2017年12月22日 星期五

Laura Mercier「Infusion De Rose Nourishing Oil」玫瑰水潤滋養油 review

呢支 Laura Mercier「玫瑰水潤滋養油」,明明早前响 "秋冬 skincare routine" 個 video 已經介紹過,都再忍唔住推介佢一次,因為真係愈用愈覺得好用呀~ 😍

加上精華油嘅好處實在係多不勝數,dry skin 秋冬總要有支以備必時之需。

例如雙手乾燥甩皮可以搽手,面乾粗糙冇光澤又可以搽面,搽頸紋 / 手踭效果又好過用 lotion,必要時仲可以當埋髮尾油用。 (不過我唔會喇,咁貴 hehe)

而且冬天皮膚乾燥時,仲可以 mix 1-2 滴落平常用開嘅面霜 / makeup base / 粉底用,皮膚會潤澤好多,仲可以令粉底更加貼面~ 正~

產品資料 →

Infusion De Rose Nourishing Oil
玫瑰水潤滋養油

質感輕盈而不黏膩,蘊合豐富的玫瑰果油及多款植物油,能迅速滲透深層滋養肌膚,淡化幼紋,強化肌膚天然保濕屏障,平衡肌膚油脂及水份,即時柔軟肌膚並鎖緊水分,時刻保持肌膚水潤亮澤。

特別適合乾性肌膚 / 秋冬使用。



而每次用幾多滴主要係現乎皮膚有幾乾,而且皮膚於唔同嘅天氣下吸收程度亦會有轉變,所以建議先由 2-3 滴開始於掌心搓勻後印上面,吸收咗覺得唔夠先再加份量。

下圖為 3 滴份量 →

唔好以為好少,其實已經足夠搽勻全面 + 頸 / 或搽勻一對手有凸!

所以話 1 支真係有排用~ 👏🏻


質地比一般精華油稀身好多 →


一滴出就流走咗 →


用後皮膚充滿光澤、明顯變得更飽滿、紋理亦平滑咗好多 →

超鐘意佢層光澤感一啲都唔 over,反而仲好 natural,有柔嫩感之餘又唔會太油膩,以精華油之中已叫做好清爽,不過都要記住唔好用太多份量,真係 2-3 滴就夠~

亦要記住呢個只係表層修護效果,始終油份能滲透落肌底嘅機率係好微,所以都要搽完精華素之後先用佢,用作封住水份防止蒸發。

至於之後仲使唔使用面霜?

我就要囉~ 因為所有 skincare 响冬天都會好快俾我嘅 super dry skin 吸收晒~ 😆



2 則留言:

  1. Hi Isa, 請問用化妝掃係米兩邊前後都要沾上粉?另外,請問你去開邊間salon染髮?覺得你髮質好好,有冇用開乜洗髮護髮產品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的~ 另外我近來染髮都係自己染的,用呢隻: http://isadoracheng.blogspot.hk/2017/11/65-april-skin-turn-up-color-treatment.html 髮質其實好乾,因為已經漂染過好多次了,但每晚洗完頭都會用 MOROCCANOIL 支護髮油先吹乾頭髮,而洗髮水護髮素係用緊冇添加的 FANCL~

      刪除