2018年6月9日 星期六

去日本必買嘅平價粉底? Shiseido 副線「INTEGRATE GRACY」2 款皇牌粉底 review

Shiseido 平價開架副線「INTEGRATE」化妝品,歴史悠久到陪伴大家成長咁滯,我 10 幾年前已經有用過佢嘅化妝品,應該唔少人去過日本 / 台灣旅行嘅人都買過~ 😊

而今次介紹嘅「INTEGRATE GRACY」雖然個名同包裝都同「INTEGRATE」相似,賣嘅嘢亦相差無幾,不過佢哋兩個專櫃 + 官網都係分開唔同的,估計「INTEGRATE」應該係主攻學生 / 年輕肌,而「INTEGRATE GRACY」則主攻 OL 市場吧?

其實兩者都係 quality 相當好嘅平價化妝品牌,唔知點解一直都冇進駐 HK,如果將來 HK 都有專櫃就好喇..... (部份 HK 網店應該會有水貨)

分享一下「INTEGRATE GRACY」2 款皇牌粉底嘅用後感 →

(上) White Liquid Foundation 美白保濕粉底 
(下) Moist Cream Foundation 保濕粉底霜



INTEGRATE 專櫃 / packing 係紅色 →


而「INTEGRATE GRACY專櫃 / packing 則為深藍色,好容易分辨到 →

奇就奇在响日本逛過好多間藥妝店,發現「INTEGRATE」差不多間間都有,但「INTEGRATE GRACY」就唔係度度有.......

官網為日文,需用 google translate : 


先介紹「White Liquid Foundation 美白保濕粉底」→

能自然均勻膚色並遮蓋色斑,有效提亮暗啞膚色,帶來具透明感之長效亮白美肌妝感,具SPF26 P++ 防晒度,不含香料。

每支只約港幣 $86 / 25g,超級平! 😃


我見網上人人都係推介買玻璃樽裝嘅「Moist Cream Foundation 保濕粉底霜」,反而呢支 tube 裝「White Liquid Foundation 美白保濕粉底」就好少 review。

試過 tester 覺得都 ok,於是就買來 try try 了 😊


我揀嘅色號係 #OC 30 →

大家知日本底妝產品一向偏白,都係揀深色啲穩陣 😆


取名為 liquid foundation "粉底液",但其實質地一啲都唔 "液",反而係屬於杰身嘅 cream 狀 →


印上手都經已 feel 到遮瑕度係極高! →


用後圖 →

(只搽了粉底,冇搽遮瑕 / 碎粉)

雖然我揀呢隻 #OC 30 已經係 4 色之中最深色,不過實際搽上臉後一啲都唔算深,反而仲幾白淨吓添!

而遮瑕度直頭係強! 強到連我化慣妝都覺得有啲厚妝,不過只要份量減少返啲就冇問題了~ 基本上唔使搽遮瑕膏都已經 cover 到 9-10 成瑕疵,仲要賣到咁平真係好過份 🤣


妝效係屬於啞緻感 matte finish →

就算未掃碎粉定妝亦一啲都唔會反光,好啞緻清爽,亦算貼面,唯一缺點係 dry skin 連夏天用都會覺得有少少乾,但對於易出油嘅皮膚計就會好正~ 👍🏻


掃埋碎粉定妝 8 小時後 →

(中途冇補過妝)

個妝係勁到 8 小時後都冇溶過! 妝感完全 keep 到,一滴油都冇出過,亦冇變黄變色變暗問題, 勁呀! 👏🏻

不過始終支粉底本身質感係 matte finish 有啲乾,加上我又係 dry skin,所以鼻翼位 + 面珠毛孔位去到 4 小時左右就開始乾到浮粉了...... 連夏天咁熱都可以乾到浮粉,睇來唔多啱 dry skin 用......

不過油性肌夏天絕對可一試~


再試人人都讚嘅玻璃樽裝「Moist Cream Foundation 保濕粉底霜」→

細膩乳霜質地,配合透明質酸保濕成份,滋潤保濕美肌,能撫平修飾紋理並均勻膚色,妝感輕盈清透,具 SPF22 PA++ 防曬度,有 "平價版 cle de peau 粉底" 之稱~

每樽又係港幣 $86 左右,平到震! 😍

呢款因為較出名,HK 有啲水貨網店都買得到,約售 $138


乳霜 cream 狀質地 →

摸上手比上面剛剛介紹完嗰支粉底液更柔滑軟身,冇咁乾之餘仲輕薄啲~ 


我買嘅色號又係 #OC30 →


用後圖 →

(只搽了粉底,冇搽遮瑕 / 碎粉)

先講顏色,雖然同 tube 裝支粉底液同為 #OC30,但呢盒樽裝明顯係深色少少,搽上臉後有少少深咗。如果同我膚色差不多的話,建議呢款揀 #OC20 更好。

有比較之下,呢樽粉底霜嘅遮瑕度亦明顯比 tube 裝粉底液弱,但我反而覺得呢種妝感更 natural、更順眼、更輕身透薄,日常用已足夠有餘 ❤️

質感方面,呢款係比 tube 裝保濕好多,更貼面更適合 dry skin 用,不過搽完後就會有些少反光同濕潤,唔掃碎粉定妝出唔到街。


掃埋碎粉定妝 4 小時後 →

(中途冇補過妝)

始終係滋潤型粉底,以持久度計係冇 tube 裝啞緻粉底咁 long lasting,亦冇控油效果,就算開咗冷氣,大約 3 小時後鼻位已開始出油,整個底妝亦漸漸變薄,遮瑕力漸退,持久度唔算好理想 (冬天用持久度可能會好返些少)。

唯一勝在剛剛化起妝時幾靚吓、夠保濕滋潤、價錢又平咁樣,但如稱佢為 "平價版 cle de peau" 就有點兒多咗,只能話算係性價比高,可以一試咁樣。

比我揀嘅話,夏天我會寧願揀 tube 裝乾身少少嗰支啞緻粉底液,最多用時自己溝啲啲保濕精華一齊搽,至少持久度會 keep 得耐啲冇咁快溶妝 ☺️

如以我的 case 如果兩款都買咗的話,亦可以 mix 埋一齊用,取長補短~




沒有留言:

張貼留言