2017年8月27日 星期日

Etude House + Liese + Revlon 染髮霜 / hair treatment review

打風冇得出街匿响屋企最好做啲乜??

不外乎係煲吓劇、執吓屋、敷吓 mask、同小朋友玩吓啦~

吖~ 仲可以染個髮~

諗起屋企收埋咗支早前响 sasa 買落嘅韓國 Etude House「Two tone Hair Color Treatment」,咁啱頭髮又甩哂色,擇日不如撞日,就趁今日打風染染佢~ 😃


我買嘅顏色係 no.3 Pale Pink →

以我已經有漂過頭髮 history、染髮會更易上色計,就算揀粉紅色咁淺,上色都應該冇問題 


加上價錢唔貴,試一試亦無妨,就算上唔到色都未至於會心痛

$49 / 150ml @ sasa


不過一唧出嚟望見個顏色同質地,已經覺得有啲唔對路....... 😅

同平時啲 hair treatment / 染髮霜好唔同.....


染完 25 mins 洗完頭吹乾後 →

咦?.... 乜有染過髮咩? 😂

完全唔覺得有上過色囉 hahaha~

(頭頂紅紅哋嗰啲係之前染落的,唔係呢支 Etude House 功勞)


另外之前亦有試過呢盒日本「Liese 泡泡染髮」→

#紅茶啡色

約 $70-80 又係 sasa


效果係.......

染完仲衰過未染! 😩

明明頭髮本身都有啲啡紅色剩低,染完竟然「甩色」,洗甩埋我本身嘅啡紅變咗啡金.....

仲要乾到一個點,攪到把頭髮變雜草!


始終都係傳統染髮霜更好 →

Relvon 約 $70-80 @ 都係 sasa 


起碼染完真係出到原色~  


成日染髮,頭髮固然會受損,以我用過咁多 hair 修護產品計,最神嘅都係呢支「Wella SP Liquid Hair」→

上年都有拍片介紹過,用一次柔順效果可以 keep 到一星期,並非普通 hair treatment 能媲美! Even 我呢類雜草頭都修補得到~ 😍

好可惜 HK 好難買得到,好多時都要外國代購 / 託朋友外國買,而且售價亦唔平,要接近成 $500 支。(一支短髮可用到 10 次左右 / 長髮就減半,視乎髮量)

用法: 洗頭後抹乾,於濕髮上塗上,再用熱風吹乾。必需用熱風吹先有效。

我嗰支剛剛用完,而家都搵緊替代品,試到好用嘅再介紹俾大家啦~ ☺️



6 則留言:

  1. Hi Isa, 我本身毛孔粗大,應該用邊隻碎粉掃同濕粉掃好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛孔粗大用圓頭形嘅濕粉掃會最好,及要留意掃頭部份尖端的每條毛毛,要切割得幼細先得,也可試摸一下毛頭整體的軟硬度要適中,太挺身太硬的不可,而太軟身冇力的亦唔 ok~ 至於碎粉,就可試試韓國一款近期較 hit 的 HD Powder 透明粉叫 "AV Avant Sence",即時撫平毛孔同控油效果都做得幾好,粉質夠幼亦唔貴,我公司也有 ($300),外間有 d 網底亦有售,約 $300-380 不等~

      刪除
  2. 多謝你回覆!��我好有興趣用Mizuho掃,可以介紹我邊個型号的胭脂掃,濕粉掃,遮霞(斑)掃最適合我?另外碎粉掃應該用KP-2頂級灰鼠毛還是MB103那款適合我毛孔粗大用?Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 胭脂掃可用 #MB114 松鼠毛胭脂掃,掃出的胭脂效果會比較淡薄自然冇邊框,我化人同化自己一直都係用開呢支~ 而毛孔粗大的話,碎粉掃用 #MB101 水滴形山羊毛那支會更合適,濕粉掃用 #CMP510 圓頭濕粉掃會更好,可填平一點毛孔 / 凹凸位 ; 至於遮瑕掃用 #CMP560 會更好~

      刪除
  3. 謝謝你的回覆!不過我上星期見你地做特價已經忍唔住買左支KP-2 頂級灰鼠毛碎粉婦呀!支掃真係好滑,加埋你介紹嘅HD Power AV 掃完感覺真係好滑同撫平到D毛孔。但你話用水滴形波波掃會更合適,咁係咪仲比KP-2 會更撫平到毛孔嗎?你嘅建議我我須唔須要買理水滴掃分開掃毛孔位嗎?

    回覆刪除
  4. 正確係我買左BF-2頂級灰鼠掃唔係KP-2~

    回覆刪除