2017年2月28日 星期二

Cyber Colors「Cushion Spangle Eye Duo」軟枕雙色眼影粉 review

韓國妝品乜都興 cushion 氣墊設計,呢點大家知,什麼粉底 / BB 霜 / 胭脂 / 眼線通通都有 cushion 系列。

但眼影粉都有 cushion 質地?? 咁質地係濕嘅定點呢?

之前無無聊聊買咗呢盒日本 Cyber Colors「Cushion 軟枕雙色眼影粉」,又寫個 review 先~



$100 @ sasa (色號 #02 Floral Garden)

售價抵唔抵就見仁見智,其他開架品牌如 KATE 類似售價嘅眼影組合,好多時都有幾隻色,而呢盒就只得 2 隻色。


佢呢盒所謂氣墊眼影,其實只係比較軟身嘅眼影粉,質感介乎粉狀同膏狀,只比普通眼影粉軟身少少,老實講同氣墊掛不上勾,純粹係噱頭。

用 "軟枕" 形容還可以,不過其實有好多專櫃牌子嘅軟枕眼影粉、質地同效果都做得比佢更好。(咁又一分錢一分貨嘅.....)


顏色方面雖然望上去好飽和,但由於質地比較軟身 + 屬金屬色調,實際搽上皮膚時並唔會太深色,亦有少少抓唔實皮膚,建議先用 eyeshadow primer 打底會比較冇咁易溶妝,亦會較顯色。


買佢純絮因為好奇 + 今期勁想買盒粉紅色 eyeshadow,又覺得佢呢隻粉紅幾靚,但如以效果計只能話係不過不失 (有搽 eyeshadow primer 打底的話會好 d)。

之前拍 "情人節化妝片" 眼妝就係用咗佢,有興趣亦可重溫 →





5 則留言:

  1. Isa, 請問睫毛液支乾乾地,滴眼藥水落去,令佢用起上黎冇咁乾身,宜個做法你建議嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個做法雖然可以令到枝睫毛液用得返, 但其實都會改變咗佢嘅效果, 例如防水功能 / 捲曲度等等, 所以我係唔建議嘅, 其實如果佢已經變乾咗, 都等於係時候換過一支新了 (睫毛液約 6 個月內要換新, 容易滋生細菌)~

      刪除
  2. 請問上眼皮鬆有沒有產品可推薦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係普通嘅眼部護膚產品, 其實對眼皮鬆弛幫助近乎零, 但坊間都會有一啲可以即時提升眼皮嘅產品, 都有效嘅, 只係唔會持久, 只可 keep 半日, 同埋洗完面就無效果, 例如呢個牌子: Jeunesse

      刪除
  3. cyber color其实是sasa自家品牌wo

    回覆刪除