2016年1月26日 星期二

Video 示範【Cinema Secrets 快速底妝示範】

11 則留言:

  1. Isa,
    是否可以用beauty blender 粉撲代替上妝?

    回覆刪除
  2. Hi Isa, 好喜歡跟你推介買野~要繼續加油推介好產品喔~~
    我想問下有咩粉凝霜好推介??
    之前想買番ARMANI果隻嫁,,但原來已經停左產~睇番你幾年前拍過VIDEO介紹SK-II& NARS,,還有邊隻好?
    最好單用唔哂再上遮瑕和中2光澤型~
    我是28歲,混合皮膚(偏乾),下巴有少少印,THANKS Isa^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你 ^^ SKII / NARS 同 Clinique 都好好, 夠貼面又補濕, 但缺點是始終遮瑕度唔算高, 均勻膚色、遮少少雀斑可以, 但印就唔會遮到, 所以而家我都轉用了用呢盒 cinema secrets 化底妝, 遮瑕度夠之餘、有少少光澤又唔厚粉, 仲要好貼面~

      刪除
  3. 如果用beauty blender 上這妝的話,不需要弄濕嗎?
    謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. beauty blender 要先弄濕, 因為它本身不適合乾用, 但如果用其他厚身 sponge 則不需弄濕~

      刪除
  4. isa,

    有沒有聽過dermacol makeup cover , 他可以用做遮瑕和粉底。如有, 它好用嗎?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有學生買過比我試 + 有其他 makeup artist 曾用過它來為我遮紋身, 如用來遮瑕我覺得效果好差又濕, 但如用來做日常粉底用又有點厚咁 (雖則是頗貼皮膚), 但卻有點名過於實....

      刪除
  5. Hi Isa, 想請教有關primer嘅問題,我係混合性皮膚,上完粉仍然覺得唔夠滑同毛孔大,有沒有推介的primer? 宜家我用緊rmk嘅base,很補濕,但就有以上問題,thx !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遮毛孔 base bareMinerals original primer及 shu uemura instant pore blurring primer 都 ok 的, 不過始終遮毛孔 base 就會冇咁保濕,所以之前記得搽保濕 skincare~

      刪除