2017年6月13日 星期二

【即場試用 14 款今期夏天底妝品】粉底 + base + 碎粉 review 2017



Video 內介紹過的底妝品 list :



SK-II
輕透光感鑽白CC 霜 SPF 50 PA++++ ($570 / 30g)
http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx#

Shiseido
BB For Sports SPF50 PA++++ ($290 / 30ml)
SYNCHRO SKIN GLOW 智能光感亮澤粉底 ($350 / 30ml)
https://www.shiseido.com.hk

NARS
Smooth & Protect Primer 零毛孔控油妝前底霜 SPF50 PA++++  ($370 / 30ml)
Soft Velvet Loose Powder 柔焦絲絨碎粉 ($360 / 10g)
http://www.narscosmetics.com.hk

benefit
毛孔細緻霜 ($305 / 22ml)
毛孔細緻粉底液 ($295 / 15ml)
https://www.benefitcosmetics.com/hk/

LANEIGE
啞緻清爽 BB Cushion SPF 50+ PA+++ ($270)
http://www.laneige.com/hk/zh/main.html

Dior
DIORSKIN Forever Perfect Cushion 恆久貼肌氣墊粉底 ($470)
http://www.dior.com/home/en_hk

日本 est
Cream Foundation Essence Moist 保濕精華粉底霜 SPF25 PA++ ($480 / 30g)
http://makeupsecret.com.hk

日本 SUQQU
Extra Rich Cream Foundation 粉底霜 SPF30 PA++ ($980 / 30g)
http://makeupsecret.com.hk

Armani
Power Fabric 持久零瑕粉底液 SPF25 ($510 / 30ml)
http://www.giorgioarmanibeauty.com.hk/rougedarmani/lips.php

美國 Cinema Secrets 
Ultralucent Setting Powder 定妝碎粉 ($230 / 17g)
不含致害成份滑石粉、矽、 防腐劑、塑化劑、硫酸鹽、麩質,不致粉刺不阻塞毛孔
http://makeupsecret.com.hk

Covermark 
Sheer Powder 專用緻貼蜜粉 ($525 / 13g)
http://www.covermark.com.hk


31 則留言:

  1. hi isa,請問你會否入24k黃金的整肌刀呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻我剛剛開始試緊,如果覺得有效的話都會入的~(但如果隔咗一陣最終見我冇入貨的話,咁就建議你都唔好買喇) 😂

      刪除
  2. 皮膚有啲乾,但T位都會出油,請問如果只買一個粉,不是太多嘢要遮,想均勻膚色同自然啲,你會推介邊個比我?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都仲有D粉底,定係買NARS個BASE睇下用完會唔會好D呢??

      刪除
    2. 果屋企都有啲粉底剩低,咁就梗係唔好嘥,買 NARS 支 base 夾埋啲粉底用晒佢先啦~

      刪除
  3. Isa, 請問有邊隻平價光影粉效果自然,做到透出黎個種光感

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要試上手嘅時候,見到佢嘅閃爍粒子比較大粒,就可以做到呢種效果,但係都要留醫掃上去嘅份量唔可以 over,否則就會唔夠自然,例如 3CE 都有~

      刪除
  4. 如果list 可以加埋SUMMARY 會更加好PLZ

    回覆刪除
  5. Hi Isa,我混合性皮膚,但係最近生左好多暗瘡,護膚方面係米暫時應該focus補濕先?請問有岩我用的補濕精華推介嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外,請問可推介gel cream 嗎?

      刪除
    2. 如果係因為轉季天氣熱焗咗,皮膚易出油咗而生多咗暗瘡,咁就應該要轉返用一啲薄身啲、分子細小啲嘅保濕護膚品,例如 Intant 支透明質酸保濕精華,gel cream Instant 亦都有,我就覺得生緊暗瘡嘅時候用返啲無香料嘅醫學品牌會好啲,同埋佢做緊半價~

      刪除
  6. Hi Isa, 請問estee laufer CP+R 抗老精華會吾會好潤?適合21歲,有紋的輕熟肌用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 21 歲用呢支會太早了,基本上 21 歲用 estee lauder 都係太早,分分鐘會爆粒粒,用返啲質地薄身啲嘅會好啲,例如 phyto-lab 藍銅精華 / Lancome 小黑瓶精華都得~

      刪除
  7. Isa, 我一直都有用開toner敷眼底,但覺得急救效果不大,請問邊隻eye mask急救效果好,又吾會太潤搞到出油脂粒?謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. P.S (我眼尾及眼底都有紋,但又吾用得太潤嘅eye mask)

      刪除
    2. 我試過用神仙水敷眼底可以堪稱話係效果最好,至於 eye mask 一片片嗰啲我通常用的都比較滋潤,如果唔想咁潤可以揀啫喱果凍質地嗰啲,不過我自己就覺得效果唔夠潤,所以唔太 prefer 用呢種(純屬我自己個人喜好)~

      刪除
  8. ISA,買佐支CDP嘅粉底液,但色號暗佐,上面後成塊面暗曬,BA叫我買多支白一號溝來用,但成千蚊一支,我不想再買。有咩辦法解救啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以買一支有白色 or 粉紅色 or 膚色、有提亮效果嘅 makeup base,即係搽上面會白少少嗰啲,每次溝埋支粉底來用(但呢個方法會削弱粉底嘅遮瑕度),或者搽咗呢類 base 先再用 cdp,呢個做法會比較化算~

      刪除
  9. Hi Isa, 請問可介紹清爽的spf 50 pa 4個+ 的防曬for搽身嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用緊 shiseido 支 UV sunscreen SPF50 PA++++,同 RMK 支 SPF50 PA++++,兩支都超級清爽,兼且可以搽身同搽面,日常用係好 ok,但係如果去游水或者長期戶外活動就唔得:https://www.shiseido.com.hk/products/S/UV_Sunscreen/1020/ 及 http://rmk.com.hk/products/product_details.php?id=18 如果係想搵去游水嘅身體防曬,通常質地太清爽嘅防曬功效都唔太 work,要厚身小小嘅先至真係唔會曬黑~

      刪除
  10. Isa, 我歲數岩岩2字頭, 請問點解我無論用貴價定平價嘅護膚品都吾覺得有乜吾同,只係feel到佢夠吾夠補濕或會吾會太潤? 係米我仲未搵到岩我用嘅products?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好大機會係因為年紀較輕,皮膚未開始出現好覺眼嘅衰老跡象,所以無論用平嘢或者貴嘢都唔多覺會有乜嘢特別大轉變~

      刪除
    2. 去到 26 歲左右之後,就會開始好明顯 feel 到個分別响邊㗎喇 😂 所以暫時真係唔需要用一啲太貴嘅護膚品~

      刪除
  11. hello isa, 請問cool tone同warm tone 眼影,佢地分別適合乜膚色用?
    另外,請問多數亞洲人多數適合乜色調的眼影? 因為同一隻色都有分吾同tone, 吾知點揀

    回覆刪除
    回覆
    1. 揀 cool tone 定 warm tone 主要係視乎自己嘅膚色同埋頭髮顏色,而由於亞洲人膚色都係偏黃為主,所以揀 warm tone 會比較合適,不過都係要視乎自己膚色會唔會係屬於好白嗰種,同埋頭髮染乜嘢顏色~

      刪除
  12. Hi, 請問上胭脂,陰影,光影個次序應該係點?

    回覆刪除
  13. hi isa, 我最近成set護膚品轉晒,每朝訓醒都生暗瘡,我吾知我用錯d乜,可以點做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以分開嚟測試,例如晚上只用其中一件護膚品,通常係先試爽膚水或者精華水,用幾日睇吓有咩轉變,例如觀察皮膚會好咗定係會繼續生暗瘡。如果試咗幾日冇問題就可以再加精華入去,同樣地試幾日留意皮膚轉變。假設都冇問題就可以再加埋面霜入去,如此類推,留意究竟係加到邊一件護膚品先至出問題,例如會生多咗暗瘡等等~ 呢個方法雖然比較花時間,但至少唔使又再換過晒成套護膚品~

      刪除
  14. Hi, instant補濕精華寫住“apply at night” 請問係米當中有成份日間用左會反黑,只能夜晚用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢意思係指因為佢嘅成份係晚上睡時嘅黃金時間用,修復效果會特別好,所以就寫 apply at night,不過官網上邊都有寫 could also be applied in the morning~ 所以都係早晚可以用,𥚃邊並冇反黑吸光成份~

      刪除