2014年1月17日 星期五

今星期的 out job 分享~


又近年尾, 這星期差點忙到失憶, 工作上的 email / 電話 / whatsapp / 教班 / 化妝 / event 等等, 加上新年就到, weekend 放假也要周圍去做節, 未計我還想要找時間拍拍 video, wooooo~~ 

前天有化妝品牌廣告拍攝工作, 客戶指定要求想我親自去化, 起初還以為會是個較難化或較濃的妝? 到場發現竟然是份優差!

原來今次廣告只 close up 拍攝眼睫毛, 屬 step by step 睫毛教學, 所以妝只需極淡, 整個妝不消 15 分鐘就化完了! 餘下的時間就不停梳理睫毛, 影步驟相片這樣. 不過影得如此 close up, 睫毛便要掃到根根分明, 每條睫毛都要上翹, 黑眼圈也要好好掩蓋, 這點反而最花時間.

我還特地帶了化妝師 Ringo 去為 model set 頭, 誰知同樣是優差, client 今次只要求梳馬尾!

屬超順利的一次拍攝, 3 月份將在多本雜誌都能看到, 期待期待~


另外還有剛完成的雜誌化妝示範, 派出了化妝師 Catherine 為 model 化妝:

Catherine 過往已化過 N 次雜誌妝, 每次客戶對她的造型都超滿意, 對所有造型上之要求亦通通 handle 得到, 今次拍攝我 100% 放心沒跟去, 純粹等收靚相~

我特別喜歡下圖 Catherine set 的頭, 簡單的髮型夾雜可愛的粟米夾紋, 不多不少, 紋理 vs. 波浪比例剛好~




而明晚星期五就有創作歌手 Venus 的 mini concert, 派了化妝師 Ringo 迎戰:

與 Venus 合作了一段日子, 公司很多化妝師都試過為她化妝. 千揀萬試下, 最終揀了新化妝師 Ringo 為她的 concert 及宣傳海報化妝, 的確頗有緣份~

還記得上年 Ringo 第一次為 Venus 出席 event 化妝時, 我說所有化妝師當日都沒空, 新人你試不試? 結果 2 人就一拍即合了, 期後便一直找 Ringo 化妝. Ringo 入行日子雖短, 卻是近期少見極為有 heart 也有天份的化妝師, 把 Venus 化得愈來愈靚, good choice~


最後還有後日星期六舉行之 fashion show, 將為 22 位 model 化妝:

衣服超型格! 是一個 fashion designer 決賽, 將由著名 stylists Nel Nel 及 Walter Ma 擔任評判. 參賽的一眾 designer 極為緊張, 對造型也有指定要求, 我們當然會盡力配合做到最 perfect, 務求令各位 model 可靚靚出場展示靚衫~


星期六同日還有仔仔 TyTy 第 1 次參予拍電視廣告, 造型 super cute!

早前 casting 時, 姐姐叫一班小朋友擺 pose 影相及拍 video, 讓客戶從中揀合適人選. 一班 4-5 歲小朋友問返姐姐 "咩叫擺 pose"? 笑死我 ^^

TyTy 第一次去 casting 估不到就給揀中了 (幼稚園面試就不見他如此精靈)! 將會與幾位小朋友一起拍攝, 就當給他去玩玩吧~

遲點大家如在電視上, 見到有幾位小朋友扮樹葉走來走去的環保處廣告, 其中一個便是我家 TyTy 了, hahaha~

苦了我這個呀媽當日要急急趕兩場, 早上一完成 fashion show 便要衝去監視 TyTy 拍廣告, 希望他到時別扭計, 連累拍攝組收不到工就好! (小朋友太容易失控!)


7 則留言:

  1. Isa,
    请问Mizuho 松鼠毛重點定妝掃同埋Mizuho 眼底局部定妝掃係同一支扫?

    回覆刪除
  2. Isa, 之前買左The balm 的粉底膏, 但之後覺得顏色有點深, 有咩方法可以整淺一點呢? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 如你家中有粉底液 / 珠光 base / 或潤色霜 (tinted moisturizer) 之類, 把 2-3 滴混合至粉底膏內使用便能減淡顏色, 這個化法亦能使粉底膏更滑嫩貼面, 是我為 model 上妝的方法, 之前也有拍 video 分享過~

      刪除
  3. Isa,請問眼影粉kate同maybeline邊個品牌比較好?另外,你之前推介maybeline ge Baby Lip係係邊隻味?有咩咁好?可講多次嗎?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得 kate 比較好, 沒那麼易飛粉, 顏色也比較多選擇~ 另外支 baby lips 我放了在公司補妝用, 也忘了是什麼味了, 顏色是橙及紅的也有, 好處是塗潤唇膏之餘也有一點淡淡色采, 另外亦有防曬度~

      刪除
  4. Isa 你好,我36歲,年輕時是暗瘡油性皮膚,兩頰微紅,有凹凸洞及毛孔,兩眉間略見乾紋,不化妝的話下午臉有油光但不乾,化妝的話用過的粉底下午都一定溶妝,毛孔乾紋比不化妝更衰。如用控油base如sofina long keep base雖控到油但兩眉間乾紋會比不化妝更明顯。如用補濕base如laura mercier foundation primer配laura tinted moisturizer則上妝頭幾個鐘乾紋無咁明顯,但3,4小時後溶妝亦嚇死人。究竟我應揀保濕還是控油base, 粉底及碎粉呢?你大讚的lunasol 啱我嗎?補粉又有何推介?

    回覆刪除