2014年1月23日 星期四

Dillau 超滑嫩 "賦活因子精華液"!


一直沒空介紹上月新加入的護膚品牌 Dillau (帝蘿), 大家可能就對它有點陌生, 今天先重點推介這款我最讚的 "精華液" 吧~

老實說我人比較心急, 買護膚品必會揀用後即時或光速見效的, 否則使用 1-2 星期沒效果便會被我掉在櫃底不見天日. (大概不少人也似我一樣?)

而精華素我近期愛用的是 Clarins Double Serum (水溝油那款), 今個秋冬已回購過 3 支, 但我的皮膚實在太乾了! 人家用 1 泵份量, 我就要用 2 泵才夠, $600 幾一支我早晚用只能用到 1 個月左右, 的確屬高消費!

至於其他普通 serum 嘛, 以我的中女 dry skin 而言是不夠滋潤了, 日間妝前用來打底還可以, 但晚間用就不 ok. 加上 serum 我首選仍是獨愛含有油份的好, 能補水也補油, 皮膚看起來更平滑及有光澤. (平滑 + 光澤 + 飽滿, 是中女肌膚重點! 看上去能減齡喔!)

回到今次推介之 "賦活因子精華液", 屬 Dillau 的 "蝸牛龍血凍齡抗老系列" 成員, 試上手時不覺十分特別 (雖亦有滑嫩感), 但原來用上臉效果及感覺都超正! 喜出望外!


先提供少少產品資料:

Dragon Blood Refining Illuminator 賦活因子精華液 

含高濃度祕魯蝸牛保護性分泌液, 世界專利抗老成分五環胜肽, 及龍血樹萃取等, 通過 Ecocert 及國家級認証, 對肌膚具多種活性功效. 另含豐富維生素, 活性酵母及黏多醣等多種美容成分, 能形成高效保濕防護膜, 改善粗大毛孔, 撫平細紋, 修復肌膚, 緊緻肌膚彈性, 改善暗沉膚色, 抗老抗皺, 及長效保濕鎖水功效. Made in France.

中女嘛, 我當然一揀便揀款最皇牌的抗老精華試用, 重點出擊免花時間.


$960 / 50ml (新年 7 折優惠中 $672)

一看到售價, 大家可能會有 "不如去買支 SKII" 的感覺, 至少未用它前我是有這樣想.

但其實它是一款 "精華液", 並非傳統精華素, 質地比傳統精華素更柔嫩, 伸展度極高, 每次用量為普通 serum 的 1/3, 容量 50ml 也比一般 30ml 精華為多, 1 支可用上約 4-5 個月, 除開是完全不貴了~

如下圖手背上 1 泵份量, 已大約可塗 3 次臉! 建議每次用 1/3 泵就足夠. 


具微微低油質含量 (不對皮膚造成負擔), 滿足到我想 "補水又補油" 之貪心願望:

觸感仿如精華油般, 但就比精華油更稀身, 吸引得也較快. 

伸展度極高, 丁點份量已能推得遠遠, 但又不會似水般稀身.


打圈向上按摩至吸收, 不消 10 秒已變得清爽, 完全被吸收掉, 毫不油膩:

So far 用了 2 星期, 每次塗勻吸收後再用手摸一摸臉, 都能即時 feel 到非常滑嫩! 屬軟綿綿的超好手感, 真的摸到有彈性沒誇張! 驚喜喔!

吸收後滋潤度亦並未減少, 可算是很持久. 而用肉眼觀察, 能見到毛孔及細紋都有改善, 看上去更細緻嫩嫩的, 更有種透亮感, 有陶瓷肌 feel~

我今期早晚都在用, 發現用後再上妝時, 粉底也比平常更貼粉, 亦少了到下午乾到浮粉的脫妝問題.


另外今天也碰巧聽到美容專家說, 精華是揀稀水流質的好, 比較有效能被肌膚所吸收, 更能直達肌膚底層, 厚身的 serum 吸收度會較低, 功效亦會減弱, 只能修護皮膚表層.

雖然如此, 用了這款精華液後, 我仍會再用傳統精華 (美白類型的)~


售價點: Makeup Secret
尖沙咀彌敦道 iSquare 對面良士大廈 3C (2311 9682 / Mon-Fri 3-11pm / Sat 11am-9pm)
荃灣城市中心一期 107 店 (5603 3747 / Mon-Sun 12-9pm)

11 則留言:

  1. 那款網紋雙眼皮貼的原裝膠水, 可入埋貨嗎? 雖然有D人有敏感, 亦有D冇, 個支膠水真係幾好用的

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於比較難預計有那些人用後會過敏或不過敏, 始終有風險, 所以我們都不會特別入貨, 但也可以個別為你查詢單買一支膠水需多少錢這樣, 有需要亦可致電 23119682 (3-11pm) 聯絡負責訂貨的同事 Maggie 查詢的~

      刪除
  2. Hi Isa 這個牌子同其他你新入的牌子都好陌生 上次去到都吾禁買 可吾可以多介紹一下有咩啱17歲用?
    Eye mask 有推介嗎? 我有少少紋

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 是喔, Dillau 香港我們是第一家出售, 新接觸它感覺便會較陌生, 日後也將會介紹一下~ 而 Dillau 本身有 3 個系列 (肌因修復 / 抗老 / 油性肌暗瘡系列), 如 17 歲的話就未必合適 (除非你屬油性暗瘡肌), 但可試試同集團的另一個牌子 Valvola, 是為年輕肌而設的保濕系列~ 另外 eye mask 我是不會特別買的, 會自己用保濕爽膚水溝精華素, 倒入化妝棉或 eye mask 紙 (sasa/卓悅) 自己敷, 其實效果同敷 eye mask 一樣~

      刪除
  3. Hi Isa,想问你下你题外话,steve madden boots 你通常买边个码, 有D人话SM 美国鞋码都偏大。。我系海外所以试唔到。。所以想问下系咪真系会偏大D 啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. Steve Madden 在 HK 買 boot 時我穿 37, 試過在 HK 未有 shop 時到美國 online 網購 Steve Madden boot 是 36, 但有點大了, 除可能真的外國 size 偏大之外, 也跟 boot 型有關吧? (不過我自己覺得 2 對 boot 鞋型差不多, 都是尖尖地頭, 又是差不多的皮)

      刪除
  4. HI ISA, 請問有無好既BOTOX醫生介紹, 我想打小腿, THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Botox 我只試過 2 次 (臉), 都是在同一間叫 U Beauty 的醫學美容中心做的, 不太貴, 醫生及效果都不錯, 但已經是前年的事了, 現在不知還在不在呢, 而地址是: http://tiutick.com/shop.php?shopid=1674

      刪除
  5. 想問下isa仲有冇去Reenex,是否還推介?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. Reenex 我仲有 package 未做完, 但因對上一年懷孕唔做得 treatment, 所以有一年沒去了, 也打算會再去做埋餘下的 package~ Reenex 我比較推介個 CPS 果酸 treatment, 至於其他 treatment 我就不推介了, 別誤會不是沒效 (是有效的), 但是現在已有很多美容中心做得比它便宜~

      刪除
  6. Hello Isa,
    我之前已買左你推介既Vidi Vici Soft Glow foundation, 覺得都好好用, 我係混合偏油SKIN Type, aged 25, 我想搵一隻夠LONG LASTING, 夠控油, 似SOFT GLOW 既coverage 就OK

    我想問sofina liquid foundation, nars matte foundation, nars sheer foundation, armani foundation, 邊隻可以用vidi vici 比, 或者好過vidi vici, ??
    budget 唔係問題, 除以上所講, 你仲有冇好推介, Tom Ford, chanel, ok 嗎??

    回覆刪除