2015年8月18日 星期二

Restylane 注射淚溝 + 虎紋效果

前天 post 完有關注射 Restylane 的文章後, inbox 便突然多了 msg, 希望知道我上年淚溝位是在那裡打? 

沒想過原來這麼多人有興趣! ^^ 

其實已是上年的事了, 那美好效果現在經已還原, 當時也沒想過要寫 blog, 所以都沒拍照, 只得 2 張 selfie, 還要是低清的, 別介意就好~

Anyway, 我上年去的就是這家 CLINICX, 屬朋友推介, 不算特別便宜, 屬 "中環區醫生價錢", 比普通 medical centre / 美容院貴. 不過朋友說那醫生來頭勁, 而且非常專業 + 信得過, 所以人一世物一世, 未試過就不會有比較嘛, 便去試試了.



我當時是 walk-in 的, 事前沒預約, 只因它位於我公司附近, 打去問不如行去問, in case 醫生有時間的話可以即時打埋嘛~

可惜醫生當日 booking 太 full 沒時間, 便約了過幾天再去. 而見醫生前, 也會有 consultant 講解其公司 background, 有何醫生團隊, 用什麼牌子的針, 價錢等等.

燒著我的, 是醫生的強勁資歷!

那位主理醫生除了是 Restylane / Sculptra 等的培訓級醫生外, 更去過韓國進修微整型、五官輪廓比例 (一定不會整到老老土土吧? 韓國整形技術咁出名), 而且有超過 1 萬次幫客人打針的 experience!

聞說在 HK 有打超過 1 萬針的醫生, 就不出十位! (確實有幾多位就 tbc, 不過感覺很 professional + 可靠便是, 至少知道他肯定是 top grade 那層面)


至於會不會 hard sell....

我認為去得這類 "微整型 centre" 的人, 都是已有預算去打針的 (否則就不會去嘛), 甚至早已想好要打什麼位置, 打 Restylane 也不像做 facial 般要買 package, 所以 consultant 根本不需 sell 客, 我那次亦沒覺得有 hard sell 問題.

http://www.clinicx.com.hk


我打 Restylane 的原因:

出於貪靚是肯定的, 但卻並非想追求完美 or 吹毛求疵. 只因有些問題靠化妝真的不能完全掩蓋, 最多遮到 8 成, 更要每天花時間精神去遮.....

就如 "淚溝位", 好多人都有, 由於它屬凹陷、有陰影位, 所以就算你黑眼圈本身不深, 只要一有淚溝位, 睇落就好似有一對好深黑眼圈....

"虎紋" 亦屬同樣道理, 當然有少少虎紋是極正常的事, 但年過 30 後, 由於面頰皮膚會慢慢變鬆弛, 連帶虎紋位都會逐漸加深, 看上去更顯老.....

不用我說, 大家都知這些問題隨著歲月只會加劇, 不會簡單塗些 skincare 就可減淡, 最多只能延慢老化、輕微改善一點罷了. 

故我打 Restylane 只為平常化妝更方便、或不化妝時都沒那麼憔悴吧~


會推介大家打 Restylane 嗎?

其實打 Restylane 已是極 common、很安全的事, 我也不覺有什麼心理關口要過, 反正不是永久, 過幾個月後亦會還原. 只要不貪心打得過火, 其他人根本不會看得出, 但自己就靜悄悄地變得更靚、更年輕.

自行決定了喔~


我上年注射 Restylane 的位置:

原本一心想去打鼻樑, 可惜上一篇文已提過, 醫生說我根本不用打, 我便索性問醫生認為我有什麼地方可以打?

然後醫生在我臉上用粉筆畫了幾條線, 再講解分析我的輪廓比例, 最後指出我可以打打淚溝位 + 虎紋. 至於當時醫生 exactly 跟我說過什麼? 過得太久我經已忘記了, 只記起聽後非常心動~

跟住我又捉住醫生問, 何解我兩邊面頰中間會有道凹陷位? 次次化妝一掃胭脂就好覺眼! (大家可能不覺, 但我自己好覺)

醫生指那叫 "印度紋", 人大了, 膠原蛋白流失就下陷了..... 唉..... 於是又順手打埋....


Before:

一次過打淚溝 + 虎紋 + 面頰印度紋, 共用了 2 支 Restylane.


大家最想知的 After 圖片 (當然零妝):

首先 "印度紋" 消失, 面頰變得飽滿一點, 而 "虎紋" 亦明顯被泵漲~ 

(但不可能完全打到冇虎紋, 會好假)

打完淚溝位後, 眼底變得平復, 就算沒化妝, 黑眼圈都仿似 bye bye 了 8 成! 好似冇黑眼圈咁!! 

以化妝經驗說, 其實好多人黑眼圈根本不深, 都是那凹陷淚溝位累事! 只要淚溝一走, 你便會發現原來黑眼圈激易 cover 喔! 不過這一針打後會上癮, 必需有心理及銀兩準備 ^^

剛打完針效果也很 natural, 不會有 "皮笑肉不笑" 之假樣問題, 不易被人察覺, 卻又不經意的變得更年輕~

(散紅情況: 剛打完會有點泛紅, 約 30 mins 後已消散 8-9 成)


感覺:

如上一篇文內提及, 新型的 Restylane 內含麻醉成份, 只在打下去的一刻、及醫生搓型時會有點感覺, 不會太痛完全可接受. 隨後 2 天觸碰時會酸軟, 就這樣而已.


CLINCX 那位主理醫生 vs. 我以前光顧過的醫生手勢分別:

首先, 我以前光顧過的 3 間 medical centre, 都是由醫生打的, 但就並不屬有名氣那種, 都以平價為主, 如打鼻樑、虎紋每部份約 $3500-4000, 但每次打完都會紅腫 / 瘀青幾天.

另外如我上篇文所說, 打鼻樑的話由於劑量少, 很難會打得醜, 而虎紋 / 淚溝 / 蘋果肌就最難打得靚!

我的虎紋位, 以前幾位醫生打完後都摸到 "一舊舊", 不夠自然.... 反而 CLINCX 那位醫生真係打得好靚、好自然! (醫生指是落針位置關係) 全部翌日都沒紅腫 / 瘀青~

而淚溝 + 印度紋位, 我真係要讚! 

人人都知淚溝位難打, 眼底皮膚薄嘛, 而且太近眼晴有風險, 沒經驗的醫生甚至會叫你別打....

以我為例, 醫生是用導管由臉頰打入我淚溝的, 而非直接在眼底注射, 所以眼底並沒有針孔, 風險亦降到最低~ 而打完淚溝後, 他再把導管移低少少注射我的印度紋, 於是一針同時 K.O 了兩個部位~

(只屬我的例子, 人人情況不同, 不知醫生是否每人都這樣落針, 要自己見醫生問喔)

我覺得培訓級即係培訓級、去過韓國、又打過一萬針真係唔同 d ! 


價格就.... 已提過屬 "中環區醫生價", 打 3 個位 x 2 支 Restylane 要過萬, 是因我打了面頰印度紋, 劑量需較多.

如只打 1 個小部位, 大約 around $7000-8000 左右; 如想打 1-2 個小部位, 而劑量又不超過 1 支 Restylane 的話, 也能問問它們有沒有合併價優惠. 至於今年有否加 / 減價, 有沒有 promotion 就不清楚了, 可自行打去問問~

自己寫完都心郁郁, 好想返去 encore 打淚溝 + 虎紋.....

不過 $$$$.... 都係打完 laser 淡斑再算.....




19 則留言:

  1. Hello Isa, do you recommend burberry, paul & joe and laura mercier foundation for having a make up no make up effect?

    回覆刪除
    回覆
    1. Paul & Joe 的 Protective Fluid Foundation / Laura Mercier 的 tinted moisturizer 都可以做到 no makeup feel 效果, burberry 如果 fresh glow 那系列也是可以的, 如果只揀一款的話, Laura Mercier 的 tinted moisturizer 會較合適 (foundation 我就覺得佢麻麻, 不夠貼面...)

      刪除
  2. hi isa, 我本身用開kiehl's Dark Spot Solotion美白精華, 請問用埋同系列嘅Toner, Cream 會吾會提升美白效果呢?還是你有更好用的推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 美白 / 淡斑面霜我覺得冇一款有效, 最緊要都係支精華同 toner, 也不一定用返同一牌子 / 系列就必定更有效, 如以美白 toner 計, 我覺得羽僑那支 "鉑" 最有效, 另外 Armani 支 LUMINESSENCE DARK SPOT CORRECTOR LOTION (toner) 都好有效~

      刪除
  3. isa, 請問你覺得foreo luna洗面機好吾好用? 成日化妝係米真係用洗面機好d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然以前也有用過洗面機, 不過我是反對用洗面機的, foreo luna 也就沒試過了, 反對原因是因日日用洗面機, 會好易過度去角質, 令皮膚更 sensitive, 尤其乾性肌 / 皮膚薄就更加少用為妙, 或者別用得太密~

      刪除
  4. 請問你有相熟皮膚科醫生可介紹给我嗎?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉我沒有相熟皮膚科醫生, 對上一次找皮膚科醫生已經是好多年前了 (叫陳健業, 在銅鑼灣).... 反而美容醫生 (也是皮膚科醫生) 會有介紹, 不過他們都只是打斑 / 打針的, 不是診所, 非睇皮膚症那類....

      刪除
    2. 打斑有咩美容醫生推介???

      刪除
  5. Hello Isa,

    如果打算懷孕 (依傢未有) 可以打Restylane嗎?

    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好不要, 無論任何人說不影響也好, 始終都係等生完 BB 先~

      刪除
  6. Isa, 打一次可以keep到幾耐?是否睇個人的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾年前打過 3 次 (不過係彩光), 約 keep 到 2 年 (有的人只 keep 到 1 年左右), 隨後會慢慢變返深色, 只不過有打總好過冇打、冇以前咁深色咁解~

      刪除
    2. 喔! 誤會左, 你是指打 Restylane 嗎? 約 5-9 個月不等, 視乎你第幾次打, 初打頭 2 次會冇 last 得咁耐, 之後再打就會愈 keep 愈耐~

      刪除
  7. Hi Isa, 可唔可以比打斑既醫生資料我呀?

    回覆刪除
  8. Hi isa, can u let me know which doctor u went with at clincx? Thx u..

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Michelle~ sorry 呀, 我完全忘記了 CLINCX 位醫生個名....

      刪除