2014年3月21日 星期五

Video 講講: 美國 Girlactik 化妝品有什麼好用的?

再次開門見山, 美國 "Girlactik Beauty" 是我們代理了多年之化妝品牌, 同樣是我在美國旅行時無意中買到, 覺得好用, 然後再買齊它的產品試, 最後才進展變成零售商的.

我一向喜歡買化妝品, 也喜歡比併化妝品效果 (職業病), 遇到好用的東東必想據為己有, 而 Girlactik 就是這樣得來. 

常說化妝師最懂化妝品特性, 而 Girlactik 創辦人 Galit 便是一位荷李活星級化妝師, 專門為電視劇及電影化妝, 與一眾國際影星合作無間. Galit 起初創辦 Girlactik 化妝品, 就只為自己工作而設, 後來產品被受一眾影星推介, 無意之中就變成受歡迎的品牌了~

跟店內另一化妝品牌 The Balm 不同, Girlactik 之包裝是比較型格的, 感覺上更貴格, 更具格調. 而眼影 / 胭脂等粉質, 都屬十分幼滑一類, 我覺得比 The Balm 更勝一籌! 但 Girlactik 卻沒推出過 palette, 這點可能就是美中不足之處吧~

Btw, The Balm 及 Girlactik 其實也有推出化妝掃, 但我們店內沒出售, 原因很簡單, 毛質 no good 嘛! 對化妝掃我是頗有要求的, 始終認為美國出的化妝掃是麻麻, 不夠專門, 而且 size 剪裁構造都非為東方人輪廓而設. 加上我認為美國人對毛質也沒什麼要求, 明明又刺臉又甩毛的掃, 她們都覺得好用.....

好了~ 好了~ 廢話少說, 不阻大家看片 ^^ 



售賣點: Makeup Secret

尖沙咀彌敦道 iSquare 對面良士大廈 3 樓 C 室 (2311 9682)
星期一至五 3pm-11pm / 星期六 11am-9pm

荃灣城市中心一期 107 店 (5603 3747)
星期一至日 12pm-9pm

* 荃灣城市中心一期分店因租約期滿, 將於 3 月尾搬遷至隔離 "荃豐中心商場", 新舖正在裝修中, 開將日期將於下星期公佈, 而城市中心一期分店仍在營業中.


美國及日本雜誌對 Girlactik 之介紹:


27 則留言:

  1. Isa, 謝謝你這個及the balm 個個介紹影片。平時接觸這兩個品牌都是看你的示範影片,看到你的示範,就自然想去買~ 可是去到你們店,看到很多其他化妝品時,就會三心兩意,不知買邊個好,又怕買完,自己carry 不到~ 今次看了,對品牌了解了好多,而且你講解了有些產品有不同用法,讓我下次來店鋪購買的時候,就更容易選購產品!謝謝你吖!不知會否拍個講化妝掃的呢?因為我次次來,都要問你們sales姐姐D掃的用途~ 但又始終想聽你講解,總覺得聽你講解,會比較好~ 因為sales姐姐有時忙,我都不好意思常問

    回覆刪除
    回覆
    1. 化妝掃的 video 一早拍好了~ 近 1-2 天會 post 上來的~

      刪除
  2. hello isa, 請問你有冇做過海藻矽針/微針? 因為我黑頭好勁, 毛孔都大

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有, 自己暫時未有需要, 但難保遲 d 會有需要~ 不過後日我會陪老公去做微針 (凹凸洞 / 毛孔), 試完後再 post 上來分享~

      刪除
  3. Nyx shine killer 可以全面用嗎?但佢無防曬,有無清爽嘅防曬lotion介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是不可以, 只是全臉用會較乾, 除非全臉都好油, 否則只局部用在易出油位置更好~ 清爽的防曬霜最近用緊 RMK SPF50 PA++++ 覺得幾好, Jill Stuart SPF50 PA+++ 都不錯~

      刪除
  4. Hi Isa 請問 Primavista long keep系列控油d定 shu lightbulb? 請問如果係混合肌想揾隻base全面搽(我會再係t zone搽ysl matte touch) 應該用控油定補濕?

    回覆刪除
    回覆
    1. Primavista long keep 系列會比 lightbulb 更控油~ 全面搽的 base 如非油性皮膚應揀保濕, 但不杰厚的質地, 如 Girlactik Skin Primer / Laura Mercier / RMK 的 base 都比較水凝而不厚, 適合春夏用~

      刪除
  5. 好嘢!! 分店搬去荃豐商場, 仲更加就腳方便!!! YEAH!

    回覆刪除
  6. Hello isa,
    我想問呢點解我次次用完啲可以去黑頭既凍膜/清潔面膜eg.annie ways
    用完再針清完後無左好多黑頭但點解第二朝就會現番啲黑頭出黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這類產品都是 design for 用後令黑頭粉刺更易浮面, 等你可以更輕易自己清走的, 所以用後見到有黑頭粉刺浮出也很正常~

      刪除
    2. 但我係敷完個mask後有清走黑頭 清完個鼻乾淨左好多
      但第二朝起身就會變番同未敷前既鼻一樣咁多黑頭 係我清得唔夠乾淨定點?
      Thanks isa

      刪除
  7. 請問girlactick是不是所有產品都是talc free n paraben free? thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是~ Girlactik 並非標榜 talc free & paraben free 的品牌, 店內只有 NYX 的 HD 粉底是 talc free n paraben free~

      刪除
  8. 可以告訴我你片中嘅甲油係咩牌子,同咩色?好靚呀,謝謝
    gel 甲同普通甲油都ok.ga

    回覆刪除
    回覆
    1. 是 Soak Off Gel 甲, 冇牌子, 在這裡買的: http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/02/12/d-i-y-soak-off-gel-%E7%94%B2%E7%A4%BA%E7%AF%84/

      刪除
    2. 已搵到網了
      另外想問可以提供色號或no.嗎?謝

      刪除
  9. 搽banila co bb cream前要搽make up base嗎?
    可否搽完loveisderma b5直接搽bb cream嗎?
    Thanks so much!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不需要, bb cream 本身已是 makeup base 的功能, 故可用完 B5 gel 直接用 bb cream~

      刪除
  10. 有冇好用防曬霜曰推介?SKII, Sofina可以嗎?Thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 視乎你需要有多保濕了, 乾性肌春夏用 SKII Cellumination SPF30 / Osiao SPF50 / Sofina 都不錯; 而混合至偏油性, 較清爽的防曬霜最近用緊 RMK SPF50 PA++++ 覺得幾好 / Jill Stuart SPF50 PA+++ / 及 Sofina jenne 都不錯~

      刪除
  11. Hi Isa, 混合偏油肌膚,想撫平細紋同遮毛孔,Loreal雪葩細緻底霜還是Banila Co Prime Primer Classic好用?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. Loreal 雪葩細緻底霜效果更好, 但Banila Co Prime Primer Classic 就柔滑 d, 不過 Loreal 更持久~

      刪除
  12. isa, 我想問下你個Tinted Moisturizer系用幾號色? 我皮膚偏黃,我五知道F1號色對我來講會不會太過白. thanks!

    回覆刪除
  13. Hi Isa,

    請問Girlactik - eye glaze 同 eyeshade 有邊幾隻色比較百搭好襯?
    另外Tinted Moisturizer你用幾號色?(我用Nars Sheer Glow Foundation - Fiji 跟你用同一號)

    Thanks!

    回覆刪除