2017年7月19日 星期三

【即學 ! 中女必學減齡妝】2017

說好了的 "中女減齡妝" video 終於拍好喇~

也歡迎 click 入內文睇睇 video 內用過嘅詳細產品介紹





左 : 日本 REVIA 1 Day Con / 右 : 日本 Select 1 Day Con 

個人認為以保濕度 / 舒適度 / 弧度 / 自然感等整體效果而言,試過好幾款日牌 / 韓牌 / 港牌都係 REVIA 最好,長時間戴亦唔覺得乾,效果自然不造作,反而戴完眼神仲更柔和~

售價忘記了,大概 $150-160 一盒五對,於一些專門賣 Con 的舖頭就可以搵到。


共有 6 種款式 :

我 video 內用嗰款係左邊第二款綠色,左一嗰款啡色亦曾經試過,同樣不錯~

有邊框的款式會有放大雙眼效果,但如我呢類追求自然感、只不過想微轉眼珠顏色的人,就可揀冇邊框款式 (正確說是淡色邊框)。


VIDIVICI UV Essence Veil SPF50 PA+++ 
保濕防曬精華 (透明)

保濕精華 + 防曬霜 2 合 1,能全面防禦紫外線及環境侵害。獨特的 "Microgel" 保濕技術能為肌膚源源不絕補充水份,質地清爽輕盈不油膩,同時具 makeup base 功能,用後能使底妝更貼面,適合日常使用或戶外活動使用。

性質溫和,不含 Paraben 防腐劑等有害化學成份,適合所有膚質,包括敏感肌。

$480 / 40ml @ https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/

(2017 新版 packing)


(舊版 packing)




Guerlain PARURE GOLD Foundation #03
瑰麗琉金煥采粉底液 SPF30 PA+++

珍貴雙面色素 + 活性膠原蛋白促生成份,為臉龐添上一重青春光暈。粉底液質感透薄輕盈、絲柔細滑,煥發肌膚亮美神采,淡化歲月痕跡與面上倦容,令膚色回復光潔明麗。




clé de peau Concealer 遮瑕膏 #beige 

蘊含修護亮光粉末 EX + 柔潤細膩質感 + 超卓修護煥膚保濕配方,有效覆蓋黑眼圈、色斑、暗瘡、痘印等瑕疵,能與肌膚完美融合,令妝容持久貼服,讓肌膚時刻保持柔滑細緻。

$480 @ https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


日本 Mizuho #MB161 高級纖維毛斜角遮瑕掃 

以最高質量纖維毛人手製造,邊沿剪割特別尖幼扁薄,能有效使遮瑕膏變得更幼滑貼面,而不會減弱其遮瑕度。特別適合用於掩蓋黑眼圈及其他臉部瑕疵,獨特的斜角剪裁更能貼面眼型弧度,輕易遮掩眼底及淚溝色素。



VIDIVICI Angel Soft Loose Powder 天使蜜粉 
#Transparent 透明

為 VIDIVICI 皇牌透明碎粉,經多次打磨技術製成,粉質極度幼細柔滑、輕身自然,有效撫平粗大毛孔及細紋,輕易造出貼薄妝容。成分蘊含蘭花萃取物,能為肌膚提供充足水分,抗氧度極高,不會令妝容變暗,啞緻控油定妝之餘不會令皮膚變乾。



日本 Mizuho #MB120 松鼠毛眼底重點定妝掃

以高質松鼠毛人手製造,質感柔軟輕盈,特別適合用於眼周或其他部位重點定妝,能有效避免眼紋產生,使眼妝及遮瑕妝品更持久。同時亦可作為眼影掃、鼻影掃、鼻樑光影掃用途。



Mizuho #MB103 高級灰鼠毛碎粉掃

以高質量灰鼠毛、混合最頂級之山羊毛人手製造,毛質柔滑輕薄,能使碎粉變得更貼面無瑕,掃出輕薄定妝效果,特別適合喜愛淡妝的人或乾性肌使用。



VIDIVICI 柔亮眼影筆 
#01 Mellow Vanilla 香檳色 + #11 Evening Brown 金屬啡

持久防水防溶 + 防摺痕 + 防暈染配方,可獨立使用或作為眼影打底使用,令眼妝持續不脫色長達 10 小時,不會因長時間而溶化。輕輕一扭,即可調教筆頭長短,並設筆刨內藏於筆頭內,方便使用。成份不含 Parabens 防腐劑,石蠟及礦物油。



VIDIVICI Perfect Blending Eyeshadow 
完美眩目眼影組合 #02 Coral Reef  

粉質絲滑幼細,貼膚不跌粉,能自然暈開,締造完美炫目妝效。眼影組合內備有五款不同色調,啞色、珠光及閃爍質感,輕易配搭極具個人風采。



Mizuho #MB124 Blending Brush 山羊毛煙燻眼影掃

以高質量山羊毛人手製造,適合作為淡化眼影邊框之用,使眼妝變得更柔和。特別適合用於眼影邊沿、眼褶位、眼尾、眼底部份。



Bobbi Brown 持久眼線啫喱 #13 Chocolate Shimmer Ink

獨特啫喱配方,能順滑輕易地勾畫自然的實色眼線,令眼線長時間保持鮮明,12 小時持久防水防汗配方。$230 http://www.bobbibrown.com.hk


Mizuho #MB130 鼬鼠毛重點眼影掃 / 眼線掃 

以高質鼬鼠毛人手製造,特別適合用於描畫眼線位置,如上眼線、下眼線、眼頭之眼影顏色, 同時亦可作為眼線掃使用。$150 @ https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


Maybelline Hyper Sharp Wing Liquid Eyeliner 
超銳目粗幼雙面眼線筆 

粗幼扁平筆頭,打造 0.01mm 至 2mm 超細緻眼線,配方持久24小時,防暈染,易畫易卸不留痕跡。



日本 DUP Wonder Eyelid Tape 雙眼皮膠紙


$68 @ sasa


VIDIVICI Perfect Eyebrow 
完美伸縮眉筆 #02 Dark Brown 

集眉筆、眉刷和筆刨於一身,斜身筆頭輕易畫出自然眉形,更內藏筆刨,方便攜帶。



VIDIVICI Perfect Blending Contour 
完美輪廓修飾粉 

粉質幼滑貼膚,色調不帶閃、不偏橙、不偏粉紅,適合亞洲人膚色作陰影及鼻影使用。盒蓋內附設化妝掃,可重覆掃抺調教顏色深淺度,輕易打造立體瘦面輪廓。



VIDIVICI Perfect Blending Blush 
完美透亮胭脂  

以烘焙技術製成,有效防止肌膚乾燥及變得粗糙,配合超卓感光因子,使整體妝容極具透明光亮感,打造韓式自然肌感。盒蓋內附設化妝掃。



VIDIVICI Small Face Case 
皇牌四色輪廓修飾彩妝盒 

皇牌經典 4 合 1 設計,簡單幾個步驟瞬間塑造立體自然妝容。 

第一層: Face Powder SPF15 防曬粉餅 
第二層: Highlighter 光影粉 
第三層: Cheek Blush 胭脂 
第四層: Shading Blush 陰影粉



VIDIVICI Laque Excellence Tinted 
漆彩瀅亮液體唇膏 #05 Orchid Layer  

持久不脫色配方,蘊含大馬士革玫瑰油 + 月見草油 + 玫瑰果油,有效使唇部得到滋養。質感輕薄自然,能緊貼雙唇之餘絕不厚身,沒有唇膏的厚重感,有效減少唇紋再現。



Clarins Instant Lip Comfort Oil 
凝亮護唇油 #05 Tingerine 

蘊含專屬植物油配方,由不同植物萃取提煉 ,提供不同天然色澤及味道,不但可令雙唇保持透薄閃亮的色彩,更可即時高效滋潤雙唇,令唇型更飽滿。




28 則留言:

  1. Isa 你好,我是乾性皮膚,請問dior 及ysl 那款品牌的cushion 較適合我用?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩款都比較乾呀,除非你只係打算夏天用,咁 Dior 都會好過 YSL~

      刪除
  2. 你好isa, 請問有冇比較補濕既碎粉推介呢? 我用開laura mercier礦物粉,但近排發現有d乾, 一查完上去塊面就有一種乾既感覺現出黎, 由其上響眼底會起起地渣同乾紋咁(我用你介紹的眼底掃上) 有冇d冇咁乾既碎粉可以介紹又可以留埋響冬天用呢? Thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較保濕同幼滑嘅碎粉,公認係 vidivici, la prairie, 同 cle de peau, 雖然全部都唔算平,不過就真係幾好~

      刪除
  3. Hi Isa, 請問要敷清潔同補濕mask, 兩款mask用之前係米要用左toner先? 敷完mask, 搽skincare前要再用多次toner嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. P.s(我用的係wash off mask) 另外,敷paper mask前要左爽膚水先嗎?

      刪除
    2. 如果paper mask精華太多吾吸收,想用清水洗面,次序係米 爽膚水--> mask --> 清水洗面 --> 再用爽膚水?

      刪除
    3. 敷任何 mask 之前都可以用爽膚水抹一抹面,會有助 mask 吸收,而敷完之後亦同樣要用爽膚水抹一次面,跟住再搽精華素同面霜~ (wash off mask 同 paper mask 都係一樣)

      刪除
  4. Hi Isa, 請問你片中vidivici陰影粉係用乜色?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 #61 dark brown,但會比較深色,純粹係我自己個人鍾意揀深色少少,覺得唔使掃咁多下都已經出到色~ 如果你膚色比較白,又或者化妝技巧未係太純熟嘅話, 就建議揀淺色個隻~

      刪除
  5. hi isa, 請問有冇補濕base介紹,平d價位既~我個鼻成日上粉底都甩皮,下爬位置又會有d皮屑推左出黎搞到好難化得好啊 thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果平平哋可以試吓用 kevin 老師隻 BeautyMaker Perfect Hydrating Primer, $169 @ Log On,有保濕 + 柔焦修飾毛孔功能~

      刪除
  6. 你好Isa, 請問混合性皮膚+有暗瘡印,邊隻粉底液會岩我用?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 會係想搵高遮瑕度少少、定係薄身嘅粉底呢?~

      刪除
    2. 想搵高遮瑕度嘅粉底,謝謝~

      刪除
    3. 以而家夏天來講,日本 est cream foundation / Armani Power Fabric / Sofina Primavista Liquid Foundation 都可以的,同埋有暗瘡印用 beautyblender 印粉底上面會係最好。另外 Urban Decay All Nighter 粉底液遮瑕度超高,控油度亦好好,只係有啲乾~

      刪除
  7. Hi Isa, 皮膚是混合性, 面上毛孔粗大, 有冇薄身粉底推介? budget $400內, 謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Armani Power Fabric 粉底真係幾好,又遮到毛孔,不過就有小小 over budget。另外都可以考慮 Shiseido 隻 Synchro Skin Lasting 粉底液,唔厚身夠自然,同樣亦可以修飾少少毛孔, 售價 $350 亦符合你 budget~

      刪除
  8. Hello Isa, 請問暗瘡gel 係用係精華前定後?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暗瘡 gel 可以係搽晒所有護膚品之後,用棉花棒抹走暗瘡上邊嘅護膚品,然後再用棉花棒點暗瘡 gel 上去~

      刪除
  9. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. Hi Isa,請問點解明明用面部同膚色遮暇膏遮一d凸起嘅暗瘡,會令到粒暗瘡更加顯眼?反而用比膚色深少少嘅遮暇膏會令到粒暗瘡冇咁明顯?

    另外,同樣都係用面部同膚色遮暇膏遮鼻翼,咀角,會好明顯白左一達?

    暗瘡印應該用乜色遮先會遮得好? 其實要面部遮暇(暗瘡印,凸起嘅暗瘡,暗沉位置),要準備幾多隻色嘅遮下膏先遮得好?吾同色分別係用黎遮乜位置?謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為暗瘡係凸起的,所以如果用返自己膚色遮瑕膏去遮,逢係凸出嘅地方就會吸光,所以望上去會更加凸出、白咗。反而用深色少少嘅遮瑕膏有打凹效果,視覺上就會更加平面、冇咁覺眼。至於鼻翼就因為泛紅或陰沉色素比較深,用自己膚色遮瑕膏遮落去係中和唔到色 tone, 所以就會變灰,正確係要先用 corrector 遮,再用自己膚色遮瑕膏遮一次、又或者直接用比膚色深少少嘅遮瑕膏(視乎色素瑕疵深淺度),而遮暗瘡印都係同一原理~

      刪除
  11. Hello Isa, 請問你覺得邊隻化妝棉好用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都係去彩豐行買嘅咋~ 個人喜好係鍾意比較挺身啲嘅圓形化妝棉,所以就覺得佢呢款又平又好用~

      刪除
  12. Isa你好, 請問導出同導入要用吾同產品嗎,定係用返用開嘅爽膚水就可以? 另外,請問生緊暗瘡可吾可以做導出,導入?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會有人用返同一支爽膚水來做導出同導入的,但如果想道出清潔效果比較深層,亦可以用卸妝水,至於導入就可以用返自己用開嘅保濕爽膚水~ 生緊暗瘡都可以做導出導入嘅,但係有傷口就唔得~

      刪除
  13. I bought the DuP EYELID TAPE, the blue pack one. should I apply it before or after makeup? thanks

    回覆刪除