2015年9月11日 星期五

淘到寶! 比香港 boutique 買慳一半~

這個韓國麻質小袋, 是早陣子經過 TST 利時商場看中的, 約有幾家 boutique 有售, 大概 $600 幾.

價格你可以說 ok 不算太貴喔,  但以非真皮 x 沒牌子計, 雖然非常喜歡, 超想據為己有, 卻認為有點不值這個價..... 站在 boutique 外考慮了一會, 買不買好呢? 

突然想起偉大的 "淘寶" 都有不少韓國代購店, 而且幾乎什麼物品都有, 應該也會有這個小袋吧? 於是便立即用 "淘寶 App" 打入 key word search (韓國 coco 麻包), 果然有! 仲要只是 RMB288 (HKD345 左右), 立即買了!


淘寶店 "好甜媽媽" 韓國代購:

順豐送上門運費 HKD37, 付款後約 14 天收到.

這家店並非最便宜, 我見到有別的只售 $230 左右, 不過這家感覺上較信得過, 留言回覆得較快. 


除米白色外, 亦有灰色的:


也有黑色:

都秋季了, 應該買灰 / 黑會更易配襯吧? 感覺更秋冬?

不過我在 boutique 首先看中的是米白色, 先入為主, 結果依舊買了米白~


實物圖 (所有相片可按圖放大):

實物真身不錯的! 跟我在利時商場看中的一模一樣~ 

本來就是同一個袋嘛, 只不過利時舖租貴 + 人家都要賺人工, on top 加你一倍亦理所當然....

雖說身為 HK 人好應該推動 HK 經濟, 支持本地消費, 但利時商場畢竟出售的都是韓裝, 又 mark up 得貴, 有得揀當然轉戰淘寶的韓國代購, 冇舖租成本之下售價相差好遠~


Quality 方面, 雖非真皮, 卻完全沒膠味、或任何古怪氣味, 另外造工亦 ok~

質量 + 外表屬於如果在香港見到賣 $400 左右的話, 我會乾脆直接買下、未必會上淘寶花時間慢慢 search 的那種. 


肩帶位能自行放長 / 收短:

袋內容量亦夠大, 放入一盒 box tissue 後仲有位剩~


揹起後:


變手抽時:


出街實物圖:

加埋運費約 HKD382, 這個價格比在利時商場賣 $600 幾, 抵好多~ 



7 則留言:

  1. 我都買左米色,喺facebook網購,$399,好用,又裝得多野,諗緊買唔買埋黑色!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好平喎, 差不多價錢~ 不過我覺得就唔好買埋黑色喇, 秋冬實有其他新款出嘛~

      刪除
  2. ISA, 想請教一下其實呢, 我地如果想買遮暇膏遮黑眼圈, 應該係深一度色定淺一度色呢? 因為每個專櫃小姐, 講既都唔同架, 有D話要深, 有D話要淺, 而且我因為仲有其他的紅點想遮, 但又唔想買2支, 咁我應該買咩好呢? 資生堂係咪仲係你最近既推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 正常一隻普通膚色 concealer 應遮不到黑眼圈, 除非你本身黑眼圈好淡, 那用比膚色稍深丁點的 concealer 都遮到 (但用在臉上就會偏深)~ 所以如稍為有少少黑眼圈色素, 那應該買自己膚色 concealer, 然後再買盒 corrector 打底, 這樣就可以更 fexible 用一支 concealer 遮到黑眼圈 + 臉上其他瑕疵 (不過點都係要買多盒 corrector...)

      刪除
  3. Isa, 早兩日店職員話不再入Girlactik eyeshadow,係咪真的不入了?�� 咁其他gorlactik產品仲會入貨嗎?見你推介話好好用,好想試用> <

    回覆刪除
  4. 請問你的網店已沒有經營了嗎?我是在澳門的,很想繼續買你家的化妝品和化妝掃呀!

    回覆刪除