2015年9月2日 星期三

Shu Uemura 新出 lightbulb 白瓷光感蜜粉 x 雙色遮瑕組合

一向推出新產品不留力、又快又多種類的 Shu Uemura, 又有新出底妝品喇~

今次 2 件底妝品當中, 有我愛的、亦有我不愛的, 那盒 lightbulb 光感碎粉我極力推介! 特別是中女 age range、或愛透光底妝的年輕肌尤其合適! 

快來入座看看詳細 review + 效果圖吧~ 


(Trial products given by Shu Uemura)


先來介紹  "the lightbulb glowing face powder" (lightbulb 白瓷光感蜜粉)":

屬具光澤感的定妝 loose powder, 也能只掃在 T-zone / 臉頰 / 下巴作 highlight powder 使用, 可全臉掃 or 局部掃, 非常隨意~

成份注入全新 "油裹粉末複合物", 能提升妝容剔透度; "氨基酸柔焦粉末" 能折散光線, 具柔肌效果; 而獨有的 "lightbulb 白瓷光感科技", 則能做出如鏡面般反射的水感亮澤妝效. 

Bonus 是當中還含有 multi-glow oil, 含油量比其他碎粉高, 不怕皮膚用後乾乾的~


$330 @ Shu Uemura 


對於這種帶光澤感的 loose powder, 我一向避用, 怕用後會太閃, 或者望上去會似出油.... 

試用這盒 Shu Uemura 之前, 我仲掙扎了 2 天是否真的要試, 試在手上真的好令身....

不過原來掃上臉後效果激讚!!~ 

屬意料之外~


Shu Uemura 近 2 年都在推廣 "光感底妝"/ "3D 立體輪廓底妝", base makeup 當中大多以富光澤感的 product 為主, 而且都走透薄無妝感路線, 沒有厚厚的底妝品.

對我這等中女說, 我覺得好好喔! 都將近乾到 "收油" 了, 就不需用太多控油品, 用含透光感的底妝物反而更合適; 以年輕肌計, "光感 / 3D 立體輪廓底妝" 也正好貼合韓風吧~


屬透明粉 (colorless) 一類, 能與所有膚色融合, 沒其他顏色選擇:


我的用法: 

我是採取全臉掃上方式, 連眼周都有掃.

先用碎粉掃全臉薄掃一次, 再在 "光影區" 多掃一次, 便能做到 "要光則光", 而不會全臉爆光.

不愛太光的話, 也可作 highlight powder 用, 只掃在 "光影區" (T-zone / 臉頰 / 下巴). 


效果圖:

掃上後有種自然立體感, 無需另外再掃光影, 一個 step 便可同時定妝 + 使輪廓變更立體, 好方便! 而且因粉質幼滑, 光得來不假不造作, 不會似出油, 又不會有一顆顆閃粉, 摸上手更非常的滑!

至於持久度, 如果你曾經用過帶光澤感的 loose powder, 都知道這類粉持久度都偏差的, 而且不太控油..... 不過 Shu Uemura 這盒好 ok 喎! 大熱天時掃後 3 小時仲 keep 到, 摸上去仍清爽~

"清爽 x 光澤感", 今次這盒粉拿捏得好好呀! ^^

效果好靚~~~


另一款同樣新出的 "multi-concealer palette" (雙色遮瑕組合):

"雙色設計" 當然是為方便不用分開買 2 盒遮瑕膏啦, 就如我一向提及, 瑕疵想遮得好, 單靠一色 concealer 是做不來的~ 

而用法大家應該都清楚, 除可只用一色, 也能 mix 埋兩隻色一起用; 部份深色瑕疵, 可先用深色 concealer 遮一次作中和調色, 然後再用淺色 concealer 覆蓋.


$300 @ Shu Uemura


不得不提, 附設的 "雙頭遮瑕小棒" 設計得非常好 + 貼心 + 有創意!

一邊是 "尖型海棉頭", 能遮掩極細小的瑕疵 (e.g. 墨); 另一邊是 "混毛化妝掃頭", 有點似眼影掃?  能覆蓋較大範圍瑕疵 (e.g. 眼底).

有別於一般遮瑕掃, 沒採用扁平形狀纖維毛 design. 

至於效果..... 

"海棉頭" 那邊超讚! 用來 cover 墨 / 細小紅印或痘印, 的確方便又輕易~

只可惜 "混毛掃頭" 那邊, 毛毛 keep 住不停甩, 而且 size 始終不夠大, 效果麻麻, 還是用手指更好....


共 4 色選擇, 每盒配以一深一淺色:

我這盒是最淺色的 #5YR-L


如圖所見, 淺色那邊比我膚色淺丁點, 而深色那邊又非常深 (不算普通深, 屬激深色)....

所以必需混合 2 色才能用....

對 makeup artists 來說沒相干, 但對於不善化妝的人, 使用上便會有點難度....


混合 2 色後, 剛好是我的膚色:

至於質地屬較乾身的一類, 好處是 coverage 會高, 能遮掩到深色的瑕疵, 手背上的 "墨小姐" 能完全被掩蓋~

缺點不用我說, 就是感覺較乾喇....

用在臉上還好, 但用在眼底便不夠貼皮膚....


這幅圖便是用了這盒 concealer:

遠睇好像沒什麼, 但近睇眼底位置就好乾, 用後會現眼紋....

幸好隨後掃上了上段介紹那盒 lightbulb 碎粉、折射光線後又救返少少, 望上去變回平滑~


21 則留言:

  1. Isa..可唔可以教下點遮紋身喔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 用德國 Malu Wilz 遮瑕膏就遮到喇 (可上網 search 有不少 online shop 有售)~ 不用化妝技巧都能輕易遮到~

      刪除
    2. 我好似記得之前你都有講過呢隻..但話太乾是嘛? (我怕我記錯).咁.需要一隻色還是2色溝去用呢?係咪就咁用卜上就OK? 還是要用掃上?

      刪除
  2. Isa, Dermes 同 MediLase 比較起來, 可以比D意見嗎? 價錢,效果,需時? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會揀 MediLase, 機種更新, 脫得更快效果更好, 又冇咁痛, 而且平過 Dermes, for example Dermes 要脫 6-8 次的, MediLase 脫 4-6 次便可~ 至於價錢方面是視乎部位, MediLase 每到 X'mas 會出 promotion package, 會平好多, 不急的話當然等 X'mas 打上去問更好啦~

      刪除
  3. Hi Isa 請問shu uemura同LAURA mercier 邊個既碎粉好D啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是指普通定妝碎粉 (不帶閃的), 那 Laura Mercier 會更輕薄及持久~

      刪除
  4. 请问Shu尼盒属于补湿碎粉吗 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 它也含補濕成份, 只是我並不覺它特別補濕 (卻不算乾), 雖然用後有光澤感, 但摸上去也是清爽的~

      刪除
  5. Hi Isa, does your shop still provide makeup service? If so, how about the price? Thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有喔~ 普通 Evening makeup 是 $350, 如 bridal styling 也有 package 可於這裡找到: http://www.makeupsecret.com.hk/styling_bridal.html (這個是舊 website, 抱歉 design 較舊, 而新 website 會於下星期 launch)~

      刪除
  6. Isa,您好!我於2015年2月14日落單訂掃(Invoice No. 41617),至今已半年有多仍未訂到,令人十分驚訝及懷疑有否落單/跟進!全人手制亦不用半年有多仍未能制成罷!我不是第一次於貴店訂掃,上二次都不用等這麼久!雖然閣下及貴店員工都十分強調可隨時帶單到貴店辦理退款手續,但我們訂掃的當然是預要掃,不是預等退款的!請跟進事態發展及儘快答覆何時有掃。謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 十分明白大家希望盡早拿到化妝掃, 化妝掃將於下星期到港, 到時候會致電每位通知, 非常感謝你的支持和包容, 謝謝~

      刪除
  7. hello, isa, 好耐之前聽你介紹開始試用Bobbi brown corrector+concealer set遮眼圈,效果遮得好好,好中意,雖然佢膏狀黎講已經算好creamy, 但始終偏乾,有時會出眼紋,近排Bobbi Brown出左新既eye concealer set, 但今次係liquid既,但怕轉liquid個coverage 會低左,唔知你幾時會有新既試用報告呢?期待中.....

    回覆刪除
    回覆
    1. hello 你好~ 剛巧 Bobbi Brown 的新出 liquid concealer 我已經影好相喇, 過 2 天再出篇詳細 review 介紹~

      刪除
  8. Hello Isa, 我係混合性皮膚,t-zone油,有雀班。之前唔知係用錯cleasing oil定方法唔啱,搞到毛孔塞左,出左好多粒粒。而家已經無事,但皮膚都唔係好穩定,時好時壞。我比較中意無瑕嘅finish, 但又希望唔好咁厚粉,好粉樣,有光澤感。我想請問,我應該買咩底妝產品(唔會塞毛孔)?係咪唔用粉底液,直接用遮瑕膏加碎粉會比較薄?另外,補妝粉餅又有咩推介呢?平貴都ok. 我想問cle de peau遮瑕膏,遮眼同面嘅話,係咪要買兩隻色?sorry, 好多問題。 Thank you for taking time to answer me:)

    回覆刪除
    回覆
    1. hello 你好呀~ 我剛剛在新文章內回覆你了, 快去看看 ^^

      刪除
    2. 已經看到喇,謝謝你花時間回覆我!

      刪除
  9. hello! 請問初入行化妝師應該買邊幾隻粉底用?
    其實而家讀緊,未正式係化妝師
    但預買4枝度 淺,深,中間兩隻色咁
    有d唔好意思呀!雖然唔係你學生,但我幾鍾意睇你blog既分享!

    回覆刪除
  10. Shu Uemura白瓷光感蜜粉配lancome teint miracle適合嗎?本身teint miracle是有光澤的,不想買啞色碎粉cover佢,但唔用碎粉,耐左似有少少出油,用Shu Uemura白瓷光感蜜粉適合嗎?thanks~~

    回覆刪除