2016年6月3日 星期五

一堆近月用過的化妝品 review

今次是近幾個月內用過、而又未介紹過的妝物~

至於過往於 blog 內介紹過的,今篇就不再重複寫了。

點解會有咁多漏網之魚?

其實唔係唔記得佢地,部份仲要係經常使用,只係因當中佔好多都屬於介紹幾句可以講完個種,獨自寫唔到一篇文,所以就打算 group 埋一次過寫用後感~

裡邊有一半係自購,一半係試用品,照樣如實報告不偏私。


先講講託朋友於美國買回的幾件妝品 →

Urban Decay Makeup Setting Spray (Oil-Control)

Urban Decay 的 "All Nighter Setting Spray" 我過往已經推介過好多次,屬於富光澤感的補濕定妝噴霧,效果就似噴上了 "液狀的光影"。而這支則屬 "Oil-Control Spray" 控油定妝版本,適合夏天 / 易出油的皮膚使用。

以定妝噴霧計,我覺得 Urban Decay 算非常出眾,而且不易令人過敏,值得一試! 這支 HK Urban Decay 專櫃都有售,只不過就冇下圖的細支裝,而專櫃賣的大支裝約 $200 幾。





美國 ANASTASIA 眉粉 →

「ANASTASIA Beverly Hills」為荷李活比華利山一間修眉店,因有極多荷李活明星s 幫襯而著名,自家有推出眉鉗 / 眉部妝品,出名到好多國家都有售,後來仲出埋 eyeshadow 等等。

雙色眉粉售價約 $190,一 d 都唔平,屬專櫃價位,但都叫做平過 Shu Uemura 雙色眉粉約 $100 (Shu 係 $280)。

如果以 Shu Uemura / Bobbi Brown 等同樣出名的眉粉作比較,其實真係相差無幾,持久度 / 上色度全部差唔多,呢盒純粹買來 out job 用。



ANASTASIA 眉筆 →

又係同 Shu Uemura / Bobbi Brown 等等的大同小異,同樣雙頭設計 (一邊刀峰型眉筆 / 一邊眉刷),不過就更易出色,畫出來的線條更幼細、更實色。

外國人鐘意又深又實又濃的眉色,但 HK 女仕就未必鐘意,所以呢支可以 pass,要真係好識畫眉的人先會 buy (如化妝師s)。

約 $190,叫平過 Shu / Bobbi。



Tweezerman 迷你版眉鉗 →

以前有推介過: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/01/blog-post_18.html

以前自用個把舊 Tweezerman 已經用了 7 年,都仲係好好用! 特登再託朋友買個新的備用~



輪到 HK 有售的妝品,繼續分享眉 part →

Shu Uemura 的眉筆 / 眉粉 / 眉 gel 等等,無論工作或自用都有一直用開,佔 8 成化妝師都係選用 Shu 的眉部妝品,大家就知有幾好用。

間中係會有試用品送,不過眉筆等等工作用消耗得超快,所以好多時都係自己買,屬於你送我 1 隻色,我買返你 3 隻色個種。自己就偏好鐘意佢扭動式個支眉筆,因為唔使刨~

而今期新出的酒紅色系列,專為染了紅髮 / 紫髮的人而設~


眉筆 $270 / 雙色眉粉 $280 / 眉 gel $250 @ http://www.shu-uemura.com.hk

(下圖 3 件為試用品)



因為 match 到我髮色,而市面上又的確冇呢類色 tone 的眉部妝品,所以除了佢,我別無他算! 一直用一直用~



Shu Uemura "Drawing Pencil" 防水眼線筆 →

買完一開發現筆芯乾左畫唔出,換過一次。

主要用來畫下外眼線,但約 4-5 個鐘之後就變熊貓眼了,試過畫完 on top 再 set 埋碎粉都係會溶,所以可 bye bye....

$190 @ http://www.shu-uemura.com.hk (自購)



NARS "Eye Paint" 眼線膏 / 眼影打底霜 →

約有 10 色選擇,防溶度算好 ok,可 last 到一日,除了係眼線膏之外,仲可以當 eyeshadow base 用手指印上眼蓋用~

$240 @ NARS (自購)



M.A.C  "VELUXE PEARLFUSHION" 五色眼影 →

一睇就知佢飽經風霜,用得好頻密! haha~

粉質都算滑,但就未至於好上色,所以每次份量都用得特別多....

若然你 prefer 淡淡地色的效果,咁用佢都 ok,但好似我呢 d 鐘意好出到色的 eyeshadow 的人,就會覺得佢唔夠出色。

約 $300 幾 @ M.A.C (自購)



而染了粉紅髮之後,就告別了樓上盒 M.A.C,改用了下圖顏色偏紅的 YSL,襯返新髮色 →

始終貴咁多,粉質當然係更滑更易上色,一直都 keep 住有用呢盒,不過就嫌日常用太閃,化晚妝 / party 妝用會更好。

約 $500 @ YSL (試用品)



所以 2 星期前又買了呢盒 M.A.C "Eyeshadow x 9" 九色眼影 →

約有 6-8 款色 tone 選擇,揀呢盒 #Burgundy 純粹因為想搵偏啡紅 tone 的眼影,match 返髮色日常用。

約 $360 @ M.A.C (自購)



呢盒佔一半閃 / 一半啞色,比較百搭~

不過大家知 M.A.C 的眼影質地一向都唔夠實色、唔夠上色,所以每次又係要沾取多少少份量。睇在我極想搵啡紅色眼影組合份上而買,咁顏色又真係靚既!

不過呢盒用手指上色真係麻麻,一定要用眼影掃效果先靚。



Maybelline "The Blushed Nudes" 十二色眼影 →

係繼之前暖啡色組合 "The Nudes" 之後的偏紅 tone 眼影。

係! 好明顯係抄考 Urban Decay,但佢粉質又真係唔算話太差、夠上色又夠平喎! 至少好過 M.A.C 先! 不過就有 4 隻色太淺,化妝唔會用個隻....

我見網上 review 有人話佢唔夠上色同會跌粉,好老實講,我用過真係唔覺得佢唔上色,亦唔覺得佢跌粉問題嚴重,但始終係平價品,粉質一定會冇大牌咁好了。

$139 @ sasa / Watson's (試用品)



Urban Decay "Alice Through The Looking Glass" 二十色眼影組合 →



論 packing 真係冇得輸!



打開仲要有隻蝴蝶彈出!

愛麗絲夢遊仙境 feel~ 我 3 歲大的囡囡睇見超開心~



不過睇返 d 顏色.....



似乎就真係要化愛麗絲個妝先用到.....

其實 $500 除返開咁多隻色唔係算貴,但如果剩係會用裡邊的啡 / 灰 / 香檳色的話,咁不如買返佢 d "NAKED" 十二色系列好過。

$500 @ http://www.urbandecay.com.hk/zh_HK/home (試用品)



之前介紹過的 Shu Uemura "Cushion 氣墊粉底",新出了限量 bear bear 熊盒!!!! →



粉底冇變,只係推出了限量 Shu Bear 粉盒咁解,好 cute 好可愛~~

粉底介紹重溫:
http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/03/shu-uemura-review.html

都係個句,個粉底本身幾好,只係附設個絲絨粉樸麻麻,上粉唔夠貼,改用返普通氣墊粉樸就冇問題~

粉盒約 $100 / 粉底 $280 @ http://www.shu-uemura.com.hk (試用品)



Shu Uemura "Laque Supreme Shimmer" 唇彩 →

呢支係我最愛! 收到 2 隻色試用後,自己再走去買多 3 隻色!

係咪最無敵?

唔係。滑過佢、貼唇過佢的有 IOPE; 亮澤同持久過佢的有 April Skin。只不過要計顏色選擇最多的話就係 Shu! 而且夠出色、夠持久、顏色真確度夠準,算好好~ (只嫌佢有少少漿唇)

$230 @ http://www.shu-uemura.com.hk 



又係 Shu,呢支係新出的限量 "豐潤唇膏" →

就有點似有色的潤唇膏,超水嫩! 色效比較透薄,唔係實色個種,搽上嘴效果靚絕,有韓妝 feel~

上星期我教班時用佢示範化韓妝,全班學員即時起哄問呢支咩牌子,瘋狂用手機影低支唇膏,完全冇人留意我教緊咩,攪到我要叫大家冷靜 d,就係咁誇張~

$220 / 共 3 色 @ http://www.shu-uemura.com.hk (試用品)



至於 YSL 呢支唇膏 →

本來早 1-2 個月前仲係我最愛,但而家已經被韓國買個支 Chanel、同尋日推介個支 GUERLAIN (嬌蘭) 蓋過,後者 2 支都潤過 YSL 好多。



平價唇膏就其實 Maybelline 都唔差! →

上一個 Pretty Healthy 系列 + 新出呢個 "Rosy Matte 粉嫩啞緻唇膏" 系列質地都好好~

(試用品)



至於 Loreal 呢支我就覺得一般 →

(試用品)



反而呢款新出的唇膏液就好好用! →

請記住係暗金色包裝最新個款 "啞緻型" 先係最 good,啞身得來唔會乾,又夠貼唇~

而之前黑色 / 亮金色包裝的唇膏液系列,就全部麻麻。

$99 @ Sasa / Watson's (試用品)



呢盒同為 Loreal 的 "Cushion 胭脂" 又係好好用! →

之前拍 video 都已示範用過、大讚過~

共 3 色,最靚都係 #P2 桃紅,其他色麻麻,唔夠出色又顯得個人臉色好黃。記住用時份量要極極極少,否則會好紅,本身好出色。

$109 @ Sasa / Watson's (試用品)



Shu Uemura 最近都有出相同的 "Cushion 胭脂" →

共 2 色 / $280 each (試用品),其實效果同 Loreal 一樣,所以不如買 Loreal,平一半有多。

記住真係唔好買橙色,好唔適合東方人偏黃膚色。



早幾個月前 beautyblender 未返貨,趕住 out job 用所以買左個 M.A.C 試試 →

唔係我偏幫 beautyblender,而係呢個 sponge 的確好唔掂,上粉卡粉又唔貼面,零回彈力,又太細個。

約 $160 @ M.A.C (自購)



日本 D.U.P 假睫毛膠水 / 雙眼皮膠水 →

呢支可以話係膠水榜冠軍! 貼力勁強、乾得夠快,保証用佢假睫毛唔會飛彈~

不過就乾得比較快,熟手技工會好鐘意,新手就未必了。

約 $68 @ sasa (自購)



化妝新手 / 動作慢少少的話可買這支 →

同為 D.U.P,貼力同樣好,但膠水冇透明個支乾得咁快,屬白色膠水。



自家 D.I.Y 染髮產品 →

於大部份髮品店有售的 Shiseido 染髮霜,約 $70 支,屬 salon 級染髮霜,乜色都有咁滯,就連我要的粉紅色都有!

試過係好上色的,只不過自己染好易掃得唔均勻咁解..... 同埋要自己溝雙氧奶一齊用 (1:1 比例),雙氧奶約 $20 支。

(自購)



呢支 KFC 肯得雞甲油 →

簡直係最雞、最無聊之作,搽完係唔會乾的!

我仲以為我聽錯,唔識乾咁搽來做乜?!

係用來啜的..... 食得入口,有肯得雞醬味.....

好顛.....

(試用品)



24 則留言:

  1. 我想問本人係偏乾皮膚,熱天還可以用"All Nighter Setting Spray"來定妝嗎?而 "Oil-Control Spray" 係熱天適合我這膚質用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我皮膚都偏乾,夏天都係用 All Nighter Spray, 控油嗰支真係會感覺比較乾,偏油皮膚用會比較合適~

      刪除
  2. Isa, 請問乾性肌是否用urban decay chill好些?持久度好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果淨係想保濕,唔需要有光澤感的話,用 chill 都 ok, 但持久度冇 all nighter 咁好,始終佢只不過係一支保濕 spray~

      刪除
  3. ISA< 請問SHU UEMURA既啡紅色眉筆出面係咪未有得賣住架?

    回覆刪除
  4. 請問 Shiseido 染髮霜你喺邊度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般髮品店會有, 我都係響屋企附近髮品店買到~

      刪除
  5. Hi Isa, 想問你用過眾多的eyeliner中邊款用来畫"内眼線"係可以做到完全唔甩唔會變熊猫眼的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問Dramma Q香港邊度可以買到??

      刪除
    2. 我們店內有售, 另外 LOG-ON 也有: http://makeupsecret.com.hk/products/

      刪除
  6. HI Isa... 請問Shiseido 染髮霜有冇地址??
    我搵左好多間都冇得買..1係就差唔多2000蚊..
    THX!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 200蚊先岩..-3-

      刪除
    2. 我響屋企附近商場買的, 不過唔知近唔近你, 馬鞍山廣場 2/F 239 號舖髮品店: http://www.hk861.com/web.php?id=109640

      刪除
  7. Hi Isa,想問Shiseido 染髮霜孕婦適唔適合用?有無邊隻染髮霜或者SALON適合孕婦染髮?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shiseido 染髮霜孕婦唔適合用的, 而市面上暫時只有 private i salon 有 organic 有機天然染髮服務: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/01/popcorn-by-private-i-salon.html 而 salon 最近搬了去呢度: http://www.chicprivatei.com/html/index.html 不過孕婦染都係要避開髮根, 其實有 bb 始終都最好唔好染住~

      刪除
  8. 想問Urban decay setting spray.. All nighter 係中性to 乾性適用??

    我以前細時好油,不過而家開始收,今日3x 度(不過天氣乾爽) 我用muf 補濕base muf face and body 再muf hd powder 都冇乜脫妝,我係咪比較適合用all nighter 呢?

    回覆刪除
  9. 想問Urban decay setting spray.. All nighter 係中性to 乾性適用??

    我以前細時好油,不過而家開始收,今日3x 度(不過天氣乾爽) 我用muf 補濕base muf face and body 再muf hd powder 都冇乜脫妝,我係咪比較適合用all nighter 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. All nighter 係 for 乾性肌的, 想問清楚你脫妝的意思係指溶妝? 定係指乾到浮粉 / 或因出油而浮粉呢?

      刪除
    2. 如果潮濕啲比較多油,午後放工會出油浮粉,咁睇黎我又未到乾肌喎,我而家夏天用比較清嘅skin care + 少少保濕嘅make up 囉
      睇完你個vedio 仲想買all nighter 添 -.- 有冇類似產品介紹呢

      刪除
    3. 如果潮濕啲比較多油,午後放工會出油浮粉,咁睇黎我又未到乾肌喎,我而家夏天用比較清嘅skin care + 少少保濕嘅make up 囉
      睇完你個vedio 仲想買all nighter 添 -.- 有冇類似產品介紹呢

      刪除
    4. 如果係出油浮粉, 咁你應該係買佢個支 Makeup Setting Spray (Oil-Control), 即第 1 張相個支控油 spray~

      刪除