2014年12月1日 星期一

韓國 "Hera" UV Mist Cushion Long Stay 氣墊粉底

韓國 Cushion 氣墊 BB 霜 / 粉底, 近 2 年絕對是大熱底妝品, 更愈出愈多!

自從上年買過一盒 LANEIGE BB Cushion (BB 霜) 後, 覺得不錯, 於是夏天時又再買埋它的 upgrade 版. 

但終歸 LANEIGE 只不過是氣墊 BB 霜, 亦非粉底, 遮瑕度不夠是肯定的了 (補濕度卻很充足, 而且貼面), 於是隨後也有試過其他牌子, 希望能找到遮瑕度比它更好的, 但最終都仍然覺得 LANEIGE 整體表現比較好, 順理成章變為我最愛的氣墊類型 BB 霜~

不過這個氣墊寶座, 最近就被這款韓國 "Hera UV Mist Cushion Long Stay" 粉底爬頭了!


產品簡介:

結合 SPF50 PA+++ 防曬度 + 補濕 + 美白 + 遮瑕 + 鎮靜肌膚 5 合 1 功能, 含 35% 礦泉水份及美白精華成份, 質地輕薄貼面, 持久度高, 保持妝容水嫩而不厚重.

包裝 / 設計跟其他牌子大致相同.

部份人會認為 Cushion 類型 BB 霜 / 粉底設計不夠衛生, 較易滋生細菌, 其實我都有同感, 始終粉底被浸在海綿內, 每次使用時, 會更易沾到面油什麼的, 不過使用的確很方便!

(唯有建議買後盡快用完, 粉樸亦需勤洗)


一盒包括 2 個粉芯, 用完一個後可把新的 refill 入盒:


用後感:

首先遮瑕度非常不錯, 好滿意! 單塗一層已有中度 coverage, 如在面頰局部再加印一層, 更能達至高度 coverage 效果, 不太深色的黑眼圈 / 雀斑都能遮到 80-90% (但太深色的瑕疵始終要靠遮瑕膏), 遮瑕度比 IOPE / LANEIGE / 雪花秀的氣墊粉底更好~

貼面程度亦不錯, 除了用在本身已很乾的鼻翼位, 覺得有點乾不夠貼之外, 其他位置都非常的貼面. 在秋冬季節使用是絕對 ok 的, 但如鼻翼位特別乾的人, 用前就要塗點補濕精華 / 面霜.

而持久度亦滿意, 不像其他 Cushion 型粉底 / BB 霜般快溶妝, 約可 last 3-4 小時才需要局部補補妝, 以氣墊粉底來說已算很理想~

整體計我覺得它在任何方面都好 good, 比其他氣墊粉底 / 氣墊 BB 霜更好, 但唯獨冬天用在乾燥的鼻翼位不夠補濕而已.


HK 那裡有售?

部份韓妝水貨店會有, 售價約 $300 幾. 而於 Yahoo 拍賣網也有不少買家出售, 售價會更便宜, 如我這盒是 $270 (到 Yahoo 拍賣網 search "Hera UV Mist Cushion" 便找到).

色號跟 LANEIGE 近似, 以我用開 LANEIGE BB Cushion #23 號色為例, 這盒 Hera 也同樣是用 #C23. 

另外這款 Hera 氣墊粉底也有分 "夏日版" (控油型, 沒那麼補濕), 及 "Ultra Moisture 版" (更滋潤), 但一般最受歡迎, 最多人揀就是我這款 "Long Stay 版"~


18 則留言:

  1. Hi Isa,

    想問你在yahoo買野時, 點樣分正/假貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好有難度, 唯有看看賣家評價...

      刪除
  2. Isa,
    SK-II Cellumination Aura Essence 是应该敷几滴?我是海外会员想要订购一些产品。除了是会员有折扣外,生日是否也得到折扣呢?本人生日在一月份,如果有生日折扣不知可以在十二月份订购?

    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. SK-II Cellumination Aura Essence 約用 4-5 滴已足夠~ 另外 member 生日會有 85 折, 而 X'mas sale 會有部份產品低於 85 折, 會以最低折扣為準, 但就沒有折上折這樣~ 以你 1 月份生日為例, 今次的 X'mas sale 剛好截至 1/1, 在 1/1 send email 訂購便能同時用到 X'mas sale 及 member 生日折扣了 (sales@makeupsecret.com.hk), 你也能預早 send product list 給店員, 讓店員在 1/1 時替你 proceed~

      刪除
  3. Isa 您會唔會考慮訂一些放在您的舖賣呢?

    回覆刪除
  4. Hi Isa,
    请问Bobbi Brown有边d你觉得好用既化妆品可介绍我呢 ? (除佐lip stick)

    回覆刪除
    回覆
    1. 它的黃色碎粉 / 新出粉底棒 / 眼線膏 / 眼影筆 / 胭脂霜 / 彩妝組合等我也買過, 也是我的心水, 至於其他就不過不失~

      刪除
  5. halo isa......我想問...其實olay適合咩年紀用架?
    我用緊既face cream就黎用晒...因為係泰國先有得買....所以要再搵過第2隻face cream用....我見olay有出保濕系列...唔知岩唔岩用?我今年27歲...混合偏乾....平時用開既face cream係gel mix cream狀咁....我唔可以用d太厚身...

    回覆刪除
    回覆
    1. Olay 本身有分幾個系列, 當中 Regenerist super cream 會是較適合你用的抗老系列面霜, 有補濕度而又不會太潤 (份量可自行加減, 不想太潤可用少 d 份量), 另外 total effect 面霜都 ok, 但冇 super cream 咁補濕~

      刪除
  6. Hi isa, 想請問laneige的緊緻無瑕上粉機好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想知道用機上分別是什麼及會否更貼面?thx(*˘︶˘*)

      刪除
    2. 用機上粉的分别, 前年有拍過 video 介紹: http://youtu.be/SGSJI0DQ8Sg 而 LANEIGE 的上粉機, 則因為並非用薄身抗菌型粉樸 (LANEIGE 是用厚身粉樸, 會索粉底), 所以效果會冇咁貼, 冇咁遮到毛孔~

      刪除
    3. 請問邊度有得賣呀?

      刪除
    4. 那部是韓國 Giverny 的震動粉樸機 $258, 在 Makeup Secret 有售~

      刪除
  7. isa 有無定妝噴霧可以介紹啊?:-D
    btw 除左hera 聽講韓牌espoir都唔錯
    而我就用緊VDL既metal cushion foundation
    遮瑕都幾OK啊 感覺衛生啲 你可以試下:P

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 定妝噴霧其實不會有太大定妝效果, 說穿了不過是補濕噴霧, refresh 一下補濕無妨, 而我用緊的是 Melvita 氣壓式如 hair spray 那款玫瑰花水噴霧, 比較霧態不會噴到成面水珠~ (也有真的噴霧能定到妝, 如 NYX / Urban Decay 也有出, 不過是 matte finish 控油型的, 噴後比較乾, 通常 summer 用, 及在 hk 較少有售, hk 出的多為補濕噴霧)

      刪除
  8. Hi Isa - 基於難於購買, 除左呢隻CUSHION粉底外, 有邊隻推介? 我本身偏乾, T位會出油, 想試下CUSHION粉底, 啱我嗎? 我想皮膚有光澤...仲有之後使唔使用碎粉? THX

    回覆刪除