2016年10月26日 星期三

SK-II Skin Signature 3D Redefining Mask「全效活能 3D 面膜」 review

大家知我以前係 SK-II 頭號 fans,幾乎所有產品都試過,full set 咁用,如珠如寶~

近 2-3 年少咗用佢 (只係少用,唔係停用),並非覺得佢唔好或者冇效,而係因為連續用咗咁耐,乜都試勻晒嘛,就想追求新鮮感試試其他。至於佢支神仙水 + 眼霜,我到而家久不久都有 encore 繼續用。

Paper mask 方面,我一直認為佢最好用嘅就係「Facial Treatment Mask (護膚面膜)」,曾經用過好多盒,而近期較新推出呢款「Skin Signature 3D Redefining Mask (全效活能 3D 面膜)」就屬新嘗試,寫個 review~

(btw,因今星期工作比較忙,連飯都要邊做邊食,所以大家的留言我要等後晚先覆到了,新 video 亦要等星期五先有時間拍,請等一等我)



先提供產品資料 →

SK-II 全效活能 3D 面膜 
Skin Signature 3D Redefining Mask

採用 3D 彈性設計,使肌膚能完全泡浸在先進的養份複合配方,獲得最好的吸收效果。成份包括經典成份 Pitera™,Oli-Vityl™,Signaline 及 Niacinamide,有效提昇緊緻及改善臉部輪廓,重拾年輕感覺。

最特別嘅地方係佢分開了上、下兩片剪裁 + 採用 3D 彈性設計,比普通 paper mask 更貼面,能完全緊貼臉上每個細微部位。

(trial product given by SK-II)


敷完佢之後,的確有仿如做完一次深層補濕 facial 嘅效果!

不過圍起要 $160 / 片,好貴呀,真係要留返急救用 / 特別節日先捨得用.....

$960 / 每盒 6 片 @ http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx


上半片 →

取出 paper mask 後,袋內仍剩低超多精華,建議唔好浪費用來搽身,份量多到足夠搽勻全身!

又或者可以考慮放化妝棉 / 面膜紙入去袋內浸浸、吸收剩低的精華,再用膠紙封返口,翌日再敷多次臉,咁樣似乎更化算~


下半片 →


Size 大小 / 剪裁都剛剛好,而且非常貼面,敷用時整個過程都緊貼不脫落 →


鼻位 3D 設計尤其細心,能緊緊覆蓋到一般 paper mask 敷不到的鼻翼 / 鼻頭 / 鼻底位置 →


敷完 30 mins 後 →

官方建議敷 15 mins,不過我見 15 mins 後塊 mask 仍然好濕潤,所以改為敷 30 mins。

So far 敷過 3 次,效果係 super 滋潤,屬超強補濕度,亦有輕微提亮效用,敷完膚色冇咁暗啞,好似去美容院做完一次深層補濕 facial 咁 feel~

敷完潤到基本上可以乜都唔搽就咁 ZZZzzzz!

另外片 mask 的確係包得塊臉好貼好實,但就唔算有提拉感覺,敷完亦唔覺有特別緊緻到,都係滋潤感偏多。


滋潤 / 急救效果其實係好好,不過價錢較貴,只能間中敷敷,同埋只適合極乾的膚質 / 成熟肌敷用。

如果年輕肌敷呢款,我覺得好大機會會因為太潤而出粒粒。


4 則留言:

  1. hello isa,想問下colourpop 既眼影 (吾係粉狀 又吾係膏狀 係兩者之間)應該用咩掃上牙? 我用過mizuho 幾支眼影眼線掃,同其他牌子既縼維毛都上吾到,但又吾想用手指上,有推介嗎,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ pigmented eyeshadow 用手指上係最好的, 另外用沾濕過的動物毛眼影掃上亦 ok, 可用支掃印一下濕毛巾 or 直接濕水再印乾支掃, 然後才取 eyeshadow ; 又或者唔用水、用支掃沾少少 eye cream 印乾、再取 eyeshadow 都 ok~

      刪除
  2. isa..想問下你仲有無用水感肌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 個月前已轉了試用 Phyto-lab / 女天姬 / Endocare / Menard 的新產品了~

      刪除