2015年5月27日 星期三

永世不用買磨砂膏!【VisaCare 微晶煥膚機】試用後感想 + 用法

在介紹這部 "VisaCare 微晶煥膚機" 之前, 我想借機會感激飛利蒲及 P.R 姐姐~

如早前提到, 我並非完全拒收試用品, 只是我未能 guarantee 會讚會推介而已, 始終未用之前, 連自己都未知好唔好用, 好難作出承諾.... 特別是美容機, 貴嘛, 我不好意思收, 收了又怕一定要讚....

今次我亦有開門見山跟 P.R 姐姐說出我的顧慮, 而對方很大方向的說 "沒關係慢慢試, 真的認為好用先介紹吧". 所以這部 "VisaCare" 我足足試用了 3 個月才出文介紹, 都應該試得好清楚了! (偷笑偷笑) 


值得推介嗎?

雖說售價不便宜 (約 $2000 幾), 但用後皮膚的確滑嫩! 而且有了它就不用再買磨砂膏 / 煥膚產品, 也不用光顧美容院做磨皮 treatment, 經已值回票價, 分別只不過是要一次過付出 $2000 幾帶它回家而已. (其實去美容院仲貴多幾倍)


我曾經跟過老公去美容院做磨皮 treatment, 其實同呢部機真係相差無幾, 效果亦不差得遠.....


什麼人值得試?

有凹凸洞 / 暗瘡印 / 肌膚不平滑 / 角質層厚厚的人吧~ 

是男 / 女合用的, 跟機有 2 個機頭 (sensitive / normal), 可跟另一半 share 用, 一人用一個機頭. 除了用在臉部, 手部也能用, 不需配合任何 skincare 產品使用, 但用後緊記要敷補濕 mask~


另外如 video 內提及, 為免過度去角質, 我並不建議大家用太密, 約 3-4 星期用一次已足夠了.

(我本身皮膚也算薄, 極易泛紅, 而 so far 每次用它亦沒有出現任何過敏問題) 


8 則留言:

  1. Isa 我是混合偏乾肌, bareminerals 新出嘅啫喱粉底定lancome tient miracle fdt好啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 款都適合你夏天用的, 但 Lancome 那款的遮瑕度及持久度會比 bareMinerals 更好, bareMinerals 會比較薄身, 效果似 base / bb 霜多過粉底~

      刪除
  2. Hallo, Isa~~請問夏天咁濕熱既天氣,你有無日霜介紹呀?但我budget 唔多,$200幾....我係一般混合性皮膚,非常感謝你既回覆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實夏天咁濕咁侷, 也不一定要用日霜, 如我都係用防曬霜取代埋日霜的 (用緊 loveisdema SPF50), 反正都有補濕功能, 便不需塗那麼多東東, 一支有齊日霜 + 防晒 + base 功能~

      刪除
    2. 我三月初在荃灣店買了支Loveisderma SPF50,直至現在也未收到取貨通知 (荃灣店四月時已結業),現在應到那兒取貨?(Invoice No. 41137)

      刪除
  3. 泥部機好吸引,你有無用過visacare的洗面機,效果好無?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇用過 visacare 洗面機喔, 雖然睇示範廣告片覺得好吸引, 不過我自己就麻麻地愛用洗面機 (覺得經常用會過度去角質, 但如果少用那就不如做磨砂), 所以就算過往有 offer 送洗面機試用, 我都全部拒絕了....

      刪除