2014年3月2日 星期日

敗家族化妝師玩轉 M.A.C + Chanel + YSL!

敗家是需擇日的! (那麼天應該是吉日)

襯放假有人幫忙湊小朋友, 偷了數小時跟 best friend 及化妝師們到 Elements shopping. 一行人 bi-li-ba-la 去完 M.A.C 再去 Chanel 再去 YSL, 玩轉了三個品牌~ 

在沒有老公 / 男朋友監視下, 今次敗家得很徹底! 幸好大家晚上都要趕回家吃飯, 否則若然多行幾家品牌, 肯定出事破產!

4 位好朋友早已打算 6 月到韓國旅行, 經過今日各位毫無定力的瘋狂 shopping 下, 我實在不敢想像到了韓國會怎樣......


初初走進每家品牌時, 可能我們實在太嘈吵 (三個女人一個墟, 那麼四個健談女人走在一起......), 加上又東摸摸西摸摸的, 還要左試試右試試自娛 (是有禮地搗亂), sales 姐姐大概會以為我們 "攪攪震"? hehe~

玩勻全間 shop 的化妝品後, 我們就開始出手了, 款款同色的每人 1 支, 買到天昏地暗, sales 姐姐還怕我們說話太多會口乾, 奉上 4 杯熱茶!


化妝師的 shopping 死穴, 是每當見到靚靚的化妝品, 都會想據為己有..... 那怕是不適合自己用的, 也能用在客人身上吧? (破產 main point.....)


我的戰利品:

M.A.C 的眼影 + 唇采
Chanel 的粉底液 + 限量唇膏及唇采
YSL 的遮瑕膏 + 唇膏 + 唇采 + 潤唇膏 + 新出粉餅 

雖然今季是百變唇色潮流天下, 但也好像買太多 lip product 了吧??

而且我明明是沒有買 lip product 的打算, 在一班朋友你試我又試的熱鬧推踴下, 最終反而唇部產品買得最多! 今季要自我節制一下, 提醒自己不能再買唇膏唇采, 真真救命......

遲點再分享用後感吧~

27 則留言:

  1. Hi Isa,
    Chanel LEE 2樣lip真係好靚,我都買左...雖然屋企已有勁似ge色...
    咀就得一個...唯有日日搽唔同...哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉......今季要忍手唔好再買 lip product hahaha~

      刪除
  2. Isa 你好 請問你有冇試過塊面忽然間紅左一忽痕痕地ge野 但過左一陣又冇事? 但有時又好耐先散? 我可以點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有試過好多次~ 有時塵多 / 空氣侷 / 天氣太乾, 我的皮膚就會這樣起敏感了, 可以塗娥儸立英雪花膏~

      刪除
    2. 請問係米塗完skincare後局部塗娥儸立英雪花膏?

      刪除
  3. isa isa!! 有無好用的胭脂推介?
    謝謝:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常用來用去都是 The Balm / Shu Uemura 的胭脂, 覺得都很不錯~

      刪除
  4. Hihi,isa,我想搵返你係淘寶買修身腰帶個篇文章呀,我搵咗好耐都唔見有,唔該晒~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡: http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/08/10/%E6%98%AF%E6%99%82%E5%80%99%E6%94%B6%E7%B7%8A%E8%BA%AB%E5%9E%8B%E4%BA%86-%E6%9D%9F%E8%85%B0%E8%A4%B2%E7%AF%87/

      刪除
  5. hihi isa. can u mind to tell me what's the price of chanel fundation?

    回覆刪除
    回覆
    1. $490~ 不過用多幾次又覺麻麻, 唔好買~

      刪除
  6. Hi Isa 請問有冇好用ge睫毛卷曲機? 我吾識用睫毛夾 成日搞到d眼睫毛吾夠曲又斷晒:’(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用開 Panasonic EH-2300 覺得不錯: http://www.panasonic.hk/ha/chinese/list_52.aspx

      刪除
  7. Hi Isa, big fan of your blog. I m going to Korea too this May. Any "must buy" recommend ? Thanks la....^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. banila co. / 3CE / The History of 后 / CILO / touch in SOL / IOPE 等吧, 必買~

      刪除
  8. Hi Isa 請問我朝早洗面後化妝落一落街 回家後又馬上卸妝 再用cleanser洗面 然後即刻搽skincare並搽防曬 晚上用 giverny cleansing cream卸防曬 然後用cleanser洗面 請問我total卸兩次妝 洗三次面 會否太over?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣也不會太 over (如非每天這樣做的話), 不過如你屬乾性皮膚, 那就盡量別洗多過 2 次臉了, 會更乾~

      刪除
  9. Isa 你好, 一路追開你個Blog, 感謝你成日分享~ 我想問22歲混合肌春夏季開始又熱又濕有冇中平價粉底推介? 混合肌係用保濕Base控油碎粉定係控油Base普通碎粉比較Keep得好? 另外BB Cream用手上同用掃上有咩唔同? 仲有就係如果用BB Cream請問係點補妝呢? 好多問題真係唔好意思, 麻煩哂你~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 謝謝你~ IPSA 的這支 foundation 春夏季用是不錯的: http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/05/08/%E5%A4%8F%E6%97%A5%E7%B2%89%E5%BA%95%E6%B6%B2%E5%BF%83%E6%B0%B4%E6%8E%A8%E4%BB%8B-ipsa-pure-protect-%E7%B4%94%E7%BE%8E%E6%8C%81%E4%B9%85%E7%84%A1%E7%91%95%E7%B2%89%E5%BA%95%E6%B6%B2/ 另外 Loreal True Match Foundation 都不錯~ 混合肌夏天用保濕 base + 控油粉底及碎粉比較持久~ 另外 BB cream 用手上都已 ok 了, 除非想遮瑕度更高才用掃上~ 此外無論用什麼上妝, 補妝都是用粉餅的 (除非臉上只有 bb cream 沒其他, 那可用回 bb cream 補妝就可以, 之後加不加粉餅都 ok)~

      刪除
    2. 感謝Isa耐心嘅回答~ 遲D去你公司買野希望見到你真人啦~(不過我諗我見到都冇勇氣上前相認^^)

      刪除
  10. 每當見到靚靚的化妝品, 都會想據為己有..... 那怕是不適合自己用的, 也能用在客人身上吧? (破產 main point.....)

    完完全全就係講出心聲~!!! HAHAHAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你記得買多 d 喇~ haha~ (魔鬼魔鬼)

      刪除
  11. Hello Isa bare mineral, everyday mineral, only mineral 邊款較高遮暇度及較控油? 請問setting spray對控油幫助大吾大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 遮瑕度是 3 款差不多, 控油度 everyday mineral 及 only mineral 比 bareMinerals 好~ 另外 setting spray 也有幫助, 尤其是控油的 setting spray, 但卻非功效超大~

      刪除
  12. Isa,
    记得很久以前,你曾经推介过一种hair product,是用来解决短发丝(尤其在头顶上)往上翘的烦恼。不知你仲记唔记得这个产品的品牌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡: http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/03/10/%E8%A7%A3%E6%B1%BA%E5%BD%88%E8%B5%B7%E9%AB%AE%E7%B5%B2%E7%85%A9%E6%83%B1%E4%B9%8B-%E5%B0%8F%E9%AB%AE%E5%AF%B6/

      刪除
  13. hi isa,我想買vidivici嘅粉底液同遮暇筆,但又唔知邊個系列啱我。我啲皮膚偏乾T位有啲油,有明顯嘅黑眼圈同少少好淺嘅色斑。我想買隻持久啲嘅粉底液,唔知係咪vidivici最好?同埋大約可以keep到幾耐?

    回覆刪除