2018年9月29日 星期六

「眉毛濃密者補色 / 補崩位 / 補高低」飄眉 • 霧眉 special offer

近來整「角蛋白睫毛」同客人接觸多咗,好多人傾傾下計都會順道問起:「我堂眉使唔使做飄眉 / 霧眉呢?」

當然係視乎個人需要啦~  但若果眉毛稀疏 / 冇乜眉毛 / 斷眉 / 唔夠色,咁「飄眉 / 霧眉」一定係最好嘅選擇,單係唔使每朝早畫眉煩少樣、慳返化妝時間呢點已經夠方便啦~

而家就連唔少男仕都會約做飄眉𠻹,common 到不得了~

不過當中有唔少人堂眉係好似我咁 →

眉毛都夠濃密夠粗,只不過就有幾個位崩咗 + 有啲位淡色咗啲啲 + 眉型有啲下垂咁......

雖然其他人睇可能會覺得冇乜嘢,但自己睇就特別覺眼,粗眉都有粗眉嘅煩惱㗎!

正正因為堂眉粗到一眼就望到 = 成個樣嘅焦點,就算只有少少瑕疵自己都好覺囉 🙁


係就係有心想飄飄佢,始終日日畫眉都幾煩 (若果唔識畫就仲煩),但係整嗰少少都要俾幾千蚊,又好似好唔抵喎!! 人哋成堂眉整過晒都係同價嘛......

而收費太平嘅又驚信唔過,又唔知用咩物料整,所以就猶疑整好 / 唔整好?

呢種心態我好理解呀~

的確紋繡師並唔會因為你 "只想整少少" 而減收費用,始終無論你整多或整少,過程步驟 + 功夫時間都係一樣,而且仲要包多次補色,所以橫掂都係整,倒不如幫你整晒全堂眉、收你全數仲好 💰

(反而我會覺得有時對住呢類 case,整嗰少少收你幾千,我都唔好意思 😬)


實際上確係有啲人冇需要全堂眉整~

就好似我呢類 case,如果夾硬飄晒全堂眉反而會變小虎,仲更加深色唔自然呀! 👎🏻

我需要嘅只係想補返啲崩咗 + 唔夠色嘅位,順便微調一下眉型下垂問題~


(眉毛有少少啡色係因為之前染過眉,甩咗一半色)


由於怕出去俾人整會出事變「紫菜眉」,都係自己出手更安心~

下圖係我之前幫自己效果 →

只係局部補返啲崩咗 + 唔夠色嘅位 + 調改咗眉型下垂缺點,效果自然,就算剛剛整完都唔會太深色變小虎~ 而顏色就用咗深啡,match 返自己髮色,以後就唔使再畫眉喇~~ 🎉💃🏻

(after 有少少濕係因為當時剛剛整完,搽咗修復 gel)


整完後即晚效果 →

由於用嘅係新式超幼細針片 + 名牌色乳,效果幾可亂真,自然到唔會被察覺出飄咗眉嗰種,整完當日都唔會紅紅腫腫,絕對出到街見人~ 😍


整咗之後堂眉好過以前好多~~ 😆

所以如果大家堂眉好似我咁,屬於 👉🏻

眉毛都有返咁上下濃密同粗度,並非太稀疏 / 太淡色 / 太鴛鴦 / 太幼,唔需要全堂眉整晒,只係想 "局部" 加返啲色 / 補少少崩位 / 加長少少 / 補少少高低等等.....

就可以用 special price $1800 由我親自幫你飄霧返一堂靚眉喇~~ 🤗
(以每邊半條眉範圍內為準)

👍🏻費用已包括飄眉及霧眉服務,將視乎個人眉毛情況而建議
👍🏻包免費補色 1 次,無額外收費
👍🏻採用美國名牌優質色乳及用料 + 即棄式工具,絕不使用劣質平價品,不會後期變紅或變藍
👍🏻著名化妝師 Isadora Cheng 親自主理,持美國、韓國、台灣、香港等 7 個專業紋繡師資格

歡迎 Whatsapp 63155670 或 Facebook 專頁 inbox 預約查詢 :
https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


唔肯定自己堂眉係咪呢類 case??

也歡迎 Facebook inbox send 張自己堂眉嘅自拍相過來望望,等自己有個預算~ 📷

若然眉毛情況屬於: 夠粗度但太稀疏或淡色 / 太鴛鴦 / 太幼 / 得半條眉之類,有半堂眉以上需要整過的話,會收返正價 $3500 喔! (當然亦會預早話你知的,再自行決定整唔整)

俾幾個 $1800 粗眉例子大家參考一下, 例子 A →


$1800 粗眉補崩位例子 B →


$1800 粗眉補崩位例子 C →


$1800 粗眉補崩位例子 D →


$1800 粗眉補崩位例子 E →


如果以前飄過 / 霧過眉,而家甩咗色想補返,可以用呢個 special price 補?

由於每位紋繡師用嘅色乳牌子、色號、溝色比例都唔同,係唔可以只局部補某啲甩咗色嘅位㗎,會有色差的,一補就要全堂眉重新整過,所以就不在是次 special price 範圖內了。建議忍一忍等佢甩多少少色再重新整過啦 ☺️


Makeup Secret 

九龍尖沙咀厚福街 3 號華博商業大廈 16 樓1607 室

電話 / Whatsapp / Signal 查詢預約 : (+852) 6315 5670

直接連結至Whatsapp對話:  https://wa.me/85263155670

Facebook 專頁 :
https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


8 則留言:

  1. 我無 Facebook 可以點預約呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 也可以 email 俾我哋 book 的~ info@makeupsecret.com.hk

      刪除
  2. 我堂眉20年前紋過,宜家甩到一忽忽,可唔可以做呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如以前有飄過 / 霧過 / 紋過眉的話, 一整就要全堂眉重新整過了, 並不能剩係補返甩咗色嘅位, 會出現一忽忽色差的, 所以就不在這個 $1800 special offer 範圍內, 但就可用正價 $3000 全堂眉重新整~ (飄眉 $3000 / 霧眉 $2900 / 新式漸變飄霧眉 $3300)

      刪除
  3. 請問如何影自己眉予你過目?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如有 facebook 的話可 inbox send 相片至我們的 facebook 專頁 :
      https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/

      如冇 facebook 也可 email send 相俾我哋 : info@makeupsecret.com.hk

      刪除
  4. 我電郵你哋,你哋話10/15 1點可以過黎,但又冇覆實我,sent 左相又未quote價錢俾我,都兩三日了,可以跟進一下嗎?剛打電話又冇人接。

    回覆刪除
    回覆
    1. hello Sabrina~ 已經託咗同事回覆你了, 可能之前 miss 了你的 msg, 唔好意思~

      刪除