2015年11月21日 星期六

淘寶 D.I.Y 穿珠頸鍊~

早陣子在 Facebook 內 post 了這張頸鍊圖片,還笑問大家知不知是出自那位設計大師?~


答案是由 "童工" 6 歲囝囝所穿! hahaha ^^


是不是很美~~~

近期經常戴出街,好窩心~

突然穿珠仔 mood 到,其實是因 2 個月前帶囝囝出席有機 skincare 品牌 "Melvita" 發佈會而起,碰巧 event 內送了一堆珠仔 D.I.Y 頸鍊,我見囝囝穿得好開心,於是返到屋企就淘一淘寶買多些珠仔讓他玩玩~


Btw,囝囝在該次 event 的 "30 秒剝合桃比賽" 竟然揮低一班雜誌編輯姐姐,贏了冠軍! 

真係要多得各位姐姐們讓賽~


結果羸了 4 樽有機蜂蜜,可以同妹妹 share 飲~


回到淘寶珠仔~

在這家淘寶店網購了下圖一大堆,只需 RMB 86.9 元,有排玩~

而今次主要都為整小朋友飾物而設,所以色彩特別揀 colourful 的,好可愛~



於是囝囝假日又變童工,不停穿手鍊 / 頸鍊給自己 + 妹妹 + 表妹 + 隔離屋 BB:

我認為小朋友玩玩穿珠仔都不錯喔,可以練練專注力 + 創造力,點計都好過睇電視 or 經常玩玩具,所費又無幾,媽媽們不妨淘個寶~


囝囝穿給妹妹及自己的頸鍊 + 手鍊,好 cute ^^

不過埋尾打結還是要大人幫手喇~


18 則留言:

  1. Isa,請問akuma眼線筆香港邊度有得賣?除左akuma之外,有冇其他好介紹?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. HK 而家好似好少見了, 但也可到巴黎草莓妝店碰碰運氣: http://www.fdp.com.hk

      刪除
  2. 小心妹妹放左入口或放入耳仔呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係要小心, 妹妹真係會做得出放入口

      刪除
  3. 穿得好靚,襯得好好

    回覆刪除
  4. hello Isa!!! 印象中你在video 中有推介過balinaco ge 碎粉(但找不回link) 請問是否適用於冬天? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在這裡: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/02/banila-co.html 而 banila co 碎粉都偏向控油型, 有少少乾身, 所以不太建議秋冬用, 除非你本身皮膚不太乾, 而又會將每次用的份量減半吧, 那也是可以用的~

      刪除
  5. 你好! 我已是中女年紀, 次次做facial都係話我皮膚好乾, 但我用好多補濕既skincare (好似covermark既moisture essence & night aqua last etc) / 化妝品都係出油又出粒粒, 甚至爆瘡 (sofina支 SPF50 sunblock簡直爆油tim)!
    我都有試過買clarins既護膚油加落cream度查, 或者用過b5 gel, 都冇乜幫助, 真係好困擾... 我都好懷疑究竟我係咪真係乾性定乜? 你之前話去做laser間美容院有得做skin test, 係咪可以check到我皮膚既問題, 再去買啱用既skin care呢? 唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是中女年紀, 那出油的起因大多也因乾到出油, 也解釋得到何解做親 facial 都話你好乾了, 至於已用了護膚油 / b5 gel 都幫助不大的原因, 也有可能是皮膚不吸收 / block 毛孔所致 (而用滋潤型 foundation 對乾到出油膚質是錯誤的, 應用補濕 skincare 正確, 但底妝品則用啞緻清爽型). 至於 laser 那方面, 那部 skin test 機是為影紅色素 / 黑色素而設的, 但我認為都不妨做做 laser (反正 $999 三次超平), 做後皮膚會冇咁易出油, 同埋那位治療師 (Winnie) 都可以解答到你的皮膚問題, 只要你問她也會答的好 nice~

      刪除
    2. 多謝晒你答得好詳細, 做laser果度可以話係睇左isa既介紹, 搵番winnie跟嗎? 唔該晒!

      刪除
  6. ISA可以向呢個方面培育Ty Ty ^^

    回覆刪除