2015年6月12日 星期五

用過咁多驅蚊噴霧, 最 work 係 Burt's Bees!

家住新界, 夏天當然多蚊, 就連已經住 apartment 並非村屋, 都不斷被蚊偷襲....

我本身不太惹蚊, 還好..... 但妹妹就惹蚊到不得了 (是夠嫩吧?), 日日被蚊追住咬, 而小朋友一痕又忍唔住會抓, 抓到雙手雙腳損晒....

萬寧 / 超市買到的一般防蚊貼 / 驅蚊手帶 / 噴霧, 你說得出的我都買過, 通通幫助不大, 妹妹依舊每日餵蚊.... 父母看在眼裡當然心痛, 但又冇可能大熱天時要佢著長衫長褲.... 

直至遇上 Burt's Bees, 救星到!


3 星期前行開 Watson's, 無意中見到這支 Burt's Bees 驅蚊噴霧, 雖然售價比普通驅蚊產品貴, 但見它成份天然, 加上我已經去到好 desperate 的狀態, 所以沒理太多, 都要試一試了.

約 $160 @ Watson's 

如沒記錯大概是 $168

(所有相片按圖可放大)


100% 天然草本成份, 不含化學物及防腐劑, 成份其實全都是精華油:

大人 / 小朋友都能用, 但別用在幼童手掌 / 手背, 怕他們會揉眼. 而我是會先噴在自己掌心, 然後才為妹妹塗上~

至於質感, 既然成份都是精華油, 當然屬 "油" 的質感, 只不過吸收度算快, 塗勻後雖有丁點反光, 但未至於會油淋淋, 大約相隔 3-5 mins 會變更清爽, 只是並非爽到如清水般, 就似是塗了 body cream.

另外是塗極薄一層已足夠, 不用狂塗的喇, 用少少已有效驅到蚊~

(made in USA)


早前春天至初夏, 妹妹被咬到全身 "蚊爛".... 

但自從呢 3 星期轉用了 Burt's Bees 之後, 天氣雖然更熱、蚊相對亦更多, 但妹妹連一粒新 "蚊爛" 都冇呀~!!

全家大讚! 真係要俾個 "like" 佢!

而家就慢慢等待舊有的 "蚊爛印" 消退, 應該好快會變返光滑 ^^


另外是不少普通驅蚊噴霧氣味都極度刺鼻, 而這支 Burt's Bees 則有種淡淡檸檬味, 個人認為經已好過其他驅蚊噴霧好多~

小朋友 / 男仕應該對氣味沒要求吧? 女仕用的話可能會介意有點檸檬味, 但其實塗勻後氣味會慢慢變淡的, 要好近放在鼻子前才嗅到.


13 則留言:

  1. Isa, 你好呀! 睇完你既介紹,我即刻去左shu uemura試下支skin fit,上完妝真係好貼好靚,即時買左,而且試完妝半日,妝效都仲keep得好好呢!但我發現自己用果陣,明明都係好似BA咁用佢附送個撲上,但就上得好唔均勻,一撻撻咁 /_\ 我已經係一下一下咁印上面,而事前就用左一支比較潤既防曬base。唔知 Isa 你知唔知可以點解決呢 ._.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有咁嘅情況,有無解決方法啊???thx

      刪除
    2. 我都系买佐尼支skin fit, 扫埋shu碎粉都有丁点干喔! 请问点解救?

      刪除
    3. 如果用的是較潤的防曬 base, 要等完全吸收變清爽後オ好上 foundation (又或者轉用清爽的防曬 base), 否則 base 未吸收會在皮膚表面形成一層膜, 上控油 foundation 會好易卡粉 (其實不關粉底事)~

      刪除
    4. to Wendy: 這支 Shu:Fit foundation 是控油性質, 是會比一般 foundation 乾一點的, 如果覺得乾, 可減少碎粉份量, 不用掃太多, 用它可不用掃平時碎粉的份量~ 又或在用它之前塗一點補濕日霜 / base 亦 ok~

      刪除
  2. 我最近两边太阳穴脱皮又非常痒。明显看到皮都脱薄了。请问有方法救救它吗?谢谢

    回覆刪除
    回覆
    1. 看情況應該是敏感, 要看醫生塗藥膏, 一般 skincare 沒幫助呢~

      刪除
  3. Hi Isa,你好!不知用這支驅蚊噴霧,可否同時搽防曬品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以~ 搽完防曬品等完全吸收後, オ噴~

      刪除
  4. Hi Isa could you please recommond two or three比較補濕既base/primer/bb/cc cream, 主要調色用, 最好搽上臉後唔好太"令", 因為是混合性皮, prefer less or even no 光澤感, thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 剛剛在新一篇回覆了你 (應該是你對嗎? 我猜), 現在想一想還是認為你用 Dior Snow BB cream 更好, 沒 Lancome / Dior Nude 般令身, 屬頗啞緻的效果~

      刪除
  5. 請問如果GLYCEL 既42度機, 每次都做足晒3個模式, 大概可以用到幾多次先叉一次電?
    同埋如果有痘痘可以用嗎?

    THANKS A LOT!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大約 6 次左右, 不過因為我每次都做 double 時間, 正常是約 10 次~ 有痘痘有傷口最好避開

      刪除