2015年8月28日 星期五

3CE 平價實用光暗影粉 + 懶人用補濕 body spray

"光影粉 / 陰影粉" 這類未必會日日用的化妝品, 說實話, 買一盒真的好難用得完! 平常趕時間返工化妝, 都不會如此神心日日掃 highlight / shading 吧?  

不知大家有沒有想過, 確實要用幾耐先見底呢?~

以我每晚上堂教班 x 每班幾位學員計算, 每天用都要 6-8 個月先用完 1 盒.... 所以自用的話, 根本沒可能用得完吧? 大概要 2-3 年?.... 

但如果屋企冇光暗影粉, 萬一偶爾想扮靚少少 / 化個晚妝,  又總欠缺點什麼?

那麼今次介紹 3CE "Magic Touch Face Maker", 就會 fit 晒你 budget + 要求喇~

另外亦想推介多一件 "懶人寶貝" 給大家~


先介紹這支懶人寶貝 "Deep Moisturizing Body Oil Mist":

夏天又熱又侷, 塗 body lotion 感覺黏稠, 加上叫我這等懶人早晚塗 body lotion, 實在太折磨.... 但不塗的話又會怕乾、怕日久失修, 有時候真的好掙扎.... 

為免將來 "觀音頭、掃把腳", 一直以來我都好有恆心, 晚晚全身塗 body lotion / 精華油, 足足廿年! 不過這樣塗真的好累喔, 可以休休嗎?..... 


如此有恆心塗 body 其實有段故: 

話說十幾歲時, 見到有位同學仔明明跟我同年, 但 body 卻乾到龜裂, 腳跟 / 手肘位全都又黑又白起晒繭.... 自此這個影像便在我腦中揮之不去, 每次想偷懶不塗 lotion 時就會浮現..... 是非常強效的動力!


想靚又想懶, 這支補濕 body spray 的出現, 正正就能解決我煩惱喇~ 

由於它含油份 (水 + 油), 會比一般花水 / 礦泉水噴霧更補濕, 更能改善 body 乾燥問題, 也能貼近我愛用精華油的習慣, 增添皮膚光澤感~

每晚沖涼後、朝早換衫前噴幾噴攪掂, 爽呀!

仲連 body lotion 塗不到的背脊位都可以噴到埋~ 正~

400ml 超大支! 有排用!


售價忘記了, 大約 $140-150 左右 / 400ml @ 3CE 

(分店地址在文章底部) 


水油比例大約是 6:4, 需搖勻使用:

香氣非常輕微, 有點似 vanila 味, 不過氣味很快便消散.


搖勻後 (必需搖勻使用):


官網 model 示範圖:

示範圖這回事, 大家明白是會有出入的! hahaha~

Model 噴上後如此濕潤有光澤, 是因為噴後未塗勻. 而實際使用時, 因噴後會有少許水珠 / 或太濕潤, 所以通常都會再用雙手隨意掃兩掃塗勻, 故並不會有 model 身上那種超濕潤光澤感 (除非你也不打算塗勻).

塗勻後感覺是頗清爽的, 不黏身, 卻又有種被保濕膜包住的感覺, 雖未至於及得上 body lotion / 精華油般滋潤, 但 summer 用都已足夠了, 好處是又快又方便, 兼且售價親民~ 


另外是 "Magic Touch Face Maker" (光暗影粉 2 合 1):

又平價、又實用~

有 2 色可揀, 我這盒是 #beige.

售價大約 $139


另一款 color 是 #pink:

始終認為 #beige 色效較自然及百搭.


這個價錢嘛.... 粉質 quality 當然並非最優質, 但尚算平滑幼細:

缺點是粉質不算太上色, 不過勝在方便, 一盒有齊光暗影~


光影那邊我覺得是 ok 的, 夠自然、不太閃:


但陰影那邊顯色度則有點弱, 要狂掃先見到少少陰影色.....

對化妝師 / 化妝能手說, 未必會滿意了....

但對新手說是 ok 的! 不夠上色反而可能是件好事, 至少重手了都不會變少林足球的 "呀梅"! ^^


各分店店址:


3CE 的 best seller list:

#1 一般般
#2 光影棒好 ok
#3 眼線液真的超防溶, 防到要有卸不清的心理準備!
#4 總認為 3CE 的唇膏偏乾
#5 粉底 ok 可以一試, 但比較薄身
#8 BB cream 好 ok, 遮瑕度夠又貼面, 但顏色只得 2 款


14 則留言:

  1. Hi isa, 請問有咩方法同產品可以去到暗瘡印?
    我面上有好多紅色同啡色嘅印!一留印就成年都喺度果啲,我已經係吾唧暗瘡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單一點是用果酸產品, 如 NeoStatra 的 (約 $200-300), 對淡印好有幫助, 不過效果也是因人而異, 亦不會一用就見效; 如不介意多花幾百, 那就當然係去打 laser 啦, 一次過淡印兼防止暗瘡再生, 仲有嫩膚效果! 我剛剛先做完一次效果超好、又平 ($999 / 3 次 laser), 等我過 2 日 post 文時你再望望~

      刪除
  2. hi isa, may I ask any summer sale this year?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次新店裝修遇著了黑心裝修師傳, 早前已轉過另一位師傳, 不過都攪左好耐呀, 貨架剛剛先整好... 所以今年 summer sale 會延遲一點了, 到時候我會在 blog 內公佈的~

      刪除
    2. thx isa, will wait for blog post

      刪除
  3. Isa, 想問一下 有冇邊隻保濕base 用完真係會令妝貼啲 持久啲呢?因為買過好多款base..(rmk lm) 覺得用完都不大分別.. 我係全面微乾到出油既皮膚 thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實並冇一款 base 能真的 fit 到所有人, 主要是視乎皮膚性質, 以及需視乎塗上 skincare 後, 皮膚狀態會轉成那個樣子, 然後オ能決定使用哪些 base, 有一點點複雜, 但這種天氣 x 你的皮膚狀態, 你也可試試塗了補濕 skincare 後, 使用 Loreal 那盒 Magic blur 美圖秀秀霜當 base 用 (份量要少), 可包住底下的補濕品延緩水份蒸發, 同時具 blur 毛孔 + 半啞緻持妝效果~

      刪除
  4. Isa你好呀想問我地日常用開既化妝品同護膚品係我地大肚之後係咪通通要轉晒佢吾用得呀?要用番大肚尊用既skip care?另外想問mask仲可吾可以用同埋有d咩成份大肚婆要特別注意吾用得嫁?
    同埋想問你地公司而家裝修緊暫停左賣product咁我地個8月生日優惠咪暫停左冇得用?想問有冇得之後用番呀? 吾該晒 thx so much.

    回覆刪除
    回覆
    1. 護膚品轉用 organic (有機) 或天然的會更安心, 包括 mask 都係, 只要是非 organic / natural 的 skincare, 幾乎所有都含化學物喔. 至於化妝品就其實份子不會細到入到血管, 影響不大所以無需刻意轉, 只係避免塗唇膏更好, 怕黏唇時食到~ 另外 8 月生日優惠可在 9 月時用返的, 會自動延期, 放心~

      刪除
  5. Hi Isa, 3CE 支光影棒應該點用? 我試過化完foundation 之後用手指沾光影再搽落個鼻度,但變左一dat dat。本身係乾性皮膚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 3CE 支光影棒因為比較乾身, 建議用在粉底後、碎粉前更好 (鼻位碎粉份量掃少一點, 便不會遮住那尖澤感)~

      刪除
  6. Hello isa, 我平常化妝會用girlacktic的有色base做粉底,再用Estée Lauder 遮暇膏遮印位,再用gLo minerals碎粉定妝。出街一兩個中已經覺得好繃緊,好乾,一照鏡嘩乾爭爭咁眼底仲出晒紋,點樣先可以做到好水潤又唔溶妝的底妝呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 秘訣是上那 glo minerals 碎粉時的份量要少, 不用掃至完全清爽, 也可參考這個 video 的用法解釋 https://www.youtube.com/watch?v=ePGtYF4wxQw 至於要做到好水潤而唔溶妝, 其實好有難度, 潤 = 更易更快溶妝, 通常每隔一陣就需補補妝, 不過也能考慮使用 Urban Decay 那支 All Nighter Makeup Setting Spray, 完妝後噴上能維持水潤度, 而不會加快溶妝, 但也不代表能 keep 到一天完全不溶妝呢~

      刪除
  7. 想問如果皮膚比較白,有無好用嘅陰影粉介紹,budget $100-300

    回覆刪除