2016年12月7日 星期三

愈用愈覺得好用 の 植村秀 lightbulb Aerial 白瓷光感盈亮粉餅

呢盒「植村秀」粉餅其實係早前秋季推出的,不過而家愈用就愈覺得好用!

尤其冬天皮膚乾,用粉餅補妝總會乾上加乾 / 唔貼粉 / 厚妝,但係用呢盒補妝就會好有通透感,冇一般粉餅感覺咁厚咁唖身,好適合 dry skin / 冬天用~


產品資料 →

The Lightbulb Aerial Compact Foudnation 
白瓷光感盈亮粉餅 SPF30 PA+++  

植村秀首次呈獻集 "明亮剔透、自然薄透" 於一身的全新粉餅

以全新製作工序及創新剔透白瓷光感科技打造,含有 2 倍微細珍珠及油份,質感輕盈透薄,持久不變色,令肌膚煥發透亮光感,塑造透薄如空氣的無粉質感。


粉餅 $350  / 粉盒 $60 @ http://www.shu-uemura.com.hk


粉樸屬雙面設計,一面係普通海綿,反轉另一面係絨面質地。

用絨面質地嗰面定妝或補妝,好處係會更啞緻乾爽~

不過對乾性肌而言其實就可有可無,冇乜需要用到,都係用普通海綿嗰面居多。


我用嘅色號係 #774,同自己膚色差唔多 →

粉餅本身質地效果亦好自然,類似半透明效果,就算一下唔覺意買錯咗顏色都唔會太出事。


So far 用咗幾個月,只係用嚟補妝。 (定妝我只會用碎粉)

鍾意佢有一種好淡薄、好自然嘅光澤感,透光得嚟唔做作,對一啲皮膚乾嘅人、又或者鍾意有韓妝剔透感嘅人嚟講就好好,真係好似產品資料咁講,做到 "既透亮、又透薄如空氣的無粉質感"~

至於會唔會比其他粉餅特別保濕呢? 

咁又唔覺,不過因為佢質感特別透薄,補完妝唔會覺得好乾咁解~



沒有留言:

張貼留言