2014年1月19日 星期日

Video 示範: 韓 feel 新年妝


上星期買了 VIDIVICI 的新化妝品, 這幾天都在急不及待試用 "新玩具"~

其中新買之 "Velvet Lip Perfector" 唇采顏色屬頗 sharp 的桃紅色, 我本身唇大及偏厚, 平常都很少用這類色彩, 本來只打算買來玩玩, 誰知塗上後原來 color 激靚! 

這幾天都有很多人讚過, 覺得我的妝與平常不一樣, 還以為我是轉了化妝方法呢! 其實只不過是唇色與平常有分別吧, 偶爾用用 sharp color 的確頗有新鮮感! 

忍不住為這支 lip gloss 拍了個 "韓 feel 新年妝" video~

這類唇色亦極有新年氣氛, 妝感年輕得來有潮味~

Video 內使用過之產品名稱 + 價目, 已同步顯示於 video 內, 如在這裡看不清楚, 可 click 一下 video 名稱, 直接於 youtube 上觀看~ 

(售價只憑記憶或我購買時之售價提供, 如有差別, 當然以專櫃價格為準)





23 則留言:

  1. Isa你好^^
    剛剛才發現原來之前12月有xmas sale!! 化妝課程報讀優惠很吸引啊~~
    想問1月新年會再有一樣或類似優惠嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 新年期間的化妝師課程已滿額了, 今期化妝課程暫沒設特別優惠 (除了 Step 1 化妝師入門班有 mizuho 化妝掃及 beautyblender 粉樸等贈品送贈外. 另購物滿 $1000 也有 85 折報讀課程優惠, 或可揀購物滿 $1000 報讀課程回贈 $1000 自選貨品優惠)~

      刪除
    2. Hi Isa:
      請問TST有沒有賣sinn粉餅連掃?幾錢及新年有沒有做discount?
      為何現在網上都沒有各品牌介紹及價錢?
      另外請問這牌子是否完全合適孕婦使用呢?
      而loveisderma 又是否合適孕婦使用呢? THX

      刪除
    3. hihi~ 尖沙咀店有賣sinn粉餅連掃, 但售價及現貨還是最好致電店內問一下 (我怕記錯, 店員同事會比較清楚) tel. 23119682 - 3-11pm~ 而如果碎粉的話, 以店內同樣有售的 NYX 碎粉比較合適, 冇滑石粉 / 防腐劑等, 也比 SINN 差不多便宜一半, 我早前懷孕時也是用它的~ 另外 loveisderma 沒特別指明是孕婦可用, 但其實它只不是保濕品, 對孕婦沒甚影響 (只有美白 / 果酸 / 重金屬等產品不能用). 另外有機 / 礦物化妝品都是孕婦能用的~ 而現在網上沒設品牌介紹及價錢, 是因 website 現在 update 及重新設計中~

      刪除
  2. Isa~請問你這支 "Velvet Lip Perfector" 唇采是02號色(french fuchsia)嗎????謝謝~~~

    回覆刪除
  3. Isa 你好!今日買左vidi vici lifting foundation, 我本身皮膚乾易浮粉,希望呢隻夠保濕啦!其實用手上粉係咪薄d, 用掃上就高coverage d?
    如果太乾易浮粉,有咩方法改善? thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~用手上粉也可說是比用濕粉掃薄 d, 但其實用濕粉樸就最薄~如太乾易浮粉, 除了可用較保濕的粉底外, 妝前先用保濕 base 或精華打底也能改善, 另外是碎粉別掃太多, 也別用粉餅~

      刪除
  4. 妳好呀isa
    我想問下我響你舖買左雙眼皮貼(蕾絲果隻)但我唔知買咩膠水痴,係雙眼枝膠水定痴睫毛果啲膠水得架啦?我去過卓記同莎記睇,有平有貴,有無話邊隻好用又平嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 雙眼皮膠水及假睫毛膠水其實是同一種 (稱呼不同而已), 用 Shu Uemura 的又好貼又有排用 $40 (牙膏裝), 也比 sasa 的便宜~ 如有掃的膠水 video 內我用的 KOJI 比較抵用, 約 $59, 但論痴力就 Dolly Wink 更好, sasa $79 左右~

      刪除
  5. Isa,
    我想知道眼妆的部分,是否可以用akuma pencil eyeliner "Peach" 同埋 “Brown" 来代替?
    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 也可以的, 只是筆咀比較幼, 大範圍畫會實色些少, 可改為先畫上指腹, 再用指腹塗上眼蓋~

      刪除
  6. hihi Isa,
    想問問 SINN 碎粉有邊三隻色 ??
    有咩分別呢?? 如我屬於皮膚較白應買邊一隻色??
    THX ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 有 Pearl / Nude / Oak (淺 / 中 / 深), 我的膚色是用 Nude, 如皮膚較白可用 Pearl, 買前可先試試 tester 顏色~

      刪除
  7. Hi Hi Isa, 你好~
    1/.想問你是否有用過 vidivici 的眼線筆(bold auto liner)? 會否好易溶?
    2/.你之前介紹的 vidivici 眼影筆 “#02 Charcoal Brown (啞身之深啡) 及 #01 Mellow Vanilla (近膚色之光影色)” 如眼部膚色較深的話, 是否適合用呢?
    3/. 請問是否有 eye mask 推介? (for 乾紋)
    Thz~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 眼線筆我不覺它易溶, 跟其他防溶眼線筆差不多吧~ 而眼部膚色較深的話, 用 #02 Charcoal Brown 都 ok, on top 再掃一層同色 eyeshadow 更好, 會更出色, 而 #01 Mellow Vanilla 只不過是打底色, 色素深亦可用的, 如膚色深怕用後太光也可只薄印, 印開後都頗自然~ Eye mask 我較愛用塗抹式的, 覺得比 paper mask 更好, 如 Clarins Eye Mask ($360)~

      刪除
  8. Hi,Isa,上月底訂‘了美國 The Balm 新出 "Balm Voyage" 化妝組合 ($358),但今個月只有time balm粉底膏返到貨,售貨姐姐話美國無貨,咁我幾時先有得用呀?好想用新眼影,會唔會快d返到貨,或者換貨服務呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 如美國無貨當然可換其他貨品呢~ 因為如美國 sold out 無貨, 要等再生產的話往往需 1-2 個月很久喔, 換其他 item 更快能用~

      刪除
    2. 謝謝你的回覆,唔該晒^^

      刪除
  9. 請問By Terry Hyaluronuc Hydra Power可當碎粉嗎?你有否用過?好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以~ 它本身就是控油碎粉來的~ 這類白色透粉碎粉我用開 MAC / Makeup Forever / NYX / Banila co. 的, 沒用過 by terry 因覺得它太貴了, 反而它的粉底霜及 base 就有用過~

      刪除
  10. 請問有邊個牌子的胭脂推介&配合你們哪款掃好?(珊瑚色,乾性皮膚,化妝新手)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如指珊瑚色胭脂粉的話, 我這 2 年來是用開自己店內的 Girlactik "Florence" 及 The Balm 的 "Frat Boy" (2 者顏色差不多一樣, 及 2 者都是約 $140 左右, 在外國頗有名, 細分是 Girlactik 比 The Balm 再淡色一丁點), 在以前的很多 video 內亦有用過它們~ 而胭脂掃是用開 mizuho 的松鼠毛胭脂掃, 毛質超柔軟, 不會容易掃到成個 "胭脂框" 或有掃痕. btw, 新年期內訂購有免費刻名, 這裡: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/01/mizuho.html

      刪除