2015年6月3日 星期三

好用! 新出 "日本 DUP Wonder Eyelid Tape" 雙眼皮膠紙!

日本超出名的 "DUP Wonder Eyelid Tape" (雙面貼式 - 雙眼皮膠紙), 應該不少內雙眼皮女生都用過, 我自己亦用過 N 盒, N 年前推出時便已拍過 video 示範~

最近經過 sasa 驚見它推出了新款, 當然要立刻買來試用!

上次拍 "眼鏡妝" 示範 video 時, 便是用了它~


平常的 "DUP Wonder Eyelid Tape" 分有藍色 (Extra) 及 粉色 (Mild) 包裝, 分別是藍色屬貼力強效型, 我一般都只買藍色的~

$68 @ colormix (citysuper log-on 賣 $128)

識買一定唔會去 log-on....


雖然它貼力又強又持久, 但每當眼睛向下望時, 便會出現一條尤如割了雙眼皮般的褶痕: 

近看會有點不開胃, 而且眼妝層次會被褶起消失, 用過它的話你懂的....

所以當後來台灣 "隱形網紋貼" 推出後, 差不多所有化妝師都轉用後者了.... 不過工作還工作、自用還自用, 始終 "網紋貼" 要加膠水, 用日日貼太花不夠方便.... 

所以如非有什麼場合, 日常返工我都只用 "單面膚色膠紙" 算數, 雖不夠 "網紋貼" 般隱形, 但至少夠快夠方便嘛~


新出綠色包裝的 "DUP Wonder Eyelid Tape", 便屬 "膚色單面貼款":

一盒有 144 枚 = 夠一對眼用 72 次

$68 @ sasa

新出品, 未必間間 sasa 有, 我是購自公司樓下尖沙咀 iSquare 對面的 sasa



質料屬半透明膚色膠質 (單面貼), 有點似 "藥水膠布":

這類 "單面膚色膠紙" 我都試過好多款, 暫時覺得這款最好、最值得推介!

首先 cutting 及弧度夠 fit 亞洲人短小眼型, 無需剪裁, 用眉鉗 / 手指一撕出就貼得, 夠晒方便 (一般內雙眼皮只貼眼頭便可), 而且不算太厚身~

另外 so far 用過多次, 認為它名副其實是防水、防汗、防油, 一整天都不會移位或脫落, 貼力夠強效!



用後圖:

隱形程度方面, 太約是站在 2-3 呎範圍以內, 兼且向下望時會被人察覺 (如圖). 以這類膠紙計已經算頗隱形、不算顯眼了, 而張開眼時是近鏡都不顯眼的~

用法:

由於是膠質, 如貼上後才掃 eyeshadow 是不會上到色的 (情況如你用 eyeshadow 掃在文具膠紙一樣), 建議化完眼妝後才貼上.

另外因貼上後呈膚色, 兼不會上到 eyeshadow 顏色, 最好配合化清淡眼妝時使用 (如下圖般眼影範圍不高的眼妝). 如你化的是 smokey eyes 之類的濃妝, 用網紋貼會更好 (貼完後仲上到色).


上次拍 "眼鏡妝" video 便有用過這款膠紙, 比起我在 video 內 "揚" 過的那款膠紙更隱形多倍:

張開眼後就算近望都不覺眼的~

雖然並非完全隱形, 亦始終不會夠 "網紋貼" 般隱形, 近看還是會望到的, 但優點是快靚正, 我覺得普通返工 / 落街用都好 ok 了, 夠方便嘛~ 

oh 還有!!

我試過晚上睡前, 塗完所有 skincare 後貼上這款膠紙, 翌朝撕走洗面後, 雙眼皮效果仍可維持一整天! 不用再貼膠紙, 雙眼皮都能自動成形~~

當然能 keep 多久才 drop, 才會打回原形變灰姑娘, 是需視乎本身眼皮有多重 / 有多腫, 不過我的眼皮亦頗重頗厚, "假天生雙眼皮效果" 都能 last 至翌日黃昏至晚上~ 

算不錯吧, 之前用過好多款都沒這個效果~



15 則留言:

  1. Isa請問lancome teint miracle fdt同ysl le teint fdt
    係夏天嘅抗氧化同持久度如何?(我係混合肌)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己覺得 2 者持久度是差不多,而 ysl le teint 因為仲薄過 lancome teint miracle, 所以仲會冇咁持久,其實兩款都係保濕型粉底,夏天用並不會特別控油或持久,如果用前自己預先塗上控油 Base 會更好~ 另外我覺得夏天用 ysl 呢支出油後會有丁點變暗

      刪除
  2. Hi Isa, 之前睇過你介紹bareMinerals 既Prime Time Foundation Primer (透明), 我近排見到專櫃有出有色既同款Primer, 請問你有無用過呢? 覺得效果如何? 我自已本身想搵隻比較補濕D 但Matt finish 既調色base/primer/cc/bb cream, 我係混合性皮膚, 用後不會加foundation, 請問有無好介紹? Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有色的那款我冇買過來用,不過質地及效果是跟 original 相差不大,有色的那支亦有點似 smashbox 的,都有控油及遮毛孔功能,只係顏色較淡薄,改善膚色方面並唔會太明顯,但微微修飾一下是OK的~ 至於保濕效果方面好微弱,都係 matte finish 居多,用前自己塗點保濕護膚品更好~

      刪除
    2. 可唔可以介紹下比較補濕既base/primer/bb/cc cream, 主要調色用, 最好搽上臉後唔好太"令", 因為是混合性皮請, Thank you

      刪除
    3. 我用開 Banila Co. 的 glow BB cream, 夠補濕 + SPF37 + 有調色作用 (膚色的), 覺得好好用~

      刪除
  3. hi isa 是否可以介绍你用了边四款组合入vidivici个盒?參考一下我都想買,見那四款也是比較通常能夠用到的。 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否可以俾埋組合裡的色號或者名 我可以方便購買 。謝謝。

      刪除
    2. 我的那盒叫 small kit case, 是可揀顏色自組裝上的,我試過拆出搵顏色名給你,但原來各色底部並冇 no., 而我又經已買咗接近兩年,所以都唔記得 color no. 了,抱歉。另外我那層紅色 lip gloss 是自己從 vidivici 另一盒 party styler 拆出裝上的,那紅色 lip gloss 不設單買,是 party styler 內獨有的顏色~

      刪除
  4. Hi Isa,關於你之前介紹過的 “眼鏡妝”,我想問一下:請問用植村秀的Skin:FIT foundation時,用附送粉撲或beauty blender哪個較好? 效果會稍有不同嗎? Beauty blender是否比較不吸foundation? 謝謝!

    回覆刪除
  5. 之前都用過,但係不足一小時就滑落,原來要訣係貼近啲眼頭,超自然同非常易用,十分多謝Miss Cheng指教﹗

    回覆刪除