2015年11月20日 星期五

神啊~ 請給我更多化妝師實習新血~~

如題,我好需要新血呀~!!

要新血做什麼呢??

去 Primo 模特兒公司幫 model 們化妝喔~ 好急好急~


首先簡介一下這家模特兒公司~ 

大家對 "Primo" 的確可能有點陌生,其實 Mandy Lieu、藝員呂慧儀、以及徐子淇等等,以前也是這家模特兒公司的合約 model~

我家 6 歲囝囝也是 Primo 的 kids model 喔 ^^

(下列圖片轉載自 Primo website)


而我們 Makeup Secret 跟 Primo 已合作超過 7 年了,除了每星期為它們的 model casting 化妝外,也有為它們的其他拍攝 / fashion show / 月曆化妝等等~


那麼今次 recruit 的學員化妝實習,又是什麼一回事?

化妝師想找工作便必需有 portfolio 相簿,而 model 想找工作就必需有 comp. card,上面印有過往工作的圖片。

但由於這些圖片都已有濃妝 / 特別造型 / 已經後期加工等等,令客戶難以望清 model 的真實樣貌,所以便需另外提供 casting (試鏡) 相片。



沒錯試鏡如此簡單,model 是可以自己化妝喇,但其實..... 有很多 model 都是不懂化妝的! 部份新入行 model 甚至連化妝品都冇! (unbelievable.....)

所以就需我們幫手了喔~~


加上除了本地 model 外,Primo 每星期都有不少外國 / 內地 / 韓國男女 model "空運到港",真係化極都唔完,所以急切渴求 "新血" 幫手!

舊人當然無任歡迎喇~ 

快找我~ 快找我~


計一計這一年,我們已為百多位 model 化過妝! 

去得密到 Primo 已變成我第三個家咁滯! ^^

不少舊生都隨同去化過多次了,全部由生手變熟手技工,一次比一次更有進步~

而今一年,也懇求給我更多新血 please,model 真係多到化唔切,免得舊生們化到累~


化 casting 妝要做些什麼?

首要條件是需識化妝 + 略懂 set 頭技巧,casting 造型只是 enhance model 本身五官、遮遮瑕而已,並不需濃妝,髮型也是稍為梳理這樣~

Step 2 畢業學員已能 handle,難度不大,但要化得淡兼要靚,就當然要化多幾次才能熟習~

有興趣隨同 model 實習的 Step 2 在學學員 / 或 Step 2 以上程度學員,歡迎你 email 給我報名~

地點: 上環 Primo 模特兒公司 (鄰近上環地鐵站)
日期: 逢星期一及二 (抱歉不設假日,model 們 weekend 大多要開工喔)
時間: 2pm 開始,6:30-7:00pm 完結

每次需化 2-3 位 model 妝髮,需自備所有化妝品 + 髮型用品 

報名 email: courses@makeupsecret.com.hk 
(請註明 "Model 實習報名",並提供電話 + 姓名)


Makeup Secret 化妝髮型課程 


女 model 化的就這種:

(makeup & hair by Ida @ Makeup Secret)


而男 model 化的就這種:

來到最現實的問題 → 有冇 pay 呢?~

如果是在學 / 剛畢業學員,抱歉了,老實說我都沒人工收,而陪同大家去實習只是一個給你學習 + 實戰 + 儲 portfolio 的機會,所以暫時會冇 pay。

但當你化多幾次熟習後,不用我再陪你去都能自己 handle 時,就會有 pay 了~ 因為到那時你已經不叫 "學員",身份 upgrade 了變初入行化妝師嘛~

那麼 pay 從那裡來? 

我自掏荷包的喇~

不用我陪去,我便可以留在家中教囝囝做功課,好值得! hahaha~


10 則留言:

  1. 請問敏感加超乾肌邊隻粉底可以用?
    ysl youth liberator serum foundation上網睇過幾好咁,但適唔適合我呢?有冇好介紹🙏🏻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時大部份粉底都好防敏的, 但皮膚易敏感就別揀有香料的更好~ 如超乾肌用 Covermark 的 Essence Foundation / RMK 的 Gel Creamy Foundation 都好好, 又潤又貼又有中上遮瑕度~ 而 YSL liberator serum foundation 我都覺得係 ok 的, 只不過呢支有香料 + 較低遮瑕度, 如想試又怕敏感, 建議要先試 tester 上面~

      刪除
  2. Hello,請問蜜粉餅會比粉餅更薄更補濕嗎?��

    回覆刪除
    回覆
    1. "蜜粉餅" 其實只屬個別品牌台灣譯名稱呼, 在粉餅前面加個 "蜜" 字, 意指更加幼滑咁, 但其實沒加 "蜜" 字的粉餅也不等於不幼滑喔, 所以其實分別不大, 而叫 "蜜粉餅" 的一般會代表效果更薄, 卻未必是全都屬補濕效果, 有的甚至是控油效果, 要視乎不同品牌~

      刪除
  3. 如果step.2后可以去 化完甚麼時候有相俾實習員?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實習時自己也可 free feel 為 model 影相儲相, 而攝影師影的相會在每 2-3 個月發一次~ 不過真心認為自己影的相有時會比試鏡相更靚, model 表情較真較開心~

      刪除
  4. 最尾O個個男Model 巧靚仔呀~~~~~ wakakaka :)

    回覆刪除
  5. 混油皮的話該如何化妝?

    回覆刪除
  6. I got here much interesting stuff. The post is great! Thanks for sharing it! 鐘點

    回覆刪除