2014年2月28日 星期五

Video 示範 --> 韓式下垂眼妝

隨著韓劇 "來自星星的你" 熱潮吹捧, 今期大興主角千頌伊那種紅唇 + 裸色眼妝 + 似有還無的妝感!

朋友們說我也應該襯熱鬧拍個 video 示範, 還說只要在標題上加插 "星星" 或 "千頌伊" 字眼, 就會有極多人 click 入看片! hahaha!

我覺得嘛, 這個妝在 youtube 已有太多人示範過了, 就無謂再拍, 而千頌伊那類韓式底妝方法, 其實我在上一個 video "秋冬版清淡韓妝" 內亦已示範過, 只不過標題沒加上 "星星 / 千頌伊" 吧~

今個 "韓式下垂眼妝" video, 是千頌伊一類紅唇 + 水嫩底妝 + 淡粉胭脂之 "加強版", 在眼妝上改用了更深色的眼線線條, 看起來比較精神, 適合細小眼型 / 內雙眼皮的人~ 

(今次 video 由天光拍到天黑, 皆因 camera 中途沒電, 要 charge 電後才能繼續拍.....)



Video 內用了 The Balm 新品 "Stainiac" Lip & Cheek Stain: 

可以稱它為胭脂水 / 唇液, 是臉部及唇部兩用產品, 鎖色持久 long lasting, 不易脫色~

與一般同類產品之分別, 在於 Stainiac 屬 gel 狀質地, 而非水質, 感覺較保濕, 也更容易 handle, 不會乾得太快難以推開. Size 也比較細小, 方便攜帶外出補妝.

$155 @ makeup secret

尖沙咀彌敦道 iSquare 對面良士大廈 3 樓 C 室 (2311 9682)
星期一至五 3pm-11pm / 星期六 11am-9pm

荃灣城市中心一期 107 店 (5603 3747)
星期一至日 12pm-9pm 


另外同為 The Balm 的新品 "Cindy-Lou" 光影粉:

$187 @ makeup secret


自從推出後我便每天使用, 愛上那種自然健康光澤感, 輪廓更立體又不會爆光~

比一般的香檳色光影粉, 更適合膚色偏黃及暗沉的人.

透光效果亦持久, 試過多次外出就算用粉餅補完妝後, 也仍然能維持有種光澤度!

25 則留言:

  1. 嗨,你好。我想问下,买粉底时是买同自己肤色一样的颜色或浅一号。上个礼拜我去sephora买东西,看到一位SA介绍粉底,她很大声说买粉底要买比皮肤浅一色,因为上粉半天后粉底会变黑,所以买浅一色刚刚好。昨天我去shu买lightbulb 粉底,个SA 也叫我选浅一色 。结果选了574。好怀疑有没选错色:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是買同自己膚色一樣的颜色, 用淺一號色是舊式化妝方法, 因為以前年代的 foundation 抗氧度差, 到下午好快變黃, 所以以前的人會刻意買淺色一點, 那麼到下午 foundation 氧化變黃時就剛好. 但近幾年出的 foundation 抗氧度已提升, 所以是無需刻意買淺一號~

      刪除
  2. LUNASOL Foundation OC color 同 YC color 有咩野分別?我冇機會去試COLOR...我用DIOR NUDE用 COLOR020...Please help! Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. YC 是偏橙調, 較適合深膚色 skin tone的, 而 OC 是黃調, 較適合偏黃膚色, 如用開 Dior 020 色號, 那會跟 OC02 差不多~

      刪除
  3. Hi Isa,
    可以介绍一些matte tone eye shadow 好用的品牌?请问你有试过The Balm SPF 18 Balmshelter Tinted Moisturizer?如果你有试过,好唔好用,同埋係么色号?另外一个问题,在上BB/CC cream 或者tinted moisturizer 前是否还需要搽facial moiturizer?我常常在上完底妆后,脸颊某小部分会经常出现浮粉,係唔係我用的护肤品有关系?通常早上上护肤品,中午才化一些淡妆,浮粉的问题就出现了, 要如何改善?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在video 里 的Kanebo Lunasol liquid foundation 同埋 loreal True Match Super Blendable foundation, 边一只比较贴皮肤?比较适合夏天用?质地相差远吗?如果要化这个妆,可以用SINN 碎粉取代banila定妆粉?你用的Muji concealer 係唔係 natural color?
      在此非常感谢你这么用心会回答我的问题。 Thank you。

      刪除
    2. Matte tone eyeshadow 我較喜歡的是 bobbi brown~ 而 the balm 的 balm shelter 有用過喔 (因為我們店內也有嘛), 都好好用, 是淡薄的均勻膚色效果, 質地頗滑, 我用的是 "light" color~ 在上 BB cream 等等前, 如果有需要是可塗 moisturizer, 但如皮膚並非太乾就不用了, 可於保濕精華後直接塗 BB cream 等等~ 而浮粉問題, 當皮膚較乾時便會更易浮粉, 在化妝前一刻才塗護膚品, 底妝就會更貼了 (如在早上已塗了 skincare, 或可在妝前補塗面霜)~ Kanebo Lunasol foundation 比 Loreal 貼好多, 但遮瑕度及持久度就 loreal 更好, 更適合 summer 用 (另可用 SINN 取代 banila co. 碎粉)~ MUJI concealer 沒錯是 natural 色~

      刪除
  4. Hi Isa, 今天到您shop已買了stainiac lip & cheek stain, 真的好用,多謝您的推介。另外想問Banila Co 除咗透明碎粉,仲有咩products好用,適合日常清淡韓妝,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左你2月21日有關Banila Co那篇文章,係咪Radiant Glow BB Cream比CC Cream好用?如果同你用開嗰枝Clinque CC Cream比較,你覺得邊枝好用,thanks~

      刪除
    2. Banila Co 仲有隻 Prime Primer BB Cream Sheer 版, 可以遮毛孔,唔知Isa你有冇試過,好得過 Radiant Glow嗎?

      刪除
    3. 是的, 我覺得 Banila co. 的 Radiant BB cream 比 CC cream 好用, 因為它的 CC cream 偏白, 有點淺色~ 另外也認為它比 Clinque CC cream 更好! (至於 banila co. sheer 版那支則未試過)

      刪除
  5. hi isa, 想問base係咪等於primer? 如不是,春夏用哪一種會適合淡妝?我現在用sofina primavista multi cover base, 請問有咩其他牌子好用推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. base = primer, 各牌子的稱呼不同而已~ 春夏用 Primavista 的 long keep base / Kanebo Lunasol 的 control base / Makeup Forever 的 HD Primer 等都不錯, 比較清爽而又有少少保濕度~

      刪除
  6. CC cream 適合夏天用嗎?早前video見你用Clinque, 除了這個,還有什麼中價牌子約$300好用? 用CC cream, 還要用base和碎粉嗎?唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 適合~ 但不同牌子的 CC cream 質地也會不同, 很視乎你想要清爽還是濕潤~ 此外 CC cream 是能單用的 (cc cream 已是 base 的一種, 無需另塗 base), 不一定要掃碎粉, 除非想效果更啞緻控油一點, 便可掃上碎粉~

      刪除
    2. 另外 Banila co. / Giverny 的 CC cream 也不錯, 都是 $300 內~

      刪除
  7. Hi Isa 今日係鋪頭見到你 聽到你同員工講話今日上報紙 本來想揾你影相 但係你好快入返去lu:’( 我見你件豆碰同高跟鞋好靚 請問係邊買? 你返工著甘耐高跟鞋吾累ga? 呀 可吾可以話埋我知你條緊身褲係邊買? 我見你瘦左好多 請問有咩方法?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 我記得你呀 ^^ 黑色斗蓬我已買 3-4 年了 (沒牌子的只不過 $200 內), 而高跟鞋是前年冬天買的 venilla suite, 因為是厚底而非高跟, 所以比較上不易累~ 另外黑色緊身 leggings 是 H&M 的~ 至於瘦身方法我不是專家, 只不過可能經常走動 + 少吃多餐 + 有塗用 Clarins 的 body shaping cream 而已~

      刪除
  8. Isa,請問條片中既指甲油係邊隻牌子?好靚好顯白,thanks..!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是深啡色 gel 甲來的, on top 自己再掃了層 M.A.C 甲油 "Fierce Entrance" (金屬棕啡)~

      刪除
  9. Hello Isa, 我有左BB就快3個月.
    本身係個好痩好痩既人...想知咁樣個肚係咪會較易爆紋架?
    想請問你果時係搽邊隻Cream and oil??? 有邊隻好介紹???
    Thanks~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 恭喜喔~ 妊娠紋其實與身型無關, 肥 / 瘦的人也有機會爆妊娠紋呢, 所以一定要塗 cream / oil~ 我大肚時用過 Melvita 的有機精華油 $320, 及妊娠紋乳霜 $380 (網購有折: hk.melvita.com), 及 mammacoccole Anti-Stretch Marks Cream ($290 @ 卓悅)~

      刪除
  10. Hi Isa,
    1.) 想粧容有韓式的水潤感,是較有珠光質地的base? 還是珠光碎粉? 定是光影粉呢?
    2.) 我眼下已有一些疑似油脂粒的東西,請問哪個品牌的 eye serum適合我呢?
    Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是用珠光質地的 base 比較好, 但如仍嫌不夠, 就可加掃一點光影粉~ 另外 eye serum 問題, 請問你的 age range 大約? 及有沒有 budget 限制呢?~

      刪除