2018年6月1日 星期五

我再婚了~

26/5 呢一日,我又再次成為 Mrs~

成為單親媽媽一年後,估唔到好快就遇到一拍即合的另一半,拍拖幾個月就計劃結婚,雙方朋友家人一方面替我哋開心,另一方面又會怕我哋行得太快會擔心。

其實呢~

尋覓半生又跌過痛過,都只不過係想揾到一個愛錫同珍惜自己嘅人,既然咁啱遇到,大家性格又咁合拍,理念目標又一致,又能理解雙方所需,相處到舒服成咁就決定結婚了 🎊


拖我拍過,婚我離過,我只能夠講由我結識我老公至而家,雖然只係好短時間,但我一直認為遇到佢係我嘅福氣,能夠遇到一個咁愛錫同照顧自己嘅人,仲要咁錫我一對小朋友,我已經好幸運~

而我老公亦奇怪點解我兩度前任會唔識得珍惜我,所以感情事從來都係人夾人,夾得到自然會認為對方好吧? 只要做好自己本份,時機成熟了緣份自會出現~


然後有 follow 我 Facebook 的讀者,應該已知道我又懷了第 3 胎~

公佈喜訊之前,我已經預咗外人會點諗,始終 3 個小朋友唔同爸爸,閒言冷語一定有,我好理解呀,亦一啲都唔介意,介意就唔會做呢個決定~

反而係一班好同事 / 好朋友會介意人哋話我,覺得外人係因為唔知當中原因先會有閒言,要我安慰返轉頭 haha~

我都係嗰句啦~ 結得婚冇人想分開,分開得就一定有苦衷,所以既然可以做嘅已經做齊,咁跌低咗都總要起返身,樂觀面對將來~

而過去 10 年間呢 2 段感情我亦冇後悔過,始終都係我人生經歴一部份,只係條路比較上冇咁平坦,但都過去咗了,以後一家人安安穩穩就足夠~ 💕


13 則留言:

  1. 好開心你搵到幸福!! 恭喜晒靚媽 :)

    回覆刪除
  2. 恭喜你啊Isa。 你會唔會推薦Laura mercier 粉餅+碎粉 ?(混合皮膚) 我想搵無色的粉餅/碎粉 出街補妝用, 唔要太厚身。
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~ 另外 Laura Mercier 嘅冇色粉餅 & 碎粉,你係咪指佢白色透明嗰類呢? 如果係的話,佢碎粉係 ok 的, 好透薄好控油, 但粉餅的話就個人認為 NARS 白色正方型嗰盒仲薄身~ (雖則 Laura Mercier 都係 ok)

      刪除
  3. 恭喜你呀isa!平時見你既post都sweet到爆,衷心祝福你!

    回覆刪除
  4. 希望你一直幸福快樂��

    回覆刪除
  5. Isa, 真心真心的替你開心, 你Facebook嘅相真係好靚好甜蜜,其實做任何決定也不容易,很佩服你的勇氣,完全不要介意一些無聊的閒話,只要你同你老公開心就得,最後希望你們幸福快樂^^

    回覆刪除
  6. 恭喜晒,Isa.風雨之後,總於迎來陽光。祝福你同家人生活地開心幸福!

    回覆刪除
  7. 祝平安喜樂,家庭幸福美滿

    回覆刪除