2016年11月27日 星期日

Covermark 冬季「無瑕素肌緻貼粉底霜」x Day Nourish Fixer x 護唇精華 review

冬妝停不了~ 

今日等我又推介吓 Covermark 嘅妝品啦 ❤️

不過因為有一大堆,今日就介紹住其中 3 件先,其他過幾日再 encore~

(trial products sponsored by Covermark)


Covermark 今季妝品焦點當然响盒粉底度,不過搽粉底前都要先搽 makeup base 嘛,先介紹我自己曾經用過好多支嘅「高度保濕妝前打底液」→

Day Nourish Fixer
水瑩護肌液 SPF20 PA++

蘊含磷脂聚合物 + 滋潤細胞份子 + 全面鎖水份子,能於皮膚中將水份及油份結合,令肌膚充滿彈性,改善粗糙肌膚及粗大毛孔,並於肌膚表面形成高度透氣薄紗,防止水份蒸發,令肌膚平滑柔軟之餘,粉底更貼面持久,全面補濕鎖水。

不含任何香料



(話時話,點解好似平咗咁嘅?定係我失憶......) 😅


呢支正確係用於 makeup base 之前,亦可當佢係一支日霜.....

即係先搽呢支 Fixer → makeup base → 粉底 

不過我自己就唔會搽咁多嘢,所以會直接當佢係 makeup base 用,其實好多人都係當佢 base 咁用~

屬輕盈乳液狀質地 →


質感柔滑水凝,每次只需用極少份量 →


有留意開 Covermark 的話都知呢支 Fixer 唔係新出品,但就屬品牌 best seller,長賣長有,我 8 年前於舊 yahoo blog 內經已介紹過。

有用 vs. 唔用,係的確有分別的,用咗又真係會 feel 到保濕度有提升,之後搽粉底亦會更貼服,更柔滑~

不過我自己就偏愛用有色的 makeup base,所以呢支通常只係買來 out job 用,貪佢唔貴之餘、又屬專櫃大牌、效果幾好咁~

(尤其 out job 好多時要用 base 溝 foundation 搽身,呢支 Fixer 三百幾蚊咁大支,屬於粗用都唔會肉痛個種,化妝師們一定能深深體會)


輪到主角! 冬季好適合用嘅粉底霜~

先提供產品資料 →

「無瑕素肌緻貼粉底霜」SPF35 PA+++ 

一抹全面遮瑕 ● 瑕疵瞬間隱形

採用嶄新技術「嫩膚再做薄膜」,有效遮掩色斑、皮膚暗啞、毛孔粗大等瑕疵。與別不同的滋潤成份「脂質鎖水保護膜」 蘊含彷細胞間脂質,與肌膚天然保濕因子相似,強效鎖住肌膚水份,全日保持水凝潤澤不乾燥。

革命性新技術「形體液化配方」,令膏狀粉底接觸皮膚的一刻轉化成液體狀,有效修飾毛孔、撫平細紋,妝容持久一整天。

蘊含 6 種珍貴草本漢方成份 + 水溶性骨膠原,打造無瑕底妝同時滋潤及舒緩皮膚。


共 8 色選擇

粉底 $525 / 粉底連粉盒 $735 @ http://www.covermark.com.hk


老老實實唔算平,但持久度同 coverage 的確係好、好、好高! 👍🏻

而且經常有優惠,如之前 SOGO thankful week 就只售 $400,有興趣就記得留意佢哋 facebook 專頁幾時做 promotion 喇~



以為粉底膏會好乾? 呢盒質地其實好 creamy 滋潤 → 


搽上面俾大家望望先 →


After →

首先,好明顯遮瑕度係屬高等! 👏🏻

亦覺得可以 cover 到毛孔細紋,仲遮得幾靚添~

均勻膚色當然係冇問題啦,就連黑眼圈 / 色斑 / 暗瘡印都可以遮到 9-10 成,真係唔使用遮瑕膏都得! 我自己係偏好類似呢種高遮瑕度底妝的,但當然未必人人都鍾意,其實只要粉底份量攞少一 d,底妝就會變薄少少喇~

另外保濕度方面,下圖效果係用附設嘅粉樸上妝的,認為會比較乾身同厚妝少少,建議先將粉樸沾濕後用、或改用 beautyblender 粉樸上粉,效果會貼面同保濕好多,亦會薄返少少~

至於持久度係非常之高,大約可 last 到 8-10 小時! 幾乎全日冇溶過妝! 算係貴得有價值~

10 小時後亦唔覺得有變黃轉暗等氧化問題,只係過咗 5 個鐘之後,覺得鼻翼 + 笑紋位覺得有 d 乾咁啫,噴返保濕噴霧就 ok~

認為適合鍾意高度遮瑕 / 持久底妝的人 x 混合肌 / 混合偏乾肌使用,影相用仲更加一流! ❤️

(但超乾肌就可能會嫌佢唔夠潤了)


我自己就好鐘意呢類 full coverage 底妝,好似陶瓷公仔咁零瑕疵,又唔會反光令立立~


最後加插另一件 Covermark 唇妝產品 →

Brightening Lip Essence UV
透澤護唇精華 UV (SPF15 PA++)

屬集自然色彩 + 水潤觸感於一身的防曬護唇精華

具 11 種植物萃取精華 + 海洋膠原蛋白成份,滋潤成份含量高達 83.6%,塗後會形成長效鎖水保護膜,保持唇部滋潤柔軟,有效修護唇部表皮與真皮層、撫平唇紋、深層滋潤雙唇、改善色澤暗啞。

可單獨使用、或作為唇膏打底霜使用,色彩持久不易脫色,而且並不會遺留唇色於餐具上



共 3 色選擇 : #01 粉紅 / #02 桃紅 / #03 橙色


下圖為 #03 橙色 →


呢支護唇精華特別在所含的氨基酸成份,當遇上唇部肌膚溫度時,會轉化出屬於自己的獨特自然色澤,即係人人搽上後顏色都可能會略帶不同~

搽上咀效果 →

具一點點明亮光澤感,滋潤度唔錯,保濕效果亦持久,唔會太快流失變乾甩皮~ 💋

色效我覺得係比其他牌子有色潤唇膏更自然、更粉嫩、冇咁造作,保持嘴唇全日滋潤同時有血色,其實單用都經已好 ok,雖然未至於會全日不脫色,但都算持久的~ 


至於其他幾件 Covermark 妝品,就等我過多幾日再分享比大家知效果啦 ^^


9 則留言:

  1. 你好isa, 想問下你有冇紋眼線鋪頭介紹? 價錢吾算貴效果好信得過?tks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉我冇推介呀, 雖然身邊都有人紋過, 不過我又唔覺得話特別好....

      刪除
  2. Isa,請問用cle枝base加covermark呢個cream foundation會不會更好,定同brand好d?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 也可以咁樣配搭的, 我而家都係咁配搭用, base / foundation 冇話一定同 brand 會更好, 我好多時都係用唔同 brand 的~

      刪除
  3. Hi, Isa, 我依家用緊既toner含有水楊酸成分,請問呢段期間可唔可以用Menard FairLucent 美白淡斑精華?thx^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 水楊酸成份不建議同任何美白成份共用, 會較 agressive 較易致敏, 只能 2 揀 1~

      刪除
  4. Hi Isa, 我係超乾肌,毛孔大,泛紅,T位會乾到出油,想問Nars pure radiant tinted moisturizer 啱我啲,定Nars Velvet matt tint 會好啲? Thanks

    回覆刪除
  5. Hi Isa, 我係超乾肌,毛孔大,泛紅,T位會乾到出油,想問Nars pure radiant tinted moisturizer 啱我啲,定Nars Velvet matt tint 會好啲? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 pure radiant tinted moisturizer 啱你多 d, Velvet 個支係好乾 + 控油款, 唔啱冬天用的~

      刪除