2016年10月30日 星期日

台灣化妝品牌 1028 殺入香港 Watson's 產品 review

只要你有去過台灣旅行,對 1028 呢個台灣化妝 brand 就肯定唔陌生啦,間間 Watson's / 康是美等等都有~

最近佢終於殺到入 hk 喇!!

不過暫時就只得 4 間 Watson's 有售,遲些少可能會多 d Watson's 有~

4 間 Watson's 包括: 

九龍灣德福廣場一期 G52
九龍塘又一城 MTR-01
大埔太和商場西翼 L2 224
旺角胡社生行地下 

香港 1028 facebook 專頁: www.facebook.com/1028beautyhk 

2 星期前 P.R 姐姐 send 來一套俾我寫 review,咁我就唔客氣喇~

就由我覺得最好的開始講起~ 

不過都有 2 件我認為一般,大家慢慢睇啦~



第 1 件推介的一定係呢盒「MONT BLANC 蒙布朗眼妝盒」→

霧面綠色 x 大地色 6 色金屬眼影組合,絲滑顯色,粉質持久服貼,長時間不飛粉,締造出屬於自己的法式經典,獲台灣節目熱推。

$149


剛剛拍的產品推介 video 內已經讚過佢~



顏色真身 →


認為以咁平售價計,佢 quality 算係好好呀~

全日都冇溶妝,粉質 ok 柔滑,夠貼皮膚唔跌粉,出到原色冇色差,顏色又靚!

不過記住用咩眼影粉都好,之前先用 eyeshadow primer (eyeshadow base) 打底係 must,唔係就搽咩都唔夠顯色、唔夠持久架喇~


另一件我力推的「深層淨亮透白面膜」→

呢盒 paper mask 我敷完第 1 片已經勁鐘意!

非常補濕之餘,又明顯提亮均勻到膚色,敷完真係白淨好多,又夠平喎! 

真心認為台灣 d paper mask 效果好過韓國個 d (一向都係咁講)~

$89 每盒 5 片


以呢個價格可以俾到仲好過 Dr.Wu 嘅效果你,唔試走寶呀!

不過因為佢含有維他命 C 同其他美白成份,就要夜晚敷,同埋孕婦唔用得,皮膚易對美白成份過敏的人亦要睇清楚先。(冇香味的)


第 3 件我認為好好嘅係呢支「水感提亮抗曬乳 SPF50 PA+++」→

具 SPF50 +++ 防曬度,同時注入三重玻尿酸 + 特有防禦因子 ECTOIN®,能將補濕成份緊鎖,全面對抗紫外線及環境空氣污染,質地輕盈水感零負擔。

$99 / 30ml


鐘意佢係因為首先有高防曬度,另外係因為佢好水感,補濕得來亦好清爽,一 d 都唔厚唔油膩~


的確係好水 (用前需搖勻) →


搽勻後唔反光、唔重、唔油、唔顯白~

不過 dry skin 秋冬用就可能會略嫌唔夠潤,春夏用就一流~

而混合肌 / 油胜肌秋冬亦可以用~


跟住係「全效保濕 CC 精華霜 SPF30 PA++」→

添加美白保養成份,能達到薄透底妝之餘,同時能護膚,提供無瑕光澤感,奶霜水感質地毫不黏膩,抹開後即可感受水潤、服貼不卡粉持妝效果。

$129 / 30ml


望上去同一般 BB cream 差不多,不過就冇 BB cream 咁厚咁侷身 →


遮瑕度係明顯有,只不過我皮膚乾,略嫌有少少唔夠潤,雖然搽上臉效果都好貼,但我就麻麻地鐘意,覺得唔係好撫平到紋理......

(始終 1028 係 target 年輕肌嘛)


輪到呢支「極濃爆黑 暹邏貓眼線液筆」→

獲台灣 "女人我最大" 節目介紹,柔軟刷毛 + 超黑顯色配方 + 極細筆尖設計 + 獨特 3 秒快乾科技,速乾不沾眼皮不暈染溶妝。

$99 / 黑及啡色選擇


呢支我覺得係 ok 的,夠防水冇溶妝,筆尖亦易畫易控制~

雖然好多 liquid eyeliner 都做到呢種效果,不過就冇呢支 1028 咁實色,同出色出得咁平均,所以亦有佢優點~


筆尖款式係類似科學毛筆個種 →


粗幼線條都可以畫到,優點係完全唔會 smudge 開,夠實色、快乾~

至於缺點係..... (其實又唔算係缺點嘅)

因為畫上後乾得快,新手畫眼線唔叻的人用就.......


另外係「奇幻延長羨睫毛膏組合」→

一支係延長增量用的 "睫毛纖維毛毛",另一支係黑色防水 mascara。

$199 set


呢 set 我唔係咁推介,售價唔算平喔......


"睫毛纖維毛毛" 個支 →


係一條條極幼細的毛毛 →


Mascara 個支冇乜特別 →


係就係防水,增長效果亦 ok,但搽完之後都有 d 重量會 drop,同埋唔多夠濃密,搽完望上去反而仲覺得睫毛稀疏咗,所以唔係咁 recommend......


最後係呢支「pH7.5 深層清潔眼唇卸妝液」→

獨家設計近淚水 pH 值配方,添加高純度多元醇、綠茶精華及甘草萃取,能高效保濕眼周肌膚,同時清爽不油膩,更具超強卸除力,能 10 秒輕鬆卸掉防水眼妝。

Gimmick 係獲台灣 FG 市調大隊評鑑第 1 名~

$59 / 85ml


Eye makeup remover 我一向用開 Maybelline,而呢支 1028 我之前去台灣旅行時亦曾買過。

比較起上來,我認為 Maybelline 潔淨度係更快更勁,特別係眼妝化得極濃時、有用防水 mascara 或有貼假睫毛時,而其他感覺就同呢支 1028 相差無幾,兩支都同樣清爽不油膩,不刺眼,但價錢方面就 1028 更平。

所以如果日常只係習慣化淡妝,咁用 1028 已經好足夠,而且更抵,一般防水 eyeliner 等等都卸得好快的~


題外話,今期新搽的 D.I.Y soft gel 甲 →

自己係好鐘意今次個款,只可惜太趕時間油到出晒界.....


2 則留言:

  1. Hello, 想請問平價唇部遮瑕有咩推介? 唇色較深

    回覆刪除
    回覆
    1. 最平應該是 NYX 吧, 因為其他開架品牌並沒推出唇部遮瑕, 而 NYX 的 hk 專門店亦快將開幕: https://www.facebook.com/NYXCosmeticsHongKong/

      刪除