2017年9月15日 星期五

Urban Decay「Quick Fix 妝前保濕噴霧」review

對我嚟講,我認為 Urban Decay 不可缺少嘅就係佢嘅 setting spray (定妝噴霧)~ 

用過咁多牌子,覺得最有效果睇嘅仍然都係 Urban Decay ❤️

以前已經推介過幾次佢嘅「Oil-Control Setting Spray」同「All Nighter Setting Spray」,後者係我嘅最愛,屬水嫩光感定妝效果,無論係工作定自用都用咗 N 支了,如果秋冬冇咗佢,我直頭會認為個妝缺少咗啲嘢! 

至於新出嘅「Quick Fix 妝前保濕噴霧」效果又點呢?

同大家介紹吓先 😊


產品資料 →

Quick Fix Hydra-charged Complexion Prep Priming Spray
Quick Fix 妝前保濕噴霧

由 Urban Decay 與 SKINDINAVIA 獨家合作開發,具保濕及紓緩功效,為肌膚補充源源水分,
妝前使用有效收緊毛孔、補充水份、亮化、柔滑肌膚及均勻膚色。

噴霧質感清爽,使用後不會影響妝容,並可即時水潤及軟化角質。早上化妝前用可喚醒肌膚;晚上的護膚程序前亦可使用;或任何需要水份的時候都能噴上。

適合所有膚質使用 ,包括男仕。


(圖中呢支係送的試用 30ml trial size,正常買的容量為 118ml / 二百幾蚊,大支多幾倍,有排用) 


官網提供的全成份 →

水、北美金縷梅水、菸鹼醯酸、1,3-丙二醇、椰子水、甘油聚醚-5 乳酸酯、PEG-35 蓖麻油、苯氧乙醇、咖啡因、聚二甲基矽氧烷 PEG-7 磷酸酯鹽、辛酸三酸甘油酯、羥基乙酸、紅沒藥醇、Parfum/香水、肉堿、乙基己基甘油、葡糖酸鋅、天冬氨酸鎂、明串球菌/蘿蔔根、發酵產物濾液、苯甲酸苯甲酯、香豆素、葡糖酸銅、苯甲醇。

* 噴前必需搖勻 *


質感如水一樣稀身,唔會影響化妝 →

離遠噴上時效果都幾噴態,唔會有一滴滴水珠停留响面上,吸收速度亦算快。


至於我的用後感 →

雖然佢係話响妝前使用 (即 skincare 後,base / foundation 前),但我仍然係鍾意化完晒個妝之後先噴佢,當係 setting spray 咁用。

點解呢?

因為化妝時間太緊迫,噴完要等佢乾都嫌花時間 (雖然只係幾十秒) 😂

效果方面,我覺得佢係屬於保濕水嫩妝效,連夏天都用到,唔會太過潤,同時又可以加速底妝與皮膚融合,對於撫平因皮膚乾而浮現的乾紋同毛孔嚟講,都有好明顯嘅改善,係一支非常唔錯嘅妝前 / 妝後 spray~

雖然冇「All Nighter」嗰支 setting spray 咁潤澤 (有啲人會嫌 All Nighter 太潤,但我就覺得秋冬用非常之好),但仍然屬於有微量潤澤效果嘅 spray,就好似輕透版嘅 All Nighter 咁,所以認為都係只適合皮膚乾嘅人用,油性肌可揀 Oil-Control 嗰支。

至於產品介紹話 "可以夜晚睡前當係保濕 toner 護膚用" 呢點,我就唔會喇,始終成份內有 Parfum / 香水,有少少保留,都係當佢係化妝品好啲。


2 則留言:

  1. 請問用All Nighter setting spray, 還要用primer嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要的,佢只係 bonus on top 再加強保濕效果~

      刪除