品 (中女篇)

今次分享的主要是我今期使用中, 而覺得好用好 work 的 skincare, 較適合中女們使用 (當然也包括我喇)~

由於中女的肌膚狀態, 畢竟不會似廿多歲時般年輕, 所以開始有乾紋 / 毛孔變大 / 鬆弛下垂等肌膚問題, 其實都很正常, 也不過是成長定理吧.

人總會老, 轉頭眨下眼過多幾年就話 40, 雖說不怕這一天來臨喔, 但當然愈遲來就愈好! 所以必需使用合適的 skincare 來延緩這個肌膚衰老過程~

我大約由 age 24 開始使用抗老 skincare, 初初只是只用 1 款抗老精華 (還依稀記得是 Chanel), 其他面霜等等都只以保濕 / 美白為主. 到了現在就由 toner (爽膚水) 至面霜全都用有抗老效能的了.

So far 以 30 多歲來計, 我仍可說算滿意自己肌膚狀態的, 比上不足, 比下又有餘那種. 我不貪心, 心知就不可能變回 BB 肌, 能看起來比實際年齡少幾年已很滿足~

代價就是這類為中女而設, 而又比較 work 的產品全都不便宜, 都是對號入座.

下次再分享中平價而又好的秋冬 skincare~


P.S. 我的所有舊 blog 文, 將會轉至 she.com 首頁底部的 "Pro. Chats" 內. 由於過千篇文章 backup 需時, 要過幾日才會在 "Pro. Chats" 中找到我~





22 則留言:

  1. 您好, 本公司素聞閣下一向對選用美容產品甚有要求, 固承要閣下試用本公司之獨特秘方所製成之美容產品, 且給予寶貴意見.

    Pur Rose ---純天然100%玫瑰水
    - 用傳統古埃及秘方提煉
    - 每一公升玫瑰水要用最少40公斤玫瑰花瓣才能提煉而成
    - 製作過程全人手
    - 用柴火燃燒, 將玫瑰精華完全提取, 燒17小時才能完成一公升天然玫瑰水
    - 採用之玫瑰花生長在深山中, 未被污染, 種植其間不落任何肥料
    - 尤勝有機產品
    - 極其珍貴,世上少有
    - 絕無任何化學成份

    Pur Rose護膚美容系列,源自古埃及秘方,尤其獨特,採用純天然野生植物材料, 絕無任何化學成份, 全人手製作, 極其珍貴, 而效果顯著! 能在短時間內提升皮膚自我修復功能,不能與市面一般產品相比,是女士們的恩物!

    Pur Rose 系列中另有 "深層嫩膚精華" 和 "美白緊緻精華" 可供試用.

    如有任何查詢, 請與張先生聯絡.

    Tel: 93859582 E-mail : hoho@oceansuccessgroup.com

    本公司一向採用純天然野生植物材料及古埃及秘方製作美容護膚品及純天然食療.

    回覆刪除
  2. 萬圣节快樂啊Isa��������过节都要打扰你,哈哈��������我支眼底遮瑕掃洗完风干后,表面无变化,但涂遮瑕膏时掃毛会分开一撮撮,乜解究呢?我眼底比较干,有眼袋同笑时眼下会有横向的笑纹,今日練习遮眼时觉得好明显会見到遮瑕膏同D纹,同埋就算用橙色沟肤色,上完眼袋依然觉得同块面块唔同色����我見你係Video里面,涂上遮瑕膏后瑕疵即刻无晒,又光滑,但我就又干又凹凸不平,一d都唔滑,help me help me��������如果泪沟较深,是不是一定要用支细的泪沟遮瑕掃呢?(你休息好再复,凑b很辛苦的)

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 由於遮瑕膏為 creamy 的質地, 再加上俾力沾取遮瑕膏時, 便會漿住遮瑕掃的毛毛, 所以用時會變一束束也是正常, 只要用前用手指按一下毛毛, 再減輕力度塗就可避免~ 另外如眼底本身較乾及有眼紋, 可改用遮瑕 "液" 溝橙色遮瑕膏先塗上 (會更保濕, 但遮瑕度不會高) 要再用自己膚色的遮瑕膏再遮第 2 次. 而淚溝位就要一定要另外用細支遮瑕掃 + 比膚色淺少少的遮瑕膏遮的. 如有眼袋要遮得好會比較麻煩 dd, 要用 3 隻色的遮瑕膏 + 2 支大小 size 的遮瑕掃~

      刪除
  3. Hello Isa, 你對雪花秀,the history of whoo的韓國品牌有甚麼評價呢?適合40歲的年紀?或歐美品牌好啲?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. the history of whoo 我未用過, 而雪花秀會適合 age 40 用的, 質地比較滋潤, 對減紋及滋潤成熟皮膚都有幫助~ 而歐美品牌以 Estee Lauder 比較有效, 特別是對抗老有幫助~

      刪除
  4. 請問你片中介紹既"家用"微針, 請問你使用程序係點架? 可以分享一下嗎?
    thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是在潔面後, 未塗任何 skincare 前用的, 用後 15 mins 內要塗上 skincare (正常步驟 toner --> 精華 --> 面霜等)~

      刪除
  5. 請問MELVITA的油應該在第幾個STEPS用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如當按摩用, 我會在潔面後用, 按完再用爽膚水抹一下, 再塗上 skincare~ 如作為日常護膚品用, 就可把 2-3 滴油混入精華素 or 面霜內用就 ok (不過以我這刻用緊 double serum 為例, 由於裡面本身已含精華油, 就不會再用這個方法了, 只會用來按摩用)~

      刪除
  6. 請問微針對收毛細有幫助嗎?謝謝

    回覆刪除
  7. hello isa~片中你的skii美白精華同double serum我都有,但如果、想同時用應搽美白先定double serum先?thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應先用美白精華, 待吸收後再用 double serum~ 因為 double serum 比較杰稠, 而 SKII cellumination essence 比較稀身, 如用在 double serum 之後會擋住吸收~

      刪除
  8. 好詳盡的片~! 下次可否講下適合廿多歲的轉天氣護膚品~? 另外想問你除了VIDI VICI GIVENEY 之外, 你對其他韓牌有咩意見~? Innis free如何? 雪花秀? 謝謝Isa~

    回覆刪除
    回覆
    1. 會的, 今星期會拍~ 至於韓國品牌, 我覺得以 skincare 來說雪花秀及 Isa Knox 都是不錯的, 但當然每個品牌也有它的皇牌, 就不會是所有東東都好見效那種~ 而 Innis free 我會覺得後生女用保濕是 ok 的, 但我中女 age 用就覺得不夠潤~

      刪除
  9. 上星期五睇完你呢段介紹短片, 當晚放工已經迫不及待去買番枝clarins o既double serum用下... 仲順手買埋佢枝保濕mask & 保濕面霜. 星期日要去飲, 化咗個簡單淡妝, 好老實, 從未試過個妝係咁貼, 冇乾紋! 真係超讚!

    我一直以唻都係用日本牌子o既skin care, 往往保濕都係一般般, 因為成日都唔想花太多錢響skin care度, 但今次一用, 覺得真係一分錢一分貨!! 亦都解決咗多年以唻秋冬唔夠保濕滋潤o既問題! 非常之好o既介紹, thank you~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喔係喔, 有時真係一分錢一分貨 (一時時啦, 有 d 都只係一般), 我呢 2 年秋冬用了 double serum 之後, 上妝都更貼面, 又減少了乾紋, 轉季又冇乜甩皮唔貼妝的煩惱, 超好用~

      刪除
  10. 想問一下你介紹既肌底液係咩牌子? 因而開唔返段片~ 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 是 Loccitane 的, 這裡介紹過: http://isadoracheng.blogspot.hk/2013/09/skincare-loccitane.html

      刪除
  11. 請問你入面介紹的G字頭(GIVERNY)MASK可以係邊買到,唔係好睇得清牌子名,另我想問,眼部超乾, 上妝可以搽D咩, 易上D, 謝謝.
    你介紹既double serum超贊,多謝分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 店址在尖沙咀彌敦道 iSquare 對面良士大廈 3/F C 室 "Makeup Secret" (tel.no. 23119682 / 星期一至五 3-11pm / 星期六 11am-9pm)~ 眼底乾在上妝前可先塗 eye serum 及 eye cream, 我覺得比較好用的是 Estee Lauder 的 advanced eye repair, eye cream 都不錯的, 另外 Origins 的 eye cream 都會比較潤~

      刪除
  12. 唔好意思,ISA,請問可以打返條片全部介紹過啲產品名同價錢嗎?謝謝

    回覆刪除