2022年1月24日 星期一

到底 Hydrogen water (氫水樽) 係乜東東?

早幾日喺 FB 提過今個月每日飲 hydrogen water + 轉咗隻新益生菌,意外地令 2 年來一直落唔到嘅磅數喺冇做任何運動,亦冇節食之下,不費吹灰之力自動減走 5 磅!本來係為保健,點知有意外收穫喎! 🤩


然後有好多人留言問可唔可以講吓咩係 hydrogen water? 


首先,我嘅 hydrogen water 水樽係朋友送嘅聖誕禮物 🎁 其實好多國家都有出,歐美 / 日本 / 台灣亦好多人用緊,至於價錢就比較貴,約幾百至三千蚊都有。


而我用緊嘅牌子叫「Qlife」Q-Cup Max Portable 便攜版,方便帶返工用,USB 叉電,售價約 $2000。以為貴就一定係外國製?未必~~ 我部 Qlife 係 designed in Taiwan 及以外國零件同技術製造,但產地並沒明確寫明,估計應該都係中國生產。



咁貴一個水樽係咩因由?🤔


皆因呢個水樽係識得產生氫離子,坊間稱之為「氫水樽 / 氫水杯 / 水素水杯 / Hydrogen Water Generator」。只需倒入一般飲用水 (如蒸餾水 / 礦泉水 / 凍滾水),撳個掣等 5 mins 就能注入大量「氫離子」,夠鐘會自動熄機直接飲用便可。


運作時會見到有起泡不停升起,開蓋時亦會聽到氣泡聲 (好似開汽水蓋咁嘅聲),但飲落去係同清水冇分別,冇氣冇味的 💧 


同飲普通水一樣,每日飲開幾多就飲幾多,就算勁飲都唔使擔心,氫係唔會 overdose 的,我每日大概飲 7-8 杯。



除咗倒落杯度飲,仲可以配合大部份水樽咁樣用 👉🏻



至於原理,有唔少外國研究證實身體吸收氫後會有多種功效,例如:


👍🏻 改善睡眠質素

👍🏻 改善身體循環

👍🏻 改善膚質

👍🏻 對抗衰老及炎症

👍🏻 加強營養吸收

👍🏻 改善消化系統

👍🏻 加強身體抵抗力及癒合力

👍🏻 增強腦部運作及記憶力

👍🏻 預防糖尿病

👍🏻 中和空氣污染 / 農藥 / 食物添加劑 / 酸性食物 / 藥物副作用 / 吸煙飲酒 / 電子產品輻射對身體的有害影響



聽落好似好神化,但諗真啲其實亦不無道理,話晒水源的確係會直接影響我哋嘅身體機能 / 皮膚質素等等嘛,可以話係「you are what you drink」


而關於「氫水樽」有冇效嘅討論其實都幾參差,雖然氫對身體嘅功效係已經被證實,但好多人都會懷疑水樽可以產生嘅氫含量係咪夠高到做到上述功用,簡單啲講就係有人 buy 亦有人唔 buy 🤷‍♀️


我覺得都好 make sense,始終咁貴一個水樽喎!對佢存有懷疑係正常的,因為你真係好難證明到身體變化係唔係由 hydrogen water 帶來,就好似食 supplement 咁,都只不過係一個自身感覺,所以我覺得爭辯佢有效定無效係冇乜意思的,睇真實用家評語會比較好。



至於我嘅用後感 👉🏻


Honestly speaking 未用之前我係唔 buy 嗰批 🤣 朋友仔問我好唔好買氫水樽嗰陣,我仲叫佢咁貴諗清楚先 🤭 


不過自己試完 1 個月之後…..


我大概喺飲咗 2 個禮拜之後就發覺睡眠質素好咗,易入睡兼熟睡,每朝早鬧鐘響之前會自動瞓夠瞓醒,起身嗰陣係精神滿滿,唔會覺得唔夠瞓 🛌 朝早塊面嘅水腫問題亦改善咗,基本上係唔見有水腫了 🥳 同埋發覺去洗手間次數多咗,腸胃都係好咗嘅 🚽 


呢 3 樣改善係我覺得最明顯,老公都有試佢就話瞓得好咗 + 去洗手間非常流暢 🤣 而同期開始飲嘅朋友仔就話佢覺得皮膚質素好咗,不過我本身皮膚質素唔算太差,所以察覺唔到膚質有冇轉變。


值得一提嘅係,我平時習慣每個月上磅一次,2 年來都係同一磅數,節食同做運動都唔會跌嗰種,今個月聖誕新年仲要勁食,但飲咗 hydrogen water 一個月後再上磅,竟然無端端自動減咗 5 磅喎!😱


唔好問我點解,我真係唔知點解,今個月完全冇特別嘢做過 😆 可能係 hydrogen water 加快咗我身體循環 + boost up 咗消化系統,減走晒我啲水腫吧?



另外今個月我都有轉食咗隻新益生菌嘅 👉🏻


不過益生菌我日日食開食足幾年,不時會轉牌子,都未曾試過因為轉牌子而減磅,所以覺得未必關益生菌事,但都順便分享埋食緊邊隻~ 


(內含 31 種益生菌菌株,比一般益生菌多)


https://hk.iherb.com/pr/innovixlabs-multi-strain-probiotic-50-billion-60-capsules/94913?rcode=CTO9027



至於 hydrogen water 所講嘅其他身體機能改善如加強營養吸收 / 中和有害物質呢啲,我諗都好難量度到有冇效 🤷‍♀️ 


以一個本來唔 buy hydrogen water 嘅人嚟講,我純粹當佢清水咁飲,個心並冇凝住飲咗會有效嘅 believer 心態,但無可否認佢對我以上幾點改善又的確係好明顯嘅!🤩 所以對佢絕對有改觀,會繼續日日飲 💪🏻


而買好唔買好 / 買邊個牌子呢啲,建議大家上網做多少少 research 先,個人認為唔使買咁貴,幾百至千幾蚊的同樣有效,就算係外國牌子都好大機會係內地生產,只不過用嘅係外國零件同技術咁解,我嗰部「Qlife」都係一樣,所以建議可睇睇呢部比較便宜的試試 👉🏻 


https://www.ecobrands.com.hk/products/new-2-in-1-hydrogen-water-generator-350ml




沒有留言:

張貼留言