2015年11月1日 星期日

Philips VisPure Advanced 三合一 "淨肌活膚 SPA 全效套裝" Review

Philips 新出這部三合一 "VisPure Advanced" 來頭可真不少!

在台灣一推出便火速 sold out, 連殺到入香港亦同樣冇貨要預訂! ($1898 @ 百老匯有售)

早幾天出席完由台灣 Kevin 老師示範的發佈會後, 在 facebook 一 post 相片, 便立即有一班識貨之人留言想知真實效果如何, 就連我老公的同事們都問他 "Isa 幾時出呢部機的 video review??"

hahahaha~ 似乎好多人好有興趣~


也難怪, Kevin 老師在台灣節目內有示範用過嘛~

而且用前 vs. 用後也是能明顯見到分別的!

再說這部能一機三用, 比起單買洗面機亦更化算~



試用這部機之前, 老實說我並沒抱太大期望, 甚至連開封後首次試用, 也是先找老公做白老鼠, 著他躺下由我幫他用滾輪碌碌碌....

誰知邊用、就邊睇住他鬆弛的位置立刻變堅緻! 於是即刻搶回來自己試! hahaha~

So far 用了 5 天, 每次用後都可以即時見到有變 firm! 堅 work!

呢部認真神奇, 快去百老匯預訂!





33 則留言:

  1. 其實做一次效果可以keep 幾耐呢?thanks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 1 日~ 其實所有家用式瘦面機用後都只能 firm 1 日, 因為每天起床都會水腫~ (只有去美容院做那些 RF / HIFU 機才能 keep 幾日或以上)

      刪除
  2. Nuskin部spa機定Philips勁d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉 NuSkin Spa 機我冇親身用過, 不過就見朋友用過, 係有效, 但論緊緻提升速度並不夠 Philips VisaPure 快, 而且這部並不需配合瘦面 skincare 用, 兼且仲可以換刷頭洗埋面, 好似更實用~

      刪除
  3. 電量可以用幾耐?

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 每次用后要怎样清洗它的头? 不知这部机的插头能够在美国使用吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 清水洗已可以了, 整個機身及所有機頭也是能沾水的~ 至於能否在美國使用, 應該加個變壓器插蘇也是可以的~

      刪除
  6. Isa 請問有什麼product可以改善乾性中女肌面頰近鼻既毛孔粗大問題呢?

    另外有無用過valmont renewal pack? 值唔值咁貴呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有用過, 但認為效果不值得咁貴, 反而 Swiss Programme 的 Renewing Cream Mask 會仲好: http://web1.sasa.com/SasaWeb/tch/product/viewProductDetail.jspa?itemno=107358503001

      刪除
    2. P.S. 這盒 mask 初用頭 1-2 次會有點刺面 (屬正常), 另外敷後毛孔會好明顯收細的~ 而改善毛孔粗大問題的 product, 我試過這支 "鉑" 白金淨白精華水最掂: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/07/work.html

      刪除
  7. 我買左你之前介紹既GLYCEL機,有咩分別呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如是指 firming 效果, 其實 2 部都同樣明顯的, 而且 2 部都用得上眼周, 所以相差不遠, 只係 Philips 呢部使用時間更快而已, 故如已有 Glycel 就無需考慮買新, 除非你想要埋洗面功能~

      刪除
    2. 我剛好也想問這問題, 我是未買Glycel機的, 沒有洗面功能也OK, 想要firming嫩膚, 是否Philips 更好? 好似又平d時間又快d ^.^

      刪除
    3. 如果想要 firming + 嫩膚, 其實 glycel 會更好, Philips 是 firming 較出眾, 卻沒有明顯嫩膚效果~

      刪除
  8. Isa,
    我想买NARS Shadow Stick "Aigle Noir" , 另外想买一支浅色的来配,我应该选Goddess, Hollywoodland 或着Oaxaca?我想要的是淡妆效果。

    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛淡妝的話可揀 Hollywoodland, 屬 warm tone 的香檳色, 推開後接近膚色而又帶點立體感, 可提亮眼皮色素~

      刪除
  9. Isa, 上次你介绍Urban Decay sheer revolution lipstick 是什么颜色?你认为同一个牌子的 All Nighter Makeup Serting Spray 和 Weightless 粉底液适合干性皮肤在秋冬用吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. p/s:想请Isa 介绍保湿的bb/cc cream 给干性肌肤在秋冬用,不含香料,最好容易在国外可以购买到。

      刪除
    2. Urban Decay 你是指橙粉色那支嗎? 如果是, 色號是 #sheer streak~ 另外 All Nighter Spray 是十分適合乾性肌秋冬用的, Weightless 粉底液也可以~ 至於補濕 + 國外有售 + fragrance-free 的 BB cream, fragrance-free 兼好用又要夠補濕的著實不多選擇, 我用過也只 Kiehl's 的 Actively Correcting & Beautifying BB Cream SPF50 PA+++, 及 Clinique 的 CC Cream SPF30 PA+++ 較好~

      刪除
  10. 想問下之前介紹的philips磨皮機,收緊功效同呢部比,邊部好d? 定兩部都值得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為那部磨皮機緊緻功效不算太明顯, 但磨皮效果就好好, 所以如你想針對收緊功效的話, 這部 VisaPure 會好好多~

      刪除
  11. VisaPure 按摩頭可唔可以按埋身體?小腿?夠力嗎?可以打散脂肪?定係我諗多左?��

    回覆刪除
    回覆
    1. 會比較難, 因為那個滾輪一大力壓落皮膚就會停, 所以小腿就一定唔得, 手臂 bye bye 肉仲勉強可以~

      刪除
  12. Hi, Isa, 請問“洗面功能”能做到深層清潔嗎?能否清除黑頭及去角質呢?
    Thnaks

    回覆刪除
    回覆
    1. 做到深層清潔及去角質, 但清除黑頭則不可以 (黑頭始終要唧 or 針清)~

      刪除
  13. Hello Isa, 請問如果想提昇面部和收眼袋,這部機適合嗎?否則仍有提介嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 提昇面部和收眼袋這部會非常 ok, 我老公皮膚比我鬆弛用後好顯著! 不過我就會 double 時間去用, 效果更仔~

      刪除
  14. Isa,你好,請問轉焕個for感敏皮膚的洗面刷在那裏有售呢?價錢?型号?謝謝:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 百老匯有售 $128: http://www.philips.com.hk/c-p/SC5993_00/-

      刪除
  15. Hi Isa, 請問你會怎樣跟日本 24k golden pulse for skin care Beauty bar比較?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃金棒收眼底同臉部水腫效果會快過 + 明顯過呢支 Philiips, 同埋有導入效果~ 而 Philiips 呢支好處就可以換洗面刷頭, 視乎你需唔需要有洗面刷頭效果了~

      刪除