2017年3月22日 星期三

【新出 "妹妹毛" 修剪法寶】比堅尼毛毛梗係要修修佢啦!



Schick 舒適牌女仕專用 Hydro 剃刀 $119.9 @ sasa

Laser 脫毛係呢間 →「+medispa」 
2155 8108 (灣仔) / 2625 0288 (旺角)
網址: http://www.plusmedispa.com/
Facebook: plusmedispahk

單脫比堅尼毛毛原價係 $12000 左右,但 package 係 $11000 包脫 2 個部位會抵好多,新客戶仲會減多 $2000,如 2 人同行會額外減多 $1000,即係最平可以 $8000 脫到 full bikini + 以下任揀一個位置例如: 腋下 / 唇毛 / 面毛 / 小腿 / 前臂 / 肚位 / 胸位之類。




13 則留言:

  1. Hi Isa 見你舊POST話有脫十幾粒墨,請問你係去邊度脫墨架? Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係20年前好細個十幾歲脫的了,嗰陣時都仲係用藥水脫墨,未有咁新科技會有機器,而家梗係唔建議用藥水啦,遲啲我再拍一條脫墨嘅片 share 吓~

      刪除
  2. Hi, 請問有無家用脫毛機推介??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係全部都去出面 d 美容中心脫的,由幾年前開始逐個位脫,而家要脫的地方都差不多脫清了,所以冇用過家用式脫毛機,抱歉今次幫唔到你喇~

      刪除
  3. Isa,請問你係米脫哂所有妹妹毛?脫靜少少留返個形狀同脫晒有乜分別(會吾會話留返少少毛,保護「個度」會好d?)脫嘅過程痛吾痛,會吾會有吾舒服嘅感覺?我擔心脫完會有影響,例如係白帶多左……另外,請問有邊隻清潔mask岩混合性,有黑頭粉刺皮膚用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實留唔留低少少毛髪形狀,純粹係個人喜好,不過我自己就認為剩返少少毛髮、去洗手間 vv 時會方便啲,d vv 會順着毛毛流落廁所~ 而 laser 過程痛楚唔大,係得某一兩個位會感覺大啲,feel 到橡筋彈一彈咁,但1秒就過。另外脫毛後並唔會有乜嘢影響。而

      刪除
    2. 而清潔 mask 我試過用台灣寶藝黑凍膜 / fancl 黑泥面膜都清得幾好~

      刪除
  4. Isa, 我記得你之前都有介紹過medilxxx脫面毛
    我想脫面&bikini位 比較下你會覺得邊間好啲?
    佢地儀器一樣嘛?或者邊間比較無痛?聽人講脫bikini超痛>_<
    另外請問你知唔知+medispa 有無得做分期?Thx a lot

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩間公司部機係唔一樣㗎,medilase 嗰部機有內置 cooling system,我覺得比較無痛,而 +medispa 就要用冰敷嗰種,但脫 bikini 我又唔覺得痛喎,係得某 d 位一兩下有啲感覺咁~ 另外抱歉我唔知佢有無得做分期

      刪除
  5. 你係向灣仔OR旺角做?有冇係指定邊個做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺旺角分店做㗎,因為近我多啲,另外冇指定治療師的~

      刪除
  6. 請問呢間脫毛有無每次都好hard sell?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係 soft sell, 不 hard sell, 同埋唔係每一次都會 sell

      刪除