2015年5月30日 星期六

Makeup Secret【眼鏡妝 2015】makeup for glasses



Video 內用過的 Shu Uemura 新出 "skin:FIT 清爽持久粉底液"

原先推介完 "Bobbi Brown 蟲草粉底液" 及 "Dior Nude Air 粉底液" 之後, 我以為今季已經算買到了不錯的 foundation, 點知哎喲... 一山還有一山高!

上星期無聲無息地收到了 Shu 這支新出 foundation, 初初倒出來摸摸質地時, 還在說 "oh 乜咁水汪汪?", 估不到原來塗上臉效果激讚、超持久又控油!


正正正正正~~




產品資料:

採用嶄新研創之 "三重粉末複合物" (Triple Powder Complex) + 零油份雙效清爽輕盈配方, 具自然柔焦效果, 並能迅速吸收汗水及油脂, 粉底能細緻地緊貼肌膚, 具長達 12 小時的無瑕裸妝效果, 為夏日帶來持久清爽妝效.

採用水溶性有機 UV 配方, 具 SPF 30 PA+++ 防曬度.


$400 / 30ml (連雙面五角形海棉) 共 12 色選擇 @ Shu Uemura


一般化 "裸妝" 背後的代價, 就是妝效不會持久.... 

薄身粉底缺點就是溶得特別快吧? 要薄、要控油、仲要 long lasting? 似乎好難做到, 尤其在夏天, 一個薄妝如能 last 上 3-4 小時未溶, 經已要開香檳慶祝了!

所以我真係估唔到呢支 Shu 竟然做得到! 好驚喜!!


上層的薄荷葉及石榴萃取物水份、與下層粉體是分開 2 層的, 每次用前要先搖勻: 

記得瘋狂 shake shake shake....


屬水溶性粉底, 卻同時能吸收汗水及油脂:

一般 "水溶性" 粉底, 好處是卸妝簡單, 真係用清水抹都卸到, 但缺點當然是不防水, 你只需要流一滴汗 or 一滴淚, 便會有條路軌出現! 而且感覺會較乾、易起乾紋....

所以這支 Shu 可說是突破傳統, 除了是水溶性之外, 那 "三重粉末複合物" 配方可記一功, 完全沒有一般水溶性粉底的缺點! 

激讚~~


質地屬 super 稀身水汪汪那種:

雖然伸展度高, 但缺點是粉底很易滲進海綿內, 而且 coverage 真的較薄, 每次用的份量會比一般 foundation 多.

另外建議用海綿配合上這支 foundation 會更好, 用手指塗抹的感覺太古怪, 會直頭摸到粉體質感, 有如在塗磨砂膏般.... (如用海綿塗抹則沒問題)


塗勻後屬啞緻妝效: 

雖然試在手背上感覺好像有點乾 (因手背沒塗過 skincare / base 打底), 但實際塗上臉完全不覺得乾, 我這種 dry skin 夏天都用到~

* 適合油性肌 / 混合肌 summer 使用

乾性肌亦並非不能用, 只是用前加個補濕珠光 base 更好


before & after: 

(只塗了粉底, 沒加其他. 眉毛是漂淡過, 所以是啡色)

性能是真的 perfect! 能不著痕跡地均勻膚色, 又有柔焦效果, 可撫平毛孔細紋, 同時又夠薄身夠透氣, 屬輕盈裸妝感, 啞緻清爽得來又不會乾繃繃~

重點是它抓得皮膚很緊, 幾乎不怎麼脫妝, 用 "貼面" 來形容都不夠貼切, 是 "貼實" 才對!

唯一缺點應該便是遮瑕度不夠吧? (咁都遮到 7 成, 畢竟是 sell 裸妝不會厚喇) 

而且質地並非 buildable, 就算重疊塗 10 層都只會得 1 層厚度, 所以大家可慳返不用試會否多塗幾層能 build up coverage 了, 還是另加遮瑕膏吧.

(亮點: 完全冇為意影到老公個頭! 哈哈哈)


由於上完粉底之後, 認為妝效經已夠啞緻 (連控油 base 都慳返), 所以膽粗粗完全不掃 loose powder 定妝, 就走出街了~

8 小時後:

沒掃碎粉定妝走出街, 仲要過了 8 小時, of course 乜都溶.... 

驚喜在就算面油已出盡, 粉底都仍然健在, 仲 keep 到 8 小時前的 coverage!! (約 keep 到 8 成) 除了泛油之外, 妝是沒溶過, 我本身的泛紅 / 不均勻色素問題, 仍然 cover 得好好呢! 

(相片中油光滿瀉, 全因我今次刻意沒掃 loose powder 出了街 8 小時)


而平日用完這支 foundation 後當然會掃回碎粉定妝:

有掃 loose powder 的話, 妝效普遍可 last 6-7 小時不脫妝, 就算溶都只是極度輕微那種, 連出汗後都不會嚴重脫妝, 控油及防水程度相當不錯~

又薄、又控油、又 long keep, 這支 Shu 真的稱得上是 "夏天裸妝粉底" 冠軍~!!

都愛上它了 ^^

(不過秋冬用應該會感到乾吧?)


上星期為某廣告拍攝時, 也是用這支 foundation:

在燈光下 "曬" (拍) 足 3 小時, 都仍未溶過妝! 完全不用補妝呢~

巧合在 studio 的化妝師也正打算為我試用這款 "skin:FIT" foundation! 我見她都已經 set 好架步, 只可惜我早已化定妝過去 hahaha~



另外新出的 "glow creator 瞬間亮肌底霜" (珠光 base):

無論你愛不愛韓妝那種光澤感也好, 具剔透感的底妝近 2 年幾乎是潮流指標, 再說具 natural glow 之底妝效果, 的確能令肌膚看起來更嫩滑年輕~

不過夏天用珠光 base? 又似乎太油淋淋.... 再加埋面油更加不得了!

所以我就覺得這支 glow creator 好好~ 

透亮得來完全不滋潤油膩, 反而是清爽的, 屬適合 summer 使用的珠光 base~


產品資料:

雙重亮肌配方含透亮珍珠粒子, 能塑造透亮光澤兩種效果, 妝前 / 妝後均適合使用.

於妝前使用, 能令其後的粉底或 BB cream 更持久貼膚, 展現自然光澤;於粉底後使用, 能為底妝添上珠光亮澤, 提升肌膚剔透感, 塑造健康平滑膚質.

$360 / 30ml 


補濕度是有, 不過極輕微, 反而很適合夏天用~


效果是清爽的自然透亮感, 沒有大粒大粒的粗糙反光粒子, 也不會油淋淋:

而且因為質地清爽, 就算化完底妝後用都 ok~

如化完妝後覺得太啞緻、太乾, 用這支 glow creator 以掌心搓勻後, 印少少上臉便可以回復透光度, 並不會溶化底妝.

所以認為用這支 glow creator 打底, 再塗 "skin:FIT 粉底液" 是絕配, 取長補短、一凹一凸, 有微微透光度之餘, 又可擁有持久裸妝, 不用怕 skin:FIT 會太過啞緻~




23 則留言:

  1. 我現在用礦物粉碎粉粉底再加pressed finishing powder定裝,都是glo minerals。甘樣適合夏天嗎?都係好快溶啊,定係用翻粉底液,如shu泥隻好d?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次 video 係用了 Shu 呢支 foundation + 同為你用緊的 glo minerals pressed finishing powder, 持久度好好喔~ 夏天轉返用控油粉底液持久度會好 d, 而礦物粉粉底因非為控油而設, summer 用持久度會差少少~

      刪除
  2. 另外,我都係帶眼鏡,好開心看到泥個video,學到好多野。期待更多新片!

    回覆刪除
  3. 另外,我都係帶眼鏡,好開心看到泥個video,學到好多野。期待更多新片!

    回覆刪除
  4. 請問你呢個video 用邊隻膠紙啊?好似好透明…thx isa

    回覆刪除
    回覆
    1. 是日本出的新膠紙, 等一陣我出文介紹一下~

      刪除
  5. 好滾動啊睇到你教眼鏡妝>w<
    同埋今次睇落好生鬼好活潑, 心情絕佳咁, 係咪有什麼好事發生呢~ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha~ 冇咩特別事發生呀, 相反今期仲忙到爆炸, 可能只不過係現場收音唔係錄音, 所以感覺上冇咁生硬~

      刪除
  6. Isa, 請問shu uemura 呢枝粉底你用咩色?thanks��

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. Isa,
    Glow Creator是不是有两个色号选择?你用的是哪一个color?不知为什么Shu Uemura 的美国网络没有看到售卖你介绍的两种products。

    回覆刪除
    回覆
    1. glow creator 香港只出了一款色, 所以並沒特別印上色號~ 另外可能產品較新, 美國網尚未更新, 但可去香港 Shu Uemura website 看看, 我見它剛已有 update 資料了~

      刪除
    2. In fact, Shu has "Pure Glow" and "Warm Glow". So, what is the different?

      刪除
    3. 上外國 Shu 網見到, 我那款白色 (其實透明) 的是 pure glow, 而 warm glow 是金黃色的, 應該是 for 深膚色 / 古銅膚色而設: http://www.shuuemura.com/_en/_ww/products/make-up/stageperformer/index.aspx

      刪除
  9. Hi Isa, you did recommend 3ce face glow before. Compare to this glow creator, which one is better? Im looking for ine that can mix with foundation and also can use as highlighter after apply the foundation. Thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 3CE 都不錯的, 我間中都仍然有用, 其實跟 Shu 這支質感相差不遠, 但 Shu 就冇 3CE 咁光, 比較 natural~

      刪除
  10. 請問用此foundation時,用附送粉撲或beauty blender哪個較好? 效果會稍有不同嗎? Beauty blender是否比較不吸foundation? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 款粉樸都可以,我試過並無分別,因為這款 foundation 比較稀身,差不多好似清水一樣,所以無論用什麼粉樸都是會吸 foundation~

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. Isa, 請問可否分享一下妳的鏡框可以在那褱買到呢?? 謝謝!

    回覆刪除
  13. Isa, 你好呀! 睇完你既介紹,我即刻去左shu uemura試下支skin fit,上完妝真係好貼好靚,即時買左,而且試完妝半日,妝效都仲keep得好好呢!但我發現自己用果陣,明明都係好似BA咁用佢附送個撲上,但就上得好唔均勻,一撻撻咁 /_\ 我已經係一下一下咁印上面,而事前就用左一支比較潤既防曬base。唔知 Isa 你知唔知可以點解決呢 ._.

    回覆刪除