2014年8月19日 星期二

仔仔 Tyler 的廣告片~

前一個月仔仔拍攝的交通銀行廣告拍了 2 日, 望穿秋水, 今日終於出咗喇! 還付出了第一次的洗白白鏡頭~

片內仔仔的表情舉止, 完全真情演釋, 直頭係做返佢自己! 

自己做過廣告化妝當然能體會, 拍小朋友永遠最難控制! 原先導演要求仔仔做的, 仔仔大部份扭計唔肯做, 叫佢嗌片中女演員做媽媽佢唔肯 (佢話嗰個唔係真媽咪), 叫佢 kiss 一啖假媽咪佢又唔肯 (佢話唔係好 friend), 結果拍出來的效果反而變得更真實! 完全捕捉晒仔仔平常的舉止!

大家而家可以體會我平時嘔兩公升血的心情了! wakakakaka~

片內我還付出了我的背影客串 (名乎其實是影 "後"), 老公也付出了他的後尾枕客串! hahaha~



片內旁白亦絕對能道出父母心聲: 

"佢打緊兩份工, 一份早出晚歸, 一份年中無休, 為屋企付出一切. 呢 d 就係香港人值得自豪同堅信嘅價值 "

正!




每次只得幾秒能靜靜坐低, 真替導演辛苦, 往往要捕捉那幾秒!


拍洗白白鏡頭唔怕醜不單止, 仲要整鬼臉~


第 2 天拍攝畢業禮一幕時, 妹妹也有去捧哥哥場~ 


31 則留言:

  1. 回覆
    1. haha~ 個個小朋友細個時都總會比較可愛, 不過大個咗之後就唔知 lu ^^

      刪除
  2. hi Isa,請問你知道甚麼是疣嗎?我去美容院,那裡的人說我生疣(上半身),但去了無數次才說,我覺得很突然,然後叫我join plan消除,是否hard sell呢?她們又說是用毛巾多菌才會有(面部),我說身體用毛巾也會有吧,但她們居然說不會,是面部延伸下去的,她們指過給我看,但我又覺得看不到甚麼,可信嗎?如果你知道的話,可以幫我解答嗎?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 疣是皮膚病常見的一種, 屬過濾性微病毒感染, 當身體免疫力差 + 剛巧身體有傷口時, 就會容易感染到了, 是會慢慢擴散至其他位, 及會傳染的, 可找皮膚科醫生割除, 或做 CO2 laser 都 ok, 找普通家庭醫生看一次確定是疣後, 再考慮做不做也未遲, 疣是做一次就能 K.O 的, 不用 join plan, 除非是有很多疣, 一次做不完全部, 咁就要分開做~

      刪除
  3. Hi Isa, 有些問題想請教問問:
    1. 買了LOVEISDERMA "B5+B3 Gel, 但為何有像膠水的氣味, 是正常嗎?
    2. 如我先查 LOVEISDERMA "B5+B3 Gel + LOVEISDERMA "Dual Sunscreen SPF50" 全效清爽防曬乳 + "Protective Liquid Foundation - Satin II" (礦物粉底液) ?? 步驟正確嗎?? 因我好容易敏感, 出粒粒的, 我怕用錯方法.

    唔該晒, thank you!! : )

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ LOVEISDERMA 的 B5 gel 是沒香料添加的, 所以那是純粹玻尿酸 / 維生素等成份氣味, 是正常的, 平時的保濕精華沒這些氣味, 是因被人工香料或天然植物香料成份蓋過~ 而你寫的塗用步驟絕對正確, 使用每件產品時份量不需太多, 就不怕侷身或出粒粒了~

      刪除
  4. Isa,
    想请教你Clarins Paris Masvelt Body Shaping Cream 的正确按摩方式才能达到最佳效果。用洗面cleanser之前和之后,係应该用温水或是冷水冲洗?本人的t-zone 毛孔有D 粗大,如果用神仙水可以改善吗?

    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Body Shaping Cream 由小腿開始塗上 --> 大腿 --> hip 位 --> 腰腹 --> 手臂, 由下至上塗抹功效最好, 出少少力去塗更好~ 而洗面只用冷水最好, 冷水可令微絲血管收縮, 使有皮膚規律的運動, 對皮膚有好處, 相反暖水容易造成皮膚粗糙~ 另外神仙水如果用來敷面的話, 是可以收細毛孔的, 但如只拍上面就不會即時見到毛孔收細, 又或者用我剛出文介紹的蝸牛面膜敷 t-zone 都 ok, 收毛孔效果比較顯著~

      刪除
  5. Hello Isa,
    如果我用glo minerals "Matte Finishing Powder"但係想要有光泽感,应该在之前搽D么也叻?

    THX.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 可用 glo minerals 的 sheer tint base 去增添光澤感, 而掃上 Matte Finishing Powder 時別掃太厚, 效果亦會更有光澤~

      刪除
  6. Isa,
    请问Sussie Renewing Cream Mask 有么也功效? 你觉得Sussie upgrade 版CELLULAR Advanced Cellular Boosting Solution 是否好用? 另外一个问题,我搽glo-minerals Sheer Tint Base 跟住搽同一个牌子foundation Satin II,都系觉得面有D干可能我住的地方好干燥,我应该点样补救?

    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. Renewing Cream Mask 的介紹重溫: http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/06/29/suisse-programme-活膚更生面膜-renewing-cream-mask/ 另外它的 Advanced Cellular Boosting Solution 我未用過, 所以暫未能評價了~ 而如果 base 及 foundation 不夠保濕, 那可以把使用中的保濕精華, 滴 2-3 滴入 foundation 內加強保濕效果~

      刪除
  7. Hello Isa,
    你好。 唔知bb/cc cream 含有滑石粉及致害化學物吗? SKII神仙水是否可以日日当toner 用或是皮肤出状况的时候敷叻?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 是有網上文章指 BB cream 含螢光劑, 但那個所謂測試絕卻不專業, 理論上所有測試都需在 lab 內經專業人員測試, 有正統報告書, 才能說是可信, 但 bb cream 有滑石粉則是真的 (雖然不一定支支有), 很多化妝品 / 甚至洗頭水都含有滑石粉, 屬致癌成份, 而至於致害化學物也是很多化妝品都有, 除非是用 organic (有機) 或 mineral (礦物) 化妝品就不含滑石粉及致害化學物, 比較安全~ 另外神仙水沒錯是可以日日作 toner 用, 或有需要時敷面用~

      刪除
  8. Isa, 之前听你介绍osiao rejuvenating eye contour cream。 在外国似乎没听过这个品牌,经过一些资料搜查发现这个本牌是Estee Lauder旗下的品牌。 因此想问Isa, Estee Lauder 是否也有eye cream 或者别个品牌和这款osiao 的 quality 大同小异呢?

    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Estee Lauder 的 eye cream 其實都好好用, 尤其對減紋及保濕方面, 但 Osiao 卻加入了漢方中草藥成份, 對亞洲人而言成效更高, 暫時如跟它差不多好用的有雪花秀~

      刪除
  9. 我想問下有維他命c既精華好快變黃,我買左支精華,唔夠一星期已經開始淡黃色,有冇咩方法可以延遲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是沒有方法能延遲壽命的, 維他命 C 本身屬穩定性不高之成份 (也會有些維他命 C 精華是穩定性高的), 所以包裝通常都是啡色瓶身不透光的, 也要存放在陰涼位置~

      刪除
  10. hi isa. 我依家二字頭, 如果開始用SKII神仙水會唔會太早?有人話用神仙水會令皮膚太依賴, 一唔用就會變差. 你有冇經驗可以分享下? 唔該你 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 也會算是早, 以我的 case 為例, 約在 21 歲買了第一支神仙水, 由於太年輕, 肌膚未有什麼衰老問題, 用後便不覺有什麼. 反而到 27-28 歲再用, 就覺得效果很好~ 至於會令皮膚變依賴, 一停用會變差的問題, 我一向用神仙水也是用完一支, 停用試別的, 隔 2-3 個月又用返咁, 不覺得停用時皮膚有變差. 但如果有 "停用會變差" 的感覺, 我覺得亦不足為奇, 因為如果一件產品很適合你, 用後有效果, 那麼停用的話, 皮膚變回以前的質數是肯定會的, 其實不是 "變差", 是 "還原"~

      刪除
  11. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi Yuki~ 非常抱歉今次 beauty blender 因美國遲遲未運出貨品, 又不回覆, 我們追問多次兼向總行投訴後, 它們才於前天 DHL 運出, 比平常遲了近 3 星期, 約在這幾天會運抵香港, 到時再致電给你取貨, 非常不好意思!

      刪除
    2. hihi Yuki~ beauty blender 今天剛剛已運到了~

      刪除
  12. hihi, isa
    我面有暗瘡印及紅筋,而已面皮也薄,常見到血管
    我想用果酸煥膚去改善,milk peel 定exuviance 好呢?
    或者您有沒有其他好方法介紹呢?
    謝謝^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 如果皮膚薄, 是不應用果酸產品的, milk peel 或其他不含果酸的 peeling 產品會更好, 如 Hydro Peptide~

      刪除
  13. Hi, Isa, your son is really cute......
    BTW, I have just done a laser hair removel in Medilaser via your introduction. May you advise any good mask in reasonable price for everyday use other than the Glycel one? Thanks a lot ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你 ^^ 另外 mask 方面揀抗般的更好, 如 bioderma 的: http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/04/10/bioderma-sensibio-mask-深層再生防敏面膜/

      刪除
  14. Hi 我係Yuki 見到你gei回覆 Thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi Yuki, 你的留言內有你的個人資料,為了保障你的隱私,已替你刪除,希望你不要介意!

      刪除