2017年9月11日 星期一

【FANCL 秋日彩粧~ 2 個 STEPS 就搞掂眼粧啦!】



(products used in this video are sponsored by FANCL)

6 則留言:

  1. Hi Isa, 想問下cinema secrets 5色遮瑕盤可唔可以用黎補妝用? 粉撲濕左水先會較好嗎? THXTHX!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以~ 如果皮膚乾,粉樸就要先濕水用,皮膚唔乾的話就唔使整濕個粉樸~

      刪除
  2. Hi Isa,
    我買了chanel cushion 用, 當時sales 叫我配盒碎粉就ok.因為佢話cushion 本身on top不用塗任何野。

    但每逢lunch 後我眼袋位置甩妝溶妝嚴重...

    是因為cushion不適合我? 我是混合皮膚。

    如果我用完cushion on top 塗粉餅, 是否又多此一舉?

    你有什麼意見可以比我?

    謝謝解答。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cushion 用後再掃碎粉定妝係正確的,否則一定會好快溶妝~ 至於眼妝溶妝嘅原因係因為只用 cushion 遮眼底、冇用遮瑕膏, 始終 cushion 只係粉底均勻膚色用, 不足以遮黑眼圈的, 唔會夠持久 (粉餅並不建議用眼底,會瘋狂爆眼紋)~

      刪除
  3. hihi, 我最近買了cinema secrets 的碎粉,用完後, t-zone 位出油好似比之前多咗,而塊面就較乾,是否太控油唔適合用呢? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以先試試將掃上面的碎粉份量減少一點,反而 t-zone 位的粉量加多 dd~ 掃碎粉時於唔同部位分厚薄, 個妝會更貼面同持久~

      刪除