2024年9月6日星期五

韓國「Jung Saem Mool 鄭瑄茉」 🇰🇷 超好用底妝品推介

韓國星級化妝師 鄭瑄茉 嘅 YouTube video 大家應該有睇過,而佢創立嘅「Jung Saem Mool 」更加係得奬無數嘅暢銷彩妝品牌,被喻為韓國必買美妝品牌 🏅 香港亦有好多網店代購


早幾個月前香港 Times Square 連卡佛都新開咗專櫃 🥳 只係貨品種類少過韓國好多,部份產品仍需靠韓國代購或托朋友去韓國旅行買, 個人認為佢嘅底妝品真係幾唔錯又抵用,好值得推介!介紹一下幾款我用過嘅底妝品 👉🏻


* 以下妝品我已經用咗一段時間,並非購自香港,部份產品香港專櫃可能冇出售,不過放心香港大把代購 😉 ** 文章內售價參考自韓國官網兌換港元計



潤色防曬打底隔離霜 Tone Balancing Base SPF50+ PA+++

約 $190 / 40ml 


共有 6 款不同功能,分別為光澤 / 保濕 / 清爽 / 遮蓋泛紅 / 提亮 / 均勻膚色等等,對我呢啲有選擇困難症嘅人嚟講真係幾難揀 😂



諗咗好耐,最想當然係揀一支咩功效都有就最好啦 😆 結果就買咗呢支 Tone Balancing Base,除咗有 SPF50+ PA+++ 防曬度,仲有均勻膚色、修飾毛孔、平滑肌膚紋理、保濕 、提亮功效,就好似 bb cream 咁 all in one 😍




雖然話係打底 base,官方描述亦係 sell 自然裸妝感,但其實佢嘅遮瑕度係超高!一啲都唔算裸妝,on top 唔再搽粉底都得 ,所有膚色不勻 / 泛紅 / 暗黃 / 黑眼圈問題全都 cover 到,連毛孔 / 紋理等等都填平到 50%,妝感平滑無瑕,仲有埋防曬,真正係一支攪掂晒好方便!👍🏻🤩


缺點s:

1. 只出得一隻色冇色揀,搽到上面有少少偏白,以我平時韓國粉底用開 23 號色計叫勉強可接受,膚色稍為深少少都用唔到 



2. 雖說有保濕成份,但保濕度勁低,我搽咗 2 支保濕精華後再用佢都覺得乾,質地亦比較難推開,比較偏向控油 type。但話分兩頭,夏天好熱時用佢係唔錯嘅~ 秋冬就唔好諗 😅

3. 始終只係一支打底 base,持久度一定唔及粉底,但普通日常用都可以嘅


柔焦裸色遮瑕氣墊粉底 Skin Nuder Cover Layer Cushion SPF 50 PA+++

約 $260 連 refill 


印象中共出過 3-4 款唔同功效 cushion 粉底,而呢款係屬於半啞緻 semi-matte 控油妝效,高遮瑕兼有美白抗皺效果,持妝度及抗氧化變沉達 12 小時 🕰️ 


因為係初夏時買的所以特意揀控油款,夏天熱焗潮濕天氣用真心一流!又控油又清爽又防溶,薄薄一層遮瑕度已經好高乜都遮到,妝效超持久全日都唔會氧化變沉色,霧面妝效夏天用超正! 🤩


不過秋冬用就應該唔OK了,因為感覺都幾乾,到時再試佢另外一款經典補濕 cushion ☺️




我揀嘅色號 medium 搽上面剛好


優點係有 5 隻色揀,比其他韓國牌子多咗深色選擇,膚色深嘅人都有得揀 👏🏻



專業持妝定妝蜜粉 Pro-Lasting Finish Powder 

$210 / 10g 


皮膚易出油 / 鍾意清爽霧面妝感 / 夏天易溶妝 / 大汗嘅人一定要試呢盒定妝碎粉!佢嘅粉末係超輕身幼細,定妝極持久,控油度非常高,仲可以撫平毛孔、紋理同凹凸位,連我明明係 dry skin 都覺得佢超好用!😍


類似嘅白色輕薄控油定妝粉我以前都用過超多,不過呢盒簡直係頂級中嘅頂級!🤩 係真正薄如輕煙,輕薄到不留痕跡,薄薄一層摸上手已經超乾爽、滑溜、零黏膩感,防汗防水度亦高,係超有實力!


乾肌用可能會嫌佢乾,但我夏天用覺得佢好爽爽~ 🤤 薄用都ok 嘅


用碎粉掃效果會更輕薄,但係我懶 😂 只用佢附送嘅粉樸


個天鵝絨粉樸質地亦超柔軟,唯一唔夠方便嘅係盒粉冇位放粉樸,要另外存放膠袋內,不過我冇理佢夾硬擠囉 ,於是個盒係關唔實有條罅嘅 🤣


專業六色遮瑕盤 $235

有 2 色可選,我買嘅係 #SKIN,有 6 隻唔同深淺嘅膚色,質地柔軟輕薄,遮瑕度屬中等,但就唔建議一般用家買了,呢盒屬於高難度妝品唔適合新手,比較適合專業用家 / 化妝師用 👩‍🎨


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。