2016年6月12日 星期日

又搬屋!

係呀! 又搬屋!~~

我真心覺得自己的遷徙命運係流於血內! hahaha~


So far 的搬屋歷史有好多仲要係同區:

油麻地 → 油麻地 → 油麻地 → 火炭 → 元朗 → 元朗 → 元朗 → 馬鞍山 → 美國 → 美國 → 西沙 → 馬鞍山 → 跑馬地 → 中半山 → 北角 → 北角 → 北角 → 西沙 → 中半山 → 北角 → 黃埔 → 紅磡 → 黃埔 → 元朗 → 黃埔 → 馬鞍山。

平均每 1-2 年搬一次,真係搬到驚,而今次係搬去大圍。



細個就話冇得揀,大人搬就跟住搬,主要係因被收樓重建、家人有宿舍、媽咪再婚、父母鐘意轉換新環境、方便養狗而搬村屋、方便繼父就醫而搬近醫院、方便繼父養病而搬去空氣好的地方、繼父離世後又再跟媽咪搬過 N 次等等。

到後期廿幾歲時,又因愛心爆棚的媽咪養了 6 隻狗,而引起我的嚴重鼻敏感,於是就自己搬出去住,期後因遇上樓市租金加升,收入不高就唯有不停搬,搬多幾次之後仲搬埋返屋企。

估唔到婚後又經常因另一半鐘意轉換新環境、被業主收樓自住或瘋狂加租、離婚、再婚、為小朋友想搵空間大少少的地方等原因而不停搬..... 今次馬鞍山住了 3 年已經算耐,我同老公都好鐘意呢一區,加上大囝已經於同區讀緊小學,本來冇諗過要搬。

但話說奶奶屋企樓下親友有層樓租緊俾人,而奶奶一直都好想我地搬過去,講左 1 年之後我地最終決定又搬過,始終有 2 個小朋友,同家人住樓上樓下有個照應會更方便,都係為下一代著想。

屋租係之前一直擔心的地方。不斷問親友幾錢租? 都係笑住答 "自己人得啦得啦",而問奶奶就答 "唉呀,幾錢都搬啦,唔會貴得過你住緊個度啦"..... 咁樣。好謎。

雖然係舊居屋,但因屬大單位,上手租客租開萬三,我同老公都認為好似慳唔到幾多,而家租緊個度係私人屋苑新樓,雖然貴 d,但本身包晒雪櫃 / 冷氣 / 洗衣機電器之類,居屋就乜都冇包,點都要使幾萬重新買過,仲要花錢裝修,好似支出好大,唔搬好過搬? (不過應承左就梗係 must 搬啦)

直到今個月收樓,望穿秋水,終於開估喇!

親友超好人地只收我地幾千蚊租,更花了廿幾萬拆過成間屋重新裝修,而家有晒靚靚組合櫃、廁櫃同廚櫃,奶奶仲已經買埋雪櫃 / 冷氣 / 洗衣機! 果然世上只有媽媽好~ 睇來奶奶真係 plan 好晒,好想我地搬過去~ hahaha~

不過新屋始終細過舊屋少少,屋企雜物又多,要諗諗搵邊個新位拍 video 先~

今星期尾搬屋,而家開始瘋狂 pack 箱中,以前都仲話有個 "超級馬莉奧 level" 能幹賓賓姐姐幫手,今次搬屋 pack 野,新賓賓嬸嬸係坐低嘆茶望住我執個隻,叫佢幫手就滋滋油油要催幾次,我一行開佢就停手個隻,好想死。

但為左等出年可以請返我個舊工人姐姐 (佢同新僱主未完約),如果我呢一刻換新工人 timing 就夾唔到,唯有忍多而家個賓賓嬸嬸 1 年啦,忍忍忍忍忍.....

而心裡邊就一邊執一邊咀咒我老公,做乜上年要貪新鮮換走跟左我好多年個 "陪嫁工人姐姐",話請個年紀大 d 好 d 喎。不過算啦,我已經知道佢有說不出的後悔。(都唔知我應該奸笑定苦笑好)




11 則留言:

  1. 希望你今次搬完唔洗再搬啦! 始於搬屋真係好攰.

    回覆刪除
  2. Bano塗得眼仔位嗎?

    Fancl我見sasa/ 卓悅/ colourmix都有得買, 我應該去專門店買好定呢幾間買好呀? 係米話質數有唔同架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有搽埋眼底的~ 另外去邊度買我估應該都會係正貨, 不過質數我唔敢肯定邊度好 d, 始終唔知其他 shop 邊度入貨嘛~

      刪除
  3. Isa~~我d睫毛好密好粗好硬,每次夾都夾得唔靚,上完mascara都一定會一束束咁痴埋一齊,倔頭嘅,最重要係不論我之前夾得幾彎,上完都會變直哂,但又唔係垂返落尼,係打橫咁一排過直插出尼T0T!!我想問應該點做好,同埋有咩mascara推介我呢種人用?thank you so much!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先夾睫毛技巧可先看看這段舊 video: https://www.youtube.com/watch?v=Gu90oKjdruk 另外揀返 d 臘性冇咁強的 mascara、及用 mascara 前先過一過紙巾, 就冇咁易 drop 或者痴埋一齊了, 如 Maybelline Great Lash Mascara 我自己覺得唔錯, 夠輕身~ 而打橫咁一排過直插出來, 其實即係 drop 左, 弧度 hold 唔到, 可以試下轉用我 video 用的 Laura Mercier 睫毛夾, 夾完 hold 得耐好多 (盡量夾耐少少 hold 一 hold)~

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 點解BANO你塗2泵就夠既, 我起碼要5泵先全面, 感覺多D就10泵... 真係好薄薄一層就OK架啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. BANO 係薄搽就夠的了 (尤其因為之前已經會搽其他精華打底)~ 由於屬快滲透類型, 油份唔重所以唔會好似一般面霜有層油膜封住, 所以初用時可能會有少少唔習慣覺得佢唔夠厚, 其實薄薄一層 2-3 泵就夠了~

      刪除
  6. 我由細到大都住大圍,結婚後仍然住大圍。希望你一家好快會愛上大圍依區。亦希望可以係大圍遇見你

    回覆刪除
  7. ISA,想問下.你請返舊工人姐姐..係咪..就咁.好似新請工人咁.去agent公司搞.就得架喇..姐姐一樣要比佣agent公司咁? (因為我又係用緊個新工人,,想用返舊工人..但又唔知得唔得.所以一問)

    回覆刪除