2015年12月30日 星期三

Video 講講【12 月好用化妝品推介】

8 則留言:

  1. Isa,請問你MENARD這品牌1月仲有冇做PORMOTION添呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀~ 但抱歉因為冇預計咁多人有興趣, 今次入貨不多, 有些 product 已 sold out 了, 詳情可到 http://makeupsecret.com.hk/products/ 看到資料~

      刪除
  2. Isa, 想你幫忙啊, 我一直用開NYX HD Studio Foundation. 尋日去counter想買, 但姐姐話好大可能唔再入貨.
    我想問, 有冇D類似依支粉底可以轉啊? 我記得你以前好似講過依支係gel base, 咁有冇其他牌子有架? (好苦惱唷, 難得果時係你度搵到依支又岩色, 質感又岩用既.)
    Thanks!!
    Fanny

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ MAC 的 Studio Sculpt Foundation / Sofina Primavista Liquid Foundation 也是同類的 gel-based formula, 而遮瑕度甚至比 NYX 仲高少少~ 如開架品牌的話, 則 KATE 的 Powderless Liquid for Cover (Foundation) 也相似, 但就比 NYX 乾丁點~

      刪除
    2. Thanks, Isa. Sofina果支我都有, 但感覺乾DD and 厚DD. MAC等我搵日去八下先. ^_^.
      我睇番你之前介紹過Covermark Essence Foundation, 我走左去買樽試啊. 佢有細細樽真係幾好. 想問, 依隻會適合用手, 用掃定係用Beauty Blender上會好D呢 ?
      Thanks.

      刪除
  3. 本身皮膚幾油, 想問冬天應該用咩foundation/bb cream嗰d呢? 夏天用shu嘅skin fit foundation, 冬天嘅shu有推介嗎?還是其他brand更好? thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試試 Shiseido Perfect Refining Foundation 的, 本身雖不屬控油 foundation, 但亦不會太潤, 少量保濕, 偏油肌冬天用其實幾好~ https://www.shiseido.com.hk/products/category/20/

      刪除
    2. Thanks, Isa. Sofina果支我都有, 但感覺乾DD and 厚DD. MAC等我搵日去八下先. ^_^.
      我睇番你之前介紹過Covermark Essence Foundation, 我走左去買樽試啊. 佢有細細樽真係幾好. 想問, 依隻會適合用手, 用掃定係用Beauty Blender上會好D呢 ?
      Thanks.

      刪除