2016年3月15日 星期二

Shiseido 最新 Synchro Skin 智能感應持久粉底 review

Shiseido 最新推出的 "Synchro Skin Lasting Liquid Foundation" (智能感應持久粉底),絕對是今季矚目之作! 

Shiseido 粉底我一向認為不差,特別是它的 "Perfect Refining Foundation",便屬我唯一一款曾經回購過 3 次的粉底! 後來因為隨著年紀皮膚變得愈來愈乾,就沒再用它了。而 Shiseido 對上一次推出的 "Sheer & Perfect Foundation" 我又嫌太薄,所以亦沒特別推介過。

至於今次的 "Synchro Skin 智能感應持久粉底",則主推無論在任何天氣變化下,都仍可 keep 住底妝柔滑輕薄 + 水潤貼服 + 智能自動修飾膚質 (玩美圖秀秀 feel??)。

我剛剛試用了幾日,so far 亦認為它的遮瑕度、貼面度、持久度幾方面都不俗,來看一下我對它的 review~

(btw, 我人生中第一次用的粉底,就是 Shiseido 的。仲記得當年讀中二,用利是錢偷偷買來用,仲要完全唔識用,結果變了日本伎藝! hahaha)

早前亦有出席過這支粉底的新品發佈會 →


更帶同了公司極貪靚的男同事 Edmund 一起去 →

唔好以為男仔唔貪靚,Edmund 除了幾年前跟我讀過化妝外,公司逢有新 product 佢都第一個搶住試,對護膚品仲要好有研究那種,成份知識絕對比我勁~


發佈會上也碰見 youtuber Elizabeth~


久不久都會於不同的發佈會內遇見 Eli,久而久之就結識到新朋友,雖則大家年紀可能相差十年..... 哈哈哈 ^^

第 1 次遇見 Eli 時,給我的印像係..... "點解呢個女仔可以唔停咁講野既?",然後唔夠 1 分鐘就被她的笑聲 + 開朗性格溶化掉~


大家亦當然有即席試試其他 Shiseido 產品~


兼夾返屋企再試用它近期 3 件皇牌妝品~ 

(trial products given by Shiseido)


Chit chat 完畢,回到主題,究竟呢支新粉底好唔好用呢?~

先望望產品介紹

遮瑕度︰中等
妝效︰自然、絲滑、啞致
膚質︰任何膚質適用
防曬度 : SPF 20 

蘊含透明修飾聚合物 + 透明色素 EX + 微細貼服聚合物 + 光感調節粉末,質感輕盈水潤 + 柔滑貼服,有效撫平及修飾毛孔及粗糙肌膚表面,並能保持透亮不變暗啞,補濕之餘更可擊退油脂及汗水,兼備光感透亮 + 絲滑啞緻之妝感

粉底顏色以尖端感應技術,能與肌膚自動調節融合,呈現真實健康素肌膚色,而非遮掩肌膚。



論售價,絕對夠親民,以專櫃品牌計 $350 算是抵用價~

論包裝外型亦不輸蝕,流線形玻璃瓶身充滿時代感


顏色 choices 方面亦有 8 款 →

"Neutral" 為偏粉紅 tone 色系,而 "Golden" 則屬偏黃 tone 色系。

我膚色用的是 #Golden 3

不過其實 #Golden 2 我都有試過上臉,雖然 2 隻色望落係明顯有分別,但搽到上臉竟然又好似 2 隻色都夾到我膚色! 是這支粉底的 "顏色感應調節技術關係??? 的確搽上臉後我 #Golden 2 及 #Golden 3 都能融合到....

考慮到就快到 summer,膚色有機會曬黑,結果揀了 #Golden 3


質地屬乳液狀 liquid foundation →

(用前需搖勻)


塗抹時已經可以 feel 到柔滑易推,非常貼皮膚 →


塗勻後效果更加貼服,紋理變得更光滑,遮瑕度似乎亦不錯 →


再試上臉睇真 d →

的確係好貼面,而且毛孔 / 細紋都有被撫平,補濕度亦充足,bonus 係剛搽完粉底都不會覺得油淋淋~

屬能展露自然膚質的效果,遮瑕度屬中等,均勻膚色絕對冇難度,但因質感較透薄,暗瘡印 / 黑眼圈等就唔會遮到,要再加遮瑕膏。

(sorry.... 未梳頭 haha)


加了遮瑕膏 / 碎粉,化埋全妝後再睇 →

真係好貼、好滑、好真!

均勻膚色之餘,完全冇厚粉感覺,自然地美化了膚色,啞緻得來仲有種透光感~


正面再睇 →

其實這支粉底已經 "美圖秀秀" 了我好多毛孔,但我的毛孔並非粗大咁簡單,而係下垂。

所以它的效果經已算好好了~


影到咁近都尚算光滑,而且膚色效果亦 natural,不錯不錯 →

試過分別以手指 / 粉樸 / 濕粉掃配合使用,效果都仍然貼服! 不過由於 foundation 本身遮瑕度唔高,用粉樸上會再薄 d = 低遮瑕度,建議用手指 / 濕粉掃會更好。

持久度方面,以現時天氣 15-18 度左右、唔點出面油計,約可 last 4-5 小時左右,夏天未知,到時再試試。


輪到 Shiseido 另一暢銷妝品 "Sheer Eye Zone Corrector" (眼周遮瑕液) →

除可用在眼周,亦可掃在鼻冀或虎紋位提亮色素。



不過遮瑕液我一向麻麻,用過的都知唔會點 cover 到瑕疵,又唔太持久,所以我仍 prefer 用遮瑕膏。而遮瑕液則用作 highlight 掃掃 T-zone 當打光影提亮 / 補妝用似乎更好。

我屬於就算沒遮瑕液也完全 all right 那種。


還有 "Luminizing Satin Face Color" (光影粉 #PK107) →

被中港台 blogger 喻為是光影提亮神器! Always 熱賣到斷貨!



這盒 face colour 其實我早已試用過,望上去係粉色,實際掃上後屬透明,冇色的。

如當它為光影粉,你可能會失望,因為它並非那種一掃即光、見到打凸輪廓效果的光影。

好多人買後以為中伏,班 blogger 又話好好用既??

其實.......

係用法問題喇~~


只要你唔當佢係普通光影粉咁用,改為當佢係 "定妝粉 / 補妝粉" 全臉掃,佢係真係會有種自然提亮感的~

並非閃閃亮亮的那種普通光影粉效果,不會過份閃爍,屬以光線折射原理增添光透感那類~



7 則留言:

  1. Hi Isa, 我用緊Shiseido Perfecting Stick Concealer#22, 如購買April Skin BB Cushion,應該買22定23號?兩者色差大嗎?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ 如 shiseido 呢支 concealer 應該配 April Skin 的 22 色,而 April Skin 23 色是夾在 shiseido concealer 的 22 及 23 色中間~ April Skin 22 及 23 色顏色上都明顯有分別的,但如果你用緊 Shiseido 22, 咁就會更夾 April Skin 22 了~

      刪除
  2. Isa, 可解答一些有關Menard Tsukika Cleansing Cream同Washing Cream的問題,thanks!
    1. 可以只用Cleansing Cream早晚清潔和御妝?
    2. 早上起床沒有任何化妝應用Washing Cream?
    3. Cleansing Cream御妝後,還要再用Washing Cream?
    4. 係咪2枝都應該買齊?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ Cleansing Cream 是可以早晚用作清潔及卸妝,但會比較適合乾性皮膚,如果你皮膚不乾 (如偏油肌)或妝化得厚,那麼晩上用完 Cleansing Cream 後,亦應再用 Washing Cream,會倍效清潔到毛孔及化妝品殘餘物~ 只有皮膚超乾的人才適合單用 Cleansing Cream,如早上起床則可用 Washing Cream~

      刪除
  3. HI,你話 Perfect Refining Foundation",便屬我唯一一款曾經回購過 3 次的粉底!
    但我睇過你SHE.COM既文章, 呢支粉底近新出時,你已經話好干,唔岩你混合干皮膚用, 點解你又會回購3次既 ? LINK : http://prochats.she.com/isadoracheng/2011/09/24/shiseido-%E6%96%B0%E5%87%BA%E7%9A%84-%E7%84%A1%E9%87%8D%E7%B2%89%E5%BA%95/

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ 初初秋天買第一支 perfect refining 粉底液時,真係覺得佢乾的 (但遮瑕度唔錯),後來到夏天時再攞返出嚟用,又覺得佢 ok 喎,而且已夠持久~ 不過而家我皮膚比幾年前更乾了,就真係用唔到喇~

      刪除
  4. Isa, 想問下呢隻粉底我試左佢冷色2號色,睇落去和頸一樣色。但我明明是暖色系,所以就試埋佢暖色系的2號色,但睇落去出奇地白左少少無乜血色。咁究竟我應該揀邊隻好。暖色系的皮膚為什麼會配上偏白的粉底液呢?

    回覆刪除