2017年7月15日 星期六

【我的 keep fit 心得? 夏季顯瘦穿搭方法?】2017

10 則留言:

  1. Hi Isa, 請問有冇吾會太潤的保濕base適合混合性皮膚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較清爽的保濕 base 可以揀如 Laura Mercier Primer 那種稀身的、水嫩的類型~

      刪除
  2. Hi Isa, 我宜家20+歲數,一直都係混合性皮膚,但最近覺得愈黎愈乾+有紋(眼紋,法令紋比較嚴重),用吾到以前用開的護膚品,試過一次過轉潤d嘅護膚品,雖然夠潤,吾覺乾,但會生粒粒

    請問我應該由乜護膚品開始轉用質地較潤的呢? 另外,眼底及眼尾乾,吾笑都已經有紋可以用d乜? 有法令紋可以搽乜?

    (P.s 20幾歲開始覺得乾,以前從來都吾覺,又多左紋,真係好驚,宜家完全吾知可以轉用乜,麻煩Isa你幫手解答,謝謝)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係針對眼紋的話,都係會有啲抗衰老醫學品牌 eye cream 質地唔係太潤,而又有足夠滋潤度、並同時可以改善眼紋效果的,如 Jan Marini 的 eye cream(非 eye gel 那款), 也可以搽埋法令紋~ 另外 Kiehl's 的重點去皺精華亦有類同效用~

      刪除
  3. Hi Isa, 有d eye cream 會有珍珠粒子成份,望落好似閃閃地,請問使用後要落妝嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不需要落妝的,除非佢指明係只適合日間用或有 SPF~

      刪除
  4. Hello Isa, 請問你有冇用過日本Takami宜個牌子,好用嗎?

    回覆刪除
  5. Isa你好,請問暗瘡水應該用係serum前定後?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用在 serum 前,等完全吸收後才搽 serum~

      刪除