2015年8月11日 星期二

今個夏天, 突然愛上連身裙 / 裙褲!

明明一向只愛穿褲子, 今個夏天卻抵擋不住連身裙 / 裙褲誘惑! 只因實在太易襯了吧, 無需動腦筋思考 ^^

至於我的買衫 pattern, 大概跟所有在職媽媽一樣, 都是在家 / 公司附近見到有什麼 boutique 就買什麼, 難以特定抽時間 shopping, 就連淘寶 / Gmarket 都沒精神眼力慢慢 browse 了.....

近來添置的幾件衣物, 都是在屋企附近那間就快多過 7-Eleven 的 "Maple" 平價連鎖店攪掂, 平靚正 + 方便~ 

講起 "Maple", 應該人人都知邊間, 尤其我家附近 boutique 並不多, 加上並非間間 style 都適合自己, 所以有很多學生 / 師奶仔如我都經常光顧 "Maple" . 今年它亦開始出售童裝, 對我來說是更加方便了~

不過以衣料 quality + 款式計, 整間舖上千個款, 當然不會件件都好, 要尋尋寶咯....



今季大熱的 "交叉帶設計背心" , 韓網 / 街上不少 boutique 都有售, 但有的我卻嫌太短 / 太窄身, 這件剛剛好, 不長不短不露肉, 售價只需 $130 左右, 衣料亦軟身舒服~

雪紡料裙褲也不過是 around $120-130, 通爽得來不透光, 長度剛好覆蓋一半小腿, 褲腳屬鬆鬆的 V cut, 能使小腿看起來更纖幼! (平腳 + 緊身的會顯得小腿更粗)

這件背心 + 裙褲穿上後比例 good fit, 什麼鬆弛肚 / 肥 hip / 粗腿都能無聲無息地隱藏住~ 

至於手上的 leather clutch, 本來是朋友一早在網上看中, 想買來給女友做 birthday gift 的, 因為我當時有 discount, 所以就找我去陪買. 誰知我不經意一試上手就愛上了! 結果各自買了一個.... 中伏! hahaha~

用了 2 年, 它仍然是我的最愛~


背心 + 裙褲 @ Maple 
皮鞋 @ pedder red
clutch @ Jimmy Choo

(所有圖片按圖可放大)


另一條約 $130-140 的藍綠色裙褲, 超便宜!

這種款式就算在淘寶買都要 $80-120, 仲要未計係人仔 + 運費, 買前又冇得摸冇得試, 那不如在 HK 買算了, 有得摸又有得試!

揀半截裙 / 裙褲, 我獨愛有少許 design 或 cutting 的, 而且長度亦是 key point, 原因在於我那 5 呎 2 吋身高 + 腰長腳短之局限.... 如冇 design / cutting 或不長不短的, 會暴露我腳短缺點, 而太長的話又會變小矮人、太 lady / 太女孩子的款式我又麻麻.... 所以選擇少之又少....

這條藍綠色裙褲長度剛過膝 + A line + 有皺褶 +  屬麻布質料, 感覺上有型又有少少款, I like ^^


背心 + 裙褲 @ Maple 
皮鞋 @ 屋企附近某 boutique
clutch @ 某英國牌子


P.S. 今期 D.I.Y soft gel 甲款式~


上期 soft gel 甲款式:

雖說自己整 gel 甲有萬般好處 (不用 book 時間 不用呆等 + 省錢), 但要每 3 星期諗一次塗什麼都頗頭痛, single color 太沉悶、太花巧的又花時間、又怕自己畫得不好....

然後這樣簡單地把左右手各塗不同 color + 法式甲邊, 會比較不花腦汁~


繼續連身裙~~

棉質背心連身裙在夏天是最好襯的吧? 想 causal 可襯對平底布鞋 / 人字拖、想不失禮時又可襯對 platform 涼鞋~ 

這條 Cotton On 只需 $140 左右喔!

至於手袋已是 3 年前的款, 好處在於容量大, 在這個 B.Y.O.B 年代可以裝到超多物品, 不用另備環保袋, 到假日又可變奶粉袋~ 而缺點就是麻布袋款只適合在 summer 用, 每逢秋冬只能放櫃底封塵....


背心連身裙 @ Cotton On 
scarf @ Maple 
手袋 @ Gucci 


近來 out job 很多時都一條連身裙攪掂~

連去洗手間也超方便的! hahaha ^^

(hello 糖妹~~)


另一條連身裙...... 但這張有點背光....


來個半身 close up....

裙子 design 有點像 "工人褲", 吊帶位能調長短, around $150 很便宜~


背心 @ GAP 
連身裙 @ Maple
布鞋 @ 屋企附近某 boutique
環保袋 @ Shu Uemura 免費紀念品


至於下圖這條..... 也是近期大熱的韓款吧, 但這類不長不短的連身裙, 簡直是 5 呎 2 吋身高死敵! 隨時變水桶小矮人....

看在它腰位可束縛 + 叫做有點款 + 價錢不貴份上 (約 $140-150), 買了... 

我覺得有需要拿去改短一點長度, 又或者下次再縛緊一點腰位試試.... 

粗肩帶 + 高領也顯得我膊頭特別橫、手臂特別壯.....


連身裙 @ Maple
clutch @ Jimmy Choo
皮鞋 @ 屋企附近某 boutique


輪到半截裙~~

在街上找不到全身鏡, 結果經過 Cotton On 走入去偷拍一張 ^^


裙子 @ Zara
上衣 @ Maple 
皮鞋 @ pedder red
clutch @ 3.1 Phillip Lim


穿連身裙 / 半截裙時, 自覺配襯牛仔褸是最好的~


附送 weekend 師奶去街市 look 一個 ^^

上衣 @ Maple
短褲 @ Zara
布鞋 @ 屋企附近某 boutique
環保袋 @ Shu Uemura 免費紀念品


題外話, 突然對比一下這 2 張圖.....

後生 vs. 成熟! hahahaha~~~

都說了髮型 + 眼鏡 + 唇色, 真的可以完全改變一個人外貌觀感


某次做畢業學員的練習 model:

自己化 vs. 其他人化自己, 又是另一番感覺~

自己看自己 vs. 在其他人眼中自己的輪廓, 都會有分別, 這點是肯定的. 

比方說我一向認為自己樣子比較 "中性", of coz 不是靚女, 但有 character 又說不上..... 但原來在其他後輩、前輩 makeup artist 眼中, 我的樣子是屬溫婉 / 優雅一類的?! (想暈....) 

所以每次做人家練習 model 我都變這種優雅樣! hahaha~

不知這個新娘 look 大家又覺得如何?~


13 則留言:

  1. Hello, Isa~
    請問係你張Ikea係咪星期六響沙田果間影咖?
    因為果日響Home Square見到個好似你既人但又唔敢肯定哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ "那個好似我的人" 其實真係我 hahaha~

      刪除
    2. 好滾動~!! 竟然真係比我見到真人^^ 老實講見到你真人比我感覺都係”屬溫惋 / 優雅一類的” (雖然都只係望左一陣… 羞)

      刪除
    3. 不用滾動喇~ 不過是普通人一個罷了 hehe ^^

      刪除
    4. 我都見過你真人,都属溫文優雅,靚女
      真人同上鏡唔同感覺,不過都係靚女一名

      刪除
  2. hi Isa, 請問你有冇用過或姐聽過 台灣我的心機 黑頭終結?(係黑色mask等到乾成塊meet個), 我見人地真係清左好多出泥, 但擔心逢係咁樣連根拔d黑頭個毛孔會大晒或姐鬆晒, 吾知你點睇呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 有在網上見人 post 過, 而我就未用過, 但我也相信會係有效的, 只係我就唔適合用呢類產品 (本身我皮膚乾 + 冇乜黑頭 + 中女年紀, 毛孔已經夠大同下垂, 再用會更乾兼毛孔更大), 而且也認為長期用係會拉鬆毛孔....

      刪除
  3. Isa, did you try givenchy les mini prismes? I'm thinking whether I should get one or not. Thanks so much for answering!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Spotted this at duty-free airport 3 months ago, but I didn't buy though, mostly because I don't like the eyeshadow colors in it, and I think the quality of both powders & brushes are not as smooth as their regular products, maybe that's why it's at a very good deal (I admit USD39 for Givenchy is very attractive).... so, get it if you really like the colors, or, leave it if you only attracted by the price, perhaps you already have similar colors at home ^^

      刪除
  4. Hi Isa,ths your answers.黑眼圈家用机和补湿喷水/喷雾边种好用,请推介。thanks you!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 補濕噴霧 Melvita 的花水好用~ 而黑眼圈家用機我沒刻意買, 都是用 Glycel 那部一次過用在眼周的: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/08/glycel-42c.html

      刪除
  5. hi isa, 我本身用開kiehl's Dark Spot Solotion美白精華, 請問用埋同系列嘅Toner, Cream 會吾會提升美白效果呢?還是你有更好用的推介?

    回覆刪除
  6. isa, 請問你覺得foreo luna洗面機好吾好用? 成日化妝係米真係用洗面機好d?

    回覆刪除