2016年10月19日 星期三

【大熱! 簡易流星眉畫法】霧眉 feel 畫眉技巧

4 則留言:

  1. 请问Isa有吾有用过"Canvas Rose Otto Overnight Eye Contour Mask"?
    可以给点意见吗? 多谢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉呢款我未用過呀, 暫時未能提供意見了~

      刪除
  2. hELLO, Isa, 我於上星期六去旺角新世紀SKII 買粉底, 我問個SALES有沒紅色盒SK-II「Artisan Brush Foundation」(連粉底掃), 因紅色盒是FOR DRY SKIN, 她說已不出, 全部美白和補濕都是用白色盒了, 那我信她便買了白色盒套裝($650.00). 用後都覺得有些乾, 後來上網看到是有紅色盒的, 而且我打去其他SKII SHOP問她們都說是有的. 那我即打去SKII 投訴, 那個MICHELLE WONG, 不知所謂,只要做到生意便對消費者說謊欺騙, 以後我都不會買SKII之產品, 希望其他人都要小心啦, 不要太相信那班SALES. 多多錢賣廣告都沒用.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 係呀, 紅色盒係有的, 估計應該是那位 sales 亂說吧? 有時可能係 training 不足 / 亦有可能見 counter 冇貨就同你講冇出, 等你買白色盒. 如果係咁, 可以取回去投訴並換返盒紅色盒呢!

      刪除