2016年3月10日 星期四

睫毛突然變纖長粗黑之謎~

有沒有發現最近我的眼睫毛變得又長、又黑、又濃密了?~ (偷笑偷笑)

以為是貼了假睫毛?


其實係因為我 2 星期前做了 lash extension (睫毛接駁) 喇~



相信大家對 "植眼睫毛" 完全不陌生,早年 hit 的時候很多人都整過,也包括我,而且仲每個月 keep 住整,足足整了 1 年,直到後來因為某些原因而暫停 (下段會有解釋)。

而 "植眼睫毛" 的好處,當然就係為了貪靚 + 方便喇~

有聽過各地不少 model / 明星都說: "落街妝可以唔化,但 mascara 一定要搽" 嗎? 

其實只要睫毛夠粗黑捲曲,整個人望落經已好精靈,就算冇化妝、望上去都已經好似化了妝咁係真的! 所以點解咁多鬼妹唔化妝都靚,就因為她們天生睫毛夠長 + 夠密 + 夠捲曲!

好可惜我們東方人天生睫毛短小,仲要下垂同稀疏,恨唔到咁多......

唔想日日又夾、又搽 mascara / 貼假睫毛咁麻煩,就唯有去 "植眼睫毛" 喇~


"植眼睫毛" 有很多款式,分別只在於所選之假睫毛長度,自覺這種款式會比較 natural →


愛誇張效果的也有這些選擇 →


我今次試的就這家 "L for Lashes" →

過往去 "植睫毛" 都是自費的,而今次會受邀到 "L for Lashes" 試整,無非想比較一下分別。

一早做過 research 知道這家 "L for Lashes" 來頭不少,的確超想探討點解佢咁勁可以揚威國際,同埋到底有何威力能收得比普通植睫毛店貴?

我見官網內也有不少 blogger / model 讚賞 comment,但自己都為 blogger 嘛,很明白這個遊戲規則,究竟係真係假,自己試過先知~


(free trial sponsored by L for Lashes)


介紹它們的威水史 →

為全港首家美國  JB Lashes 睫毛專營店,採用美國醫療級別嫁接眼睫毛專業技術
服務及產品遍佈全球 50 個國家,多達六千間店舖,包括國際五星級酒店
- 連續 4 年獲行內最高殊榮


再講講它們的技術及用料 →


美國獨家嫁接技術所有美睫造型師均通經過嚴格專業訓練 + 考核   


假睫毛從生產至消毒過程,全符合美國 FDA 規管

採用美國醫療級別接合液 (即膠水),獨家溫和無刺激配方,睫毛表面自然契合,不著痕跡

- 假睫毛為嶄新 "仿水貂毛記憶纖維" 製輕巧柔軟無重而亮澤,更佈滿納米微孔,提升附著力,持久度更長


睫毛均有不同長度選擇,最勁係仲要有不同重量選擇! (果真係好講究喎!) 

有不同長度選擇這點我明,但又何解要有不同重量選擇呢??

原來係專為眼頭、眼尾位 / 或天生睫毛稀疏的人而設~


輪到對比其他植睫毛店的 "用後感" →

幾年前未有這些專業植睫毛店時,我曾經都幫襯過好多間普通植睫毛店,而它們所用的睫毛..... 其實我而家諗返都覺得恐佈,因為一般都會用動物毛 / 人體毛髮 / 仿絲等等吧?? 那些 "毛" 到底從何而來???? 我已經不想回想了......

但以我所估計,如果收你 $300-$400 整一次的,為節省成本,毛毛多數 came from China 吧? 內地美容批發大把有得賣..... 有冇菌、有幾唔衛生呢點,大家明。

另外我今次去 "L for Lashes" 植睫毛需時 1.5 hr,而以前去普通植睫毛店只需 45 mins 就攪掂。點解去 "L for Lashes" 時間會多 1 倍??

其實係因為普通植睫毛店,為求多接幾個客,會夾硬將 2-3 條硬身假睫毛貼落 1 條真睫毛,又或者將 1 條假睫毛貼落 2 條真睫毛,可快手貼完,慳水慳力慳時間。

整完之後你同樣會覺得靚的 (由冇變有點都會覺得靚啦),亦好似同貴價植睫毛店冇分別喎,但係.....

有冇發覺整完之後,自己 d 真睫毛好易甩、兼變得好脆弱易斷先?? 就連新生返出來的真睫毛,都係短小無力?? 呢個係我的自身體驗,所以點解之後我唔敢再植睫毛! (好多人唔再整都因為咁)

以 "L for Lashes" 解釋,是因為 1 條真睫毛根本不可承受 2-3 條假睫毛重量, 加上每條真睫毛生長速度不一,亦不能將 1 條假睫毛貼上 2 條真睫毛。毛囊一旦受傷害,就會好似我以前咁.....

至於  "L for Lashes" 之美國獨家嫁接技術,是以 1 條假睫毛接駁 1 條真睫毛的,所用的假睫毛亦比我以前整過的輕身,膠水亦沒有掂到眼皮。 

(這點很重要! 膠水一掂到眼皮就會塞住毛囊,條真睫毛一定好快同你 say bye!)


植睫毛房內觀 →

夠光猛 + 整齊 + 空間大 + 電動椅 + 毛毛顫 + 即棄式椅墊

的確比我以前去過的靚好多


雖然我本身睫毛不算少,但就真係好下垂 →

如果唔自己夾睫毛,睇落就會好似冇睫毛咁


before & after →

一望就知分別了吧 ^^

仲提供埋 eye mask 一邊敷一邊整~


遠睇分別仲明顯~


不得不提 "L for Lashes" 的膠水接駁 technique 真係好得,完全唔覺有駁口位!


完成後既濃密又粗黑 →


正面望,冇化妝望落都好精靈、好精神! →

簡直係懶人佳音,每朝一睡醒就有靚樣~

懶的時候搽搽 BB cushion / BB cream / 遮遮黑眼圈就出得街,眼線都可以慳返~


側面睇,捲曲度也很 natural →

呢 2 星期冇人發現過我的睫毛係假的,只以為我夾了 + 搽了 mascara~


來到可以 keep 幾耐的問題......

以過往經驗大概可 last 3-4 星期,假睫毛會每條慢慢脫落,跟住就要再 "維修" (返去補毛毛數量)。如果等到全部甩晒先整,收費就要當重新整計算 (間間如是)。


總括 →

亳無疑問,它們的技術 / 手勢 / 採用材料 / 對睫毛的知識都屬專業級數,植完睫毛後效果亦很自然又無重,但最緊要都係佢夠安全同衛生!

至於假睫毛會真正 last 幾耐先甩? 甩完之後真睫毛又會否變得脆弱? 

據說是會比普通平價的更持久,兼不會傷到真睫毛,但由於 so far 我只過了 2 星期,暫時未答到大家,我會等佢甩晒之後再分享,又或者大家遲點亦可留言問我~


只要致電時說看完我的 blog 而查詢,會有 special discount~

L for Lashes:
查詢: Whatsapp: 5226 6546 / Phone: 3580 0853 









6 則留言:

  1. D睫毛好自然好靚!請問地址在那?

    回覆刪除
    回覆
    1. 地址在香港中環士丹利街11號25樓全層 電話: 3580 0853~

      刪除
  2. 你覺得novalash好些定呢間好些? 另現在甩既程度如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. novalash 我冇試過, 因為身邊 2 位 best friend 試過話其實同其他分別不大, 會同 KP 差唔多, 但 nova lash 就貴好多~ 而現在我甩的程度, 3 星期時已甩一半, 4 星期後甩晒咁滯, 但勝在真係唔傷真睫毛, 甩晒之後 d 真睫毛仲仍然正常, 冇特別話易斷左 or 軟弱左咁~

      刪除
    2. 咁novalash貴d定呢間l for lash貴d ah? Thanks!

      刪除
    3. 我估應該差唔多價位, 大約千幾

      刪除