2017年10月3日 星期二

「SaSa x Isa x 韓國美妝嘉年華」花絮

籌備咗好耐嘅韓妝嘉年華終於完滿結束喇~ 

臨近年尾工作排得密密麻麻,難得今次可以寓工作於娛樂,同大家開開心心玩咗一日,多謝大家落雨都特登嚟支持我呀! 希望大家都玩得開心啦~ 😘


仲要多謝唔少嚟支持我嘅化妝師,活動完咗之後仲一齊留响 SaSa 買到顛! 

仲叫我應該要拍個 live video 錄低自己瘋狂 shopping 個樣~ 😂 


當日我都有揾咗 2 位化妝師 Yankee / Yan 駐場幫大家化靚妝~


因為一個人一雙手真係好難化到咁多人嘛~ 要分工合作一下~


亦要感激 SaSa 邀請合辦今次 fans gathering,安排確實係貼心到不得了,有唔同嘅攤位遊戲玩、有相影、有嘢食、有禮物、大家又可以好 free 地周圍走周圍玩同傾計,勁開心~ 😆

仲可以發揮我發癲嘅本性~ 🤣


當日都有影低咗唔少難忘又開心嘅合照,希望下次有機會再同大家玩過啦~ 🤗


沒有留言:

張貼留言