2017年10月4日 星期三

【RELVON 零紋理平滑底妝】

明明搽完護膚品都仲好好哋,但一化完個底妝皺紋同毛孔就現晒形? 

咁就要睇睇今次介紹嘅「RELVON 逆齡柔膚底妝系列 」示範短片喇!
呢個底妝系列就係專為 blur 走毛孔 + 平滑紋理而設,效果仲幾顯著添~

(Trial products given by RELVON)

6 則留言:

  1. 回覆
    1. Base 的話秋冬用也可以,外加一隻保濕啲嘅粉底;如果秋冬單用呢款粉底,就要用一隻保濕啲嘅 makeup base 打底~

      刪除
  2. Hi,請問你有試過線面嗎? 想去下面D毛仔但又怕刺激(少許痘痘肌),你有咩建議? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 有試過兩次,但每次都有引起敏感,成面生晒紅點粒粒,次次搞成個月塊面都唔好返,所以唔會再試了,其實咁樣夾硬扯啲面毛出嚟對皮膚真係太刺激....

      刪除
  3. ISA!!請問呢啲blur毛孔產品會阻塞毛孔嗎?會否引致生荳荳?thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會特別引起生暗瘡,但大前提係用咗都要卸妝卸得乾淨(始終都係化妝品),就唔會阻塞毛孔~

      刪除