2016年1月30日 星期六

【 GLYCEL 強勁護膚組合優惠情報! 】

New Year is coming! 

新年假期有咁多街去,梗係要優待一下自己扮扮靚,迎接新一年啦~

上星期就剛剛去完 GLYCEL 試了新 facial treatment,冇錯係廣告,不過如果冇效 / 價錢唔抵係唔會推介俾大家的,自己都認為今次 GLYCEL 呢個優惠係前所未有咁抵呀~

睇睇片先~~



冇介紹錯吧?~

平常幾百蚊想話買支 GLYCEL 精華都未得,今次 $688 竟然可以有燕窩 facial 做 + 精華 + mask + 面霜返屋企慢慢用!! 原價成幾千蚊呀! 新春喜訊~

只需登入以下連結 : 


就可用優惠價 $688 體驗 GLYCEL "燕窩細胞極緻再生療程組合" 喇~ (價值HK$4,664)


(是次優惠只限女性新客戶、必需登入連結預約)


21 則留言:

  1. 想問下Isa上次你話打過水光針,效果如何?請問你在那裡打?
    我見人話打完好似bb皮膚咁所以都好想試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水光針我是在朋友 Ruby 開的美容院打的: https://www.facebook.com/search/top/?q=laline%20beauty 一般以打 3 次為一個療程, 而我只打了一次, 覺得都 ok, 打完會冇平時咁乾, 而 skincare 又比平常更吸收, 但可能因為只打了 1 次 (人家說要 3 次オ會有超明顯效果), 所以尚未見到有戲劇性轉變, 但我都有新娘客人去 Ruby 度打過, 話覺得打完一次效果已經好好 (可能因為佢比我更乾所以好明顯)~

      刪除
    2. https://www.facebook.com/LalineBeauty/ 呢條 link 先真~

      刪除
    3. 已book左你朋友ruby果間打水光針,好期待

      刪除
  2. Hi Isa,想問你敷完eborion竹子面膜後要唔要洗走佢定留喺面度?tks

    回覆刪除
  3. Hi isa, 想請問你有冇用過mtm嘅產品 會唔會有咩推介或用後感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有用過, 主要是 eye mask / eye cream / eye serum~ Eye mask 是不錯的, 不過 eye cream / eye serum 就唔特別推介了, 只覺得一般~

      刪除
  4. Isa,做完會唔會hard sell架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次去試做當然沒 sell 我, 不過我都有上網 browse 過, 未見到有人投訴過 Glycel 美容院, 所以應該 ok 的~ 但做完 sell 下你我覺得亦一定會有, 只相差在不會 sell 到你討厭咁

      刪除
  5. 請問一下 你朋友ruby 果度既普通針清facial 係幾錢一次架? 大概就ok 了,謝謝你��

    回覆刪除
    回覆
    1. 新客佢會有首次試做價約 6 折, 折後大約是接近 $300 到尾至 $400 左右吧? 然後 6 次 package 又會有折等等, 但抱歉我也不清楚最新有什麼 promotion, 可到 FB page: https://www.facebook.com/LalineBeauty/ 或可 whatsapp 65052828 向她查詢的~

      刪除
  6. isa,

    我有陳年勁眼袋, 有甚麼方法收眼袋?

    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 如是想單靠搽眼部 skincare 收眼袋是沒可能的, 除非你的眼袋只屬水腫型 (而非脂肪或肌肉型), 那搽 origins "No Puffery Cooling Roll-On For Puffy Eyes" 尚有點幫助~ 至於早期網上瘋傳 Jeunesse Instantly Ageless 眼霜, 對即時收眼袋亦好有效, 但只能 last 4 小時左右, 並非永久.

      刪除
  7. 我都好怕做完之後勁SELL唔俾人走,焗你係房仔果D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都好怕呢 d, 以前都有試過被侷 join course, 而 Glycel 美容院我都有上網 browse 過, 未見到有人投訴過佢 hard sell, 所以應該 ok 的~ 但做完 sell 下你有咩 package 我覺得亦一定會有, 始終間間都會嘛~

      刪除
  8. 想做針清 請問有冇美容院推介?thz

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為最無敵的針清能手是我的朋友 Ruby~ 以前她在美容院打工時, 有不少明星都指定找她的, 如楊千樺夫婦 / 劉心悠 / 張柏芝等等, 3 年前佢自己開了美容院, 我有不少學生 / 新娘客人幫襯過都有讚佢針清手勢特別好! 可到 FB page: https://www.facebook.com/LalineBeauty/ 或可 whatsapp 65052828 向她查詢的~

      刪除
    2. 不過 Glycel 今次呢個新年 $698 優惠實在太抵, 有貴 facial + 貴product, 如果係我就點都會去試做返次先, 隨後先再算, 至少有 product 包埋慢慢用嘛~

      刪除
  9. 試左Glycel facial, 真係好得!
    Sell 下package 實有,
    我無join 到,亦無黑面!
    大品牌留個好印象俾D客,留口碑好重要!

    回覆刪除